ongelovelijk! Hoe veel pech kan iemand hebben?????

Lady j

MF veteraan
29 aug 2002
2.390
0
omgeving den haag
Na het verhaal met me motor en de buuv gaat mijn pech nog ff verder :(

Vanmorgen zeer eigenwijs toch op me motor naar me werk. Rij aan het begin van de N206 (voor de gene die er bekent zijn waar de eerste flauwe bocht naar rechts is) als ineens me stuur heen en weer begint te slaan. Steeds harder. Ik rem maar dat helpt helemaal nix.

Langzaam raak ik in paniek, het idee tegen het asfalt te klappen met 80 km/u.......... Ineens zie ik een ruime uitrit, probeer me motor daar heen te krijgen, zodat ik iig weg ben bij de auto's. Vraag me niet hoe, maar het lukt. Daar maak ik een noodstop. Blokkerend achterwiel, en langzaam krijg ik de controle weer terug. Alleen op het moment dat ik bijna stil sta, valt het volle gewicht van de motor naar rechts (heb me dus waarschijnlijk gewoon half onderuit geremt B| ) Ik wil niet dat ik nog meer schade krijg als dat ik al heb, dus zet ik snel me rechter voet op de grond. volle gewicht van de motor knalt daar heen. Ik dus uit alle macht me motor (a 165 kg) overeind trekken zodat ie maar niet omvalt.

Dat is me gelukt, maar heb zo een beetje alle spieren in me lichaam naar de knoppen geholpen. Rechts doet alles enorm veel pijn. Spieren zijn verrekt, en overstrekt '(

Toch heb ik zelf nog me motor naar een carpool plaats zo een 4 kilometer verderop gereden. (ja ik weet het niet echt slim, maar ja daar stond ik ook niet echt veilig en wilde ff hulp regelen) Rijden ging eigenlijk niet, hyper link bezig geweest, 60 rijden waar ik 80 mocht, please nu ff geen morraal ridder verhalen, ik weet het zelf ook wel.

Waar ik me echt heel kwaad om gemaakt heb is de reactie van het overige verkeer. Auto's die achter me reden (tijdens die tankslapper) reageerde of ik aan het spelen was |( Luid getoeter en niemand die ff gestopt is toen ik in die uitrit stond.

Bij die carpool plaats ook, ik zat aan de kant van de weg. 17 motorrijders (in het uur dat ik daar heb gezeten) zijn me gepasseerd, niemand die ff stopte. Niet dat ze veel hadden kunnen doen, maar een beetje het id. (misschien hebben ze me ook niet gezien, weet dat dat bij kaasszje het geval wel MOET zijn geweest, hij was anders zeker wel gestopt, ja gozer heb je gespot :) )

Ben met behulp van me pa bij arts gekomen, en nu ben ik weer thuis. Ik baal als een stekker, snap gewoon niet waarom het 2X zo snel achter elkaar fout gaat op de motor. Ik zal voorlopig wel uit de roulatie zijn, 2 tot 4 weken zei de dokter ;(

[me] lady j zit sterk te denken toch maar een winterstop te houden[/me]
 
meid, doe dan toch ook rustig aan ;)

motor toch niet helemaal in orde, na het tikje van de buuv B|

Gelukkig heb je met kunst en vlieg werk de boel heel gehouden, nu zelf ff rustig aan doen. Motortje weg (laten) brengen en iig na laten kijken ...
Sterkte met herstel
 
Een tankslapper tegen 80 als je niet als een gek aan het gassen bent :?

Er vreemd, ben je zeker dat je voorvork of balhoofd niet beschadigd is geweest toen je buuv er tegenaan gereden is??


Veel beterschap alleszins
 
Had je rustig proefgereden? Motor heeft van het omvallen wel een tik gehad... misschien dat het daardoor komt dat hij zo reageerde...

Maar goed... kl :( te blijft het.
 
Hey lady, da's kut. Hopen dat het vanaf nu alleen nog beter gaat. Laat die motor toch maar eens goed nakijken bij de dealer. Eventuele schade ten gevolge van het tikje van de buurvrouw komt toch op rekening van haar verzekering. Zorg er dan ook voor dat niets, maar dan ook niets over het hoofd gezien wordt.
Verder veel succes het je lichamelijk en materiëel herstel. Hopen dat je snel weer met een gerust gemoed kan :]
 
Neej mijn motor heeft geen beveiligings systeem voor de jiffy :(

Maar idd, ik denk dat me motor wel anders doet door de tik van de buuv, maar niet op de manier wat jullie denken, ik heb zondag rustig proef gereden en alles ging prima, zelfs de wat extremere bochies.

Het is meer dat ik te gespannen zat (denk ik)vanwege de kou en dat ik weet dat me motor niet optimaal is nu. Ik reed in zijn 2 en een kilometertje of 80 per uur, gewoon omdat ik dat een lekker bochie vind. denk dat dat in combinatie met koude banden me de das om heeft gedaan :(
 
ik denk zelf aan een nat en dus zeer glad stuk bituun, maar ja ik zal er wel nooit meer achter komen. Motor is gewoon niet goed meer, vrees ik

Je spreekt je zelf een beetje tegen. Eerst zeg je dat het ws komt door een nat stuk bitumen, daarna zeg je dat de motor gewoon niet meer goed is...

Maar laat iig je motor bij een dealer goed nakijken voor je weer op pad gaat!
 
Maak je niet teveel zorgen. Komt allemaal best in orde. Laat die motor gewoon ophalen en ff goed checken, scheit aan de kosten, die mag buuv's verzekering ophoesten.
Die spierverreking gaat ook wel weer over. (schatikzo, ben geen dokter). Neem het allemaal even een beetje piano aan en voor je het weet is ben je weer vrolijk aan het knarren :]
btw.. Kun je voorlopig buuv's auto niet arresteren voor je dagelijks vervoer ;)
 
Je spreekt je zelf een beetje tegen. Eerst zeg je dat het ws komt door een nat stuk bitumen, daarna zeg je dat de motor gewoon niet meer goed is...

Maar laat iig je motor bij een dealer goed nakijken voor je weer op pad gaat!
Nou je hebt wel een beetje gelijk, maar bedoel meer dat doordat mijn motor niet meer goed is hij zo heftig reageert op een nat stuk bitumen. ik bedoel hij moet er toch gewoon tegen kunnen over een glad stukkie te rijden???
 
Nou je hebt wel een beetje gelijk, maar bedoel meer dat doordat mijn motor niet meer goed is hij zo heftig reageert op een nat stuk bitumen. ik bedoel hij moet er toch gewoon tegen kunnen over een glad stukkie te rijden???

Nou moet je ook niet gelijk alle worst case scenario's uit de kast halen. Misschien is het wel allemaal toeval. Motoren doen soms rare dingen maar zolang je er zelf van overtuigd bent dat er met je motor niks mis schrijf je dat toe aan onbeheersbare factoren. In dit geval heb je echter een beetje angst, want je motor is omvergereden en je bent niet zeker wat hiervan de gevolgen zijn. Dat maakt volgens mij dat je gespannen op de motor zit en te veel let op onverwachte reactie, trillingen etc. Ik spreek uit ervaring, ben laatst onderuit gegaan en hoewel er aan de motor echt niks mankeert heb ik toch het gevoel dat hij elke bocht onder me uit kan glijden ... volgens mij gewoon omdat ik teveel let op wat de motor doet ipv gewoon vertrouwen te hebben en te ontspannen.
Wat ik maar wil zeggen is dat er misschien met je motor helemaal niets mis is en dat die tankslapper gewoon brute pech op een toevallig slecht moment is. Laat voor alle zekerheid toch eens alles uitmeten maar je kan nooit uitsluiten dat deze motor door die ene nare ervaring gewoon afgedaan heeft. Het zit immers allemaal tussen de oren. Ik probeer op dit ogenblik ook het vertrouwen in mijn motor terug te krijgen maar echt eenvoudig is dat toch niet. We zullen wel zien hoe het bij mij afloopt. Alleszins hopen dat jij binnenkort weer ontspannen en vol vetrouwen de baan op kan.
 
Ik ken de bocht (vind 'm ook lekker :9 ) je moet er toch niet aan denken dat je daar de bocht uitgaat :X
Op welke baan reedt je? alleen de binnenste heeft dacht ik een reparatiestrook.
 
Laatst bewerkt:
Tjeemig.. nou dat weer.. veel sterkte meid!! En beterschap!
Ik zal zo eens de situatie daar gaan bekijken. Deventer ging niet door vandaag dus zo toch nog maar ff een stukkie sturen.
 
Die Bitumenstroken kunnen vervelend zijn bij nat weer. Liep er laatst ook over te glibberen in een flauwe bocht met ong. dezelfde snelheid als jij (mss iets lager). Ik kwam eerlijk gezegd vrij met lichte schrik, en heb er cker van geleerd. Kijk uit voor die shit mensen!
 
Teering, jij doet ook echt alles om op te vallen hè... ;)

Gelukkig is het weer goed afgelopen stuntlady, beperk je voortaan maar tot flitskastjes, daar ben je veel beter in... :P

Schrikken meid, sterkte en rustig doorgaan met ademhalen... :)
 
tankslapper met 80????
Mijn motor is afegelopen zaterdag omver gereden door me buuv.Ik dacht dat me enige schade een hangende gashendel was, maar blijkbaar is er meer beschadigd. Morgen zal wel meer duidelijk worden dan gaat ie naar de dealer en zal ik precies weten hoe of wat. Ik hoop echt heel erg dat er iets mis is met me motor en dat het niet aan me rijstel ligt. Ik heb geen idee hoe het kan, maar geloof me het gebeurde echt en het was doodeng, zoiets hoop ik nooit meer mee te maken B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan