Ongelooflijk....stok op t dak

Moebius_Sandman

Die hard MF'er
12 dec 2002
841
0
Amsterdam
Dit gebeurde mij gisteren. (A2 ter hoogte van Best-West 17:15)

Ik rij over de A2 richting Eindhoven als ik net voor Afslag Best-West voor mij een bordeauxrode Volvo 740 bemerk. Waarom deze me opviel was omdat er een vreemde dwars stang gemonteerd was op de dakdrager....dacht ik. Bij het dichterbij komen zie ik dus dat er ...juist ja een WANDELSTOK geklemd ligt tussen de antenne en dakdrager...gewoon los!
Ik er naast, aandacht getrokken, geen resultaat, zie dat het een ouder echtpaar is, dus ervoor en knippers maar aan en even langs de kant gezet op de afrit Best-West. De man kijkt me vragend aan, zeker als ik langs hem naar achter loop en doodleuk de stok van het dak pak.
"goeden dag meneer..."
"Hallo"
"Is u niets opgevallen bij het instappen?"
"Nee ???"
"Nou is deze wandelstok misschien van u?"

(en dit slaat alles)

"Goh...joh...die was ik al DRIE DAGEN KWIJT!!!!"

De man keek extreem verbrouwereerd en na een opmerking over voortaan misschien opletten enzo ben ik maar weer verder gegaan...ik was zelf ook enigzins verbaasd...

Drie dagen dat ding op het dak...je zult het maar voor je plaat krijgen...
 
damn. :} voor jou actie


Dat die "ouwe" dat niet is opgevallen, je gaat toch geen voorwerpen op je dak leggen |(

zou maar voor je wielen komen zeg.
 
Je weet zeker dat het z'n eigen wandelstok was? Er zat geen 3e bejaarde in de gril?

M'n broertje is zo een keer z'n fietscomputertje kwijtgeraakt na een mountainbike excursie in Brabant. Even op het dak gelegd voor het instappen. Maar daar kwamen we al na een paar uur achter...
 
Ja zal het maar tussen je wielen krijgen |(
Zal em maar in je vizier opening krijgen :(

wa402579.jpg
--> een opklapbare is makkelijker op te bergen...hoeftie nie op t dak
 
zo ik zou er niet aan moeten denken wat er zou zijn gebeurd als ie was los geraakt.
het zijn ook altijd die ouwe mensen weer (ze blijven een gevaar op de weg)
 
Laatst bewerkt:
ik heb het met mijn helm gehad, tijdens rijlessen, maar daar kom je snel achter als je wegrijdt en je helm via de voorruit en motorkap op de grond ziet stuiteren |(
 
Vorige week, staan we voor het stoplicht. Auto voor ons, muts met moeder en kindertjes achterin, ligt een portemonnee (blijft een raar woord) los op het dak. Was vlakbij een paar winkels, dus de dames hadden bijzonder veel mazzel dat ze maar een paar meter hadden gereden. Ook hier blijde, maar uiterst verbaasde reaktie.
 
Vorige week, staan we voor het stoplicht. Auto voor ons, muts met moeder en kindertjes achterin, ligt een portemonnee (blijft een raar woord) los op het dak. Was vlakbij een paar winkels, dus de dames hadden bijzonder veel mazzel dat ze maar een paar meter hadden gereden. Ook hier blijde, maar uiterst verbaasde reaktie.

porter=dragen, monnaie=geld, een gelddrager dus.
 
je gaat toch geen voorwerpen op je dak leggen
Gebeurt toch vaker: dat mensen boodschappen gaan doen en iets op hun dak leggen, portefeuille of zo? Al vaak mensen zo zien vertrekken. Maar drie dagen is wel wat extreem. BTW: waarvoor heeft ie dan die wandelstok? Heeft er niet echt veel last van.
 
Koffer = lelijk, rek = traliewerk, een lelijk traliewerk dus............. ;)
Hee! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(



:+

Op vrijdag 10 oktober 2003 15:10 schreef Beemerbuffel het volgende:Wijsneus :+ :+
Ik wil gewoon de educatieve waarde van dit topic (en dit forum :+ ) een beetje opwaarderen.

We hebben er niet in gekeken, dus we weten ook niet of er wel geld in zat. Bovendien, de dames kwamen vermoedelijk bij de winkels vandaan, dus de kans dat er dan nog geld in zit lijkt mij minimaal :+
Ik zat me al af te vragen of stiekum in je zak stoppen geen optie was, maar waarschijnlijk heb je gelijk. *D
 
Laatst bewerkt:
was het niet zo'n stok?
(Afbeelding)
Nee, niet zo een...t was een houtenstok, denk ongeveer 100cm lang, met een rubberdop op het ene uiteinde en een kleine knobbel aan de ander.
De stok was gelakt en ik denk dat bij heeft gedragen aan het blijven liggen, het voelde namelijk een beetje "rubberig" stroef aan ook.

Maar eigenlijk had de man bekeurd moeten worden, bij wijze van extra "reminder" |(
 
Vorige week, staan we voor het stoplicht. Auto voor ons, muts met moeder en kindertjes achterin, ligt een portemonnee (blijft een raar woord) los op het dak. Was vlakbij een paar winkels, dus de dames hadden bijzonder veel mazzel dat ze maar een paar meter hadden gereden. Ook hier blijde, maar uiterst verbaasde reaktie.

Het kan erger, kon me dit bericht nog herinneren van een paar maanden geleden:
BOCHUM Op een Duitse snelweg heeft een onverwachte regen van tienduizenden eurobiljetten tot een enorme chaos geleid.Automobilisten trapten massaal op de rem om biljetten te bemachtigen. Volgens de politie had een zakenman een tas met 100.000 euro in biljetten op het dak van zijn auto gezet.Afgeleid door een telefoongesprek vegat hij de tas en reed weg.Het koffertje viel open op de snelweg en het geld dwarrelde op. Slechts 300 euro werd teruggevonden van het maandsalaris voor 35 werknemers van een bedrijf dat al bijna failliet is.De zakenman roept op tot teruggave van het geld,om het bedrijf te kunnen redden.
 
Haha, lachen man, die arme man loopt natuurlijk zo krom als
een hoepel zonder z'n stokkie, vandaar dat ie niet omhoog op
z'n dak heeft gezocht. :+
 
Haha, lachen man, die arme man loopt natuurlijk zo krom als
een hoepel zonder z'n stokkie, vandaar dat ie niet omhoog op
z'n dak heeft gezocht. :+

Straks ga je me nog vertellen dat hij zijn bril ook al een week kwijt is en dattie bovenop zijn neus staat... ;)

Maar hij is wel leuk :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan