ongelovelijk! Hoe veel pech kan iemand hebben?????

Nappi.... ;) Misschien idd de Jiffy die nog uit stond...wel mazzel gehad dan. Zou de de motor niet ff naar de dealer brengen voor een schade onderzoekje? Suc6 met je herstel!

Zit haar jiffy dan aan de rechterkant ?
Misschien idd een glad stukkie.....gelukkig ben je nog heel meid. :) :)
 
hee stijfkoppie,

echt niet leuk wat er gebeurt is. vind wel dat je het goed hebt gedaan om die motor overeind te houden, wie weet wat er anders gebeurt was. je zult er maar onder komen.
en zoals ik al zei: jij geneest wel, die motor geneest niet uit zichzelf :+

wel een paar daagjes als oude vandage rondwandelen, maar dat overleef je ook wel hoop ik

in elk geval veel succes. heb spijt dat ik dit weekend niet gelijk langsgekomen ben, om te kijken, maar verwachtte dat je zelf zou wachten op de controle van safe. als ik kan helpen niet aarzelen he gelijk vragen
 
Pfff, das een beroerde week zo zeg.... Het zit je ook niet mee hè...

Kijk voor de gein (als je nog een beetje mobiel bent ;) ) eens naar de jiffy, voor het zelfde geld is het veertje tijdens die actie van je buuv zo lam geworden dat ie tijdens het rijden of in bochten naar beneden zakt. Zo maar een idee hoor...
 
He Joyce, gaat weer lekker zo :(

Ik had je inderdaad niet gezien, anders had ik echt wel ff naar je toe gekomen...

Maar 's ochtends meestal blik naar voor en verder rustig naar werk toe kachelen...
Gelukkig heb je hem niet neergelegd..
En nu maar hopen dat alles weer goed komt... :(
 
Sterkte jongedame.......... :+
Laat iig je motor GOED nakijken bij je vaste dealer, ( als je die hebt ).
Vraag anders eerst via je verzekeringsagent over hoe en wat omtrent de schade afhandeling.
Zeker nu in dit geval. (Tankslappers onstaan in de meeste gevallen door slecht afgestelde vering.)( maar já, een krom frame/voorvork/achtervork ????? )
Zet alles rustig op papier, je indruk van de rij-eigenschappen van de motor vóór en ná het kegelen van je búúf.
De schade die je motorisch verder had gekregen, al zou je wél op je plaat zijn gegaan, zou helemaal eigen risico zijn geweest!!
Nu heb je "schade" aan jezelf. Is nog erger. :(
Rijden met een motor die een klap heeft gehad brengt nu eenmaal risico met zich mee.
Alsjeblieft: knal dat ding op een aanhanger naar de dealer.
Het zijn goede motoren.
Ik heb er in duitsland een jongedame mee zien racen,door het Westerwald heen, schitterend. Mooie bochten tour...
Racepijpie eronder voor een prachtige volle sound.
Klim er zo snel mogelijk weer op!

Sterkte.

Greetings.... :+ KAWAidioot :+
 
Ik heb de motor vanmorgen terug gereden van de plek des onheils naar mijn tuin. Ik heb niet echt wat schokkends kunnen ondekken, iig niet schokkender dan de rit die ik zaterdagavond na het ongelukje heb gemaakt.

Ik heb nog een beetje geslingert en voelde wel een lichte trilling. Ik weet alleen niet of deze dr altijd al gezeten heeft of dat het nu is gekomen.

Jiffie is niks mee aan de hand, dat kunnen we uitsluiten.
Ik denk gewoon een combinatie van domme pech en onzekerheid.

Nu maar ff afwachten wat Safe morgen allemaal kan vinden (als ze hem morgen gelijk al nakijken :) )
 
Zal wel aan mij liggen, maar ik was dus niet gaan rijden op een motor die ik niet vertrouw na een aanrijding of valpartij van welke aard dan ook.
Sterkte met die spierpijnen, gelukkig dat je hem nog kon houden ;)
 
Ik had het niet eens geprobeerd om 'm te houden. Ik heb het idee dat als je je motor kunt redden van vallen met je been, dat je dan ook niet echt veel schade hebt als het ding inderdaad valt. Een verbogen koppelinghandeltje, misschien een paar putjes in de lak en motordeksels. Daarvoor ga ik niet weken lang half invalide rondlopen.

Met dat akkefietje van laatst heb ik mijn motor gewoon laten gaan. Tegenhouden heeft geen zin, en achteraf heeft dat me geen schade opgeleverd. Gewoon beheerst laten vallen en weer optillen.
 
Heb ook al slapper gehad toen ik iets te heftig aan het gas ging hangen terwijl ik over een spoorweg overweg reed. Alleen bleef ik gas geven om er van af te geraken wat ook gelukt is maar volgede keer probeer ik ook te remmen... als je dan toch valt is het beter traag dan snel te vallen! want toen het gedaan was reed ik 110 op de teller en dat in het dorp :X

veel beterschap en snel herstel, paar daagjes en je voelt je normaal weer goed ;)
 
Heb ook al slapper gehad toen ik iets te heftig aan het gas ging hangen terwijl ik over een spoorweg overweg reed. Alleen bleef ik gas geven om er van af te geraken wat ook gelukt is maar volgede keer probeer ik ook te remmen... als je dan toch valt is het beter traag dan snel te vallen! want toen het gedaan was reed ik 110 op de teller en dat in het dorp :X

veel beterschap en snel herstel, paar daagjes en je voelt je normaal weer goed ;)
je trekt hem dr toch uit als je gas geeft?
 
we hadden nog gezegd ga met het openbaar vervoer maar ja het blijft een vrouw en nog blond ook dus zeker niet luisteren :( .

Maar meid kop op alles is toch nog goedgegaan je heb hem knap heel gehouden :}

Denk in het vervolg ook aan jezelf :? en aan iedereen die van je houd *D
 
we hadden nog gezegd ga met het openbaar vervoer maar ja het blijft een vrouw en nog blond ook dus zeker niet luisteren :( .

Maar meid kop op alles is toch nog goedgegaan je heb hem knap heel gehouden :}

Denk in het vervolg ook aan jezelf :? en aan iedereen die van je houd *D
ja hoor pa, jij zei gisteren zelf dat ik hem genoeg getest had en dat het makkelijk kon. Maar ik zal voortaan om mezelf en de anderen die van me houden denken hoor ;)
 
Hoi lady J,

Ik vind het iedergeval knap van je dat je jezelf met de motor veilig aan de kant heb weten te krijgen. Ik geef je ook gelijk dat je hoe dan ook je motor heel wil houden ten koste van jezelf. Het is simpelweg een instinktieve reactie, zeker als je trots bent op je motor. Zelf denk ik dat het aan je motor ligt en ook aan het wegdek. Zelf heb ik er ook wel eens last van met mijn oude motor. Waarschijnlijk speling balhoofdlager. Maar het ergste wat mij stoort is het doorrijden van de motorrijders, ronduit asosiaal. Zelf heb ik altijd gereedschap bijme in mijn speciale opbergvak. Dan kan ik altijd iemand helpen bij pech. Maar zelfs als ik met de auto ben dan zou ik gestopt zijn. Iedergeval veel sterkte bij je herstel en breng je motor even naar de dealer, kunnen ze hem even nakijken.

vrgr William
 
hey you,

wat rot voor je,...hoop dat je snel weer herstelt,
heb momenteel ook een beetje een rottijd,..weet een beetje hoe je je voelt.
maar over een tijdje is dit alleen nog maar een goed verhaal en is alles weer goed.
(daar ga ik ook vanuit)...

blijven lachen hoor...

veel sterkte met herstellen...
 
Nou, het zit je niet mee! Maar je laat 'm in ieder geval even goed nakijken en mocht je dan nog niet echt vertrouwen hebben: je zou 'm kunnen laten keuren door Erik van Lent www.erikvanlent.nl

Sterkte me je lijf en hopelijk kan je binnenkort weer zorgeloos :]

BTW: was wel gestopt... vandaag nog gestopt bij een Guzzi die met pech stond op de A10 ring West. Rijder bedankte me voor het stoppen, maar de wegenwacht was al onderweg...
 
hey you,

wat rot voor je,...hoop dat je snel weer herstelt,
heb momenteel ook een beetje een rottijd,..weet een beetje hoe je je voelt.
maar over een tijdje is dit alleen nog maar een goed verhaal en is alles weer goed.
(daar ga ik ook vanuit)...

blijven lachen hoor...

veel sterkte met herstellen...

ja las het net, mijn god daar is mijn verhaal echt een peuleschilletje bij.

Nou ja op deze manier geeft het me nog een beetje steun. Hbe ik nog het idee dat ik niet de enige ben met dit gezeur. ;)

Maar jij ook veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan