Ongeluk A1 21 november

k_i_m

Rookie
23 nov 2004
3
0
Hilversum
Ik zag dat er een topic over geopend was, maar ook weer gesloten. Ik ken de betrokken personen en zou graag willen weten of iemand op dit forum meer informatie heeft. Ik ben namelijk een aantal berichtjes op internet tegengekomen, en ik ben erg geschrokken en uitermate verdrietig van het hele voorval.

Alvast bedankt allemaal!

'( .
 
Ik ben geen echte motorliefhebber, maar toch op deze site terecht gekomen, omdat ik ook meer info zocht omtrent het ongeval afgelopen zondag op de a1. Dit omdat mijn broer, Richard, hierbij betrokken raakte! Hij reed net achter de bewuste motor en moest vol in de remmen doordat de auto voor hem stil stond. Hij zag direkt iemand liggen op de weg, en omdat hij ehbo-er is , is hij de auto uitgevlogen en erop af gerent. Aangekomen bij het mannelijke slachtoffer zat er nog iemand bij deze persoon, en kreeg mijn broer te horen dat er nog een vrouwlijk slachtoffer was, daar is hij heengegaan. Dit zag er direct nog veel ernstiger uit dan het mannelijke slachtoffer! Samen met nog een weggebruiker heeft mijn broer haar mond-beademing gegeven en hartmassage! Helaas mocht dit niet meer baten! Verdere details wil ik niet noemen. Mijn broer is erg aangeslagen door dit gebeuren.

Mvg Dennis Holtdijk, epe
 
Laatst bewerkt:
Wauw.. Ik heb er niks van mee gekregen, maar dit klinkt wel heavy. Goed om te horen dat er mensen zich nog meteen zo inzetten voor gewonden mensen. Ook al heeft hij alleen EHBO. Helaas mocht het dus niet meer baten. '( .

Hulde aan je broer hoor.
 
Ik ben geen echte motorliefhebber, maar toch op deze site terecht gekomen, omdat ik ook meer info zocht omtrent het ongeval afgelopen zondag op de a1. Dit omdat mijn borer hierbij betrokken raakte! Hij reed net achter de bewuste motor en moest vol in de remmen doordat de auto voor hem stil stond. Hij zag direkt iemand liggen op de weg, en omdat hij ehbo-er is , is hij de auto uitgevlogen en erop af gerent. Aangekomen bij het mannelijke slachtoffer zat er nog iemand bij deze persoon, en kreeg mijn broer te horen dat er nog een vrouwlijk slachtoffer was, daar is hij heengegaan. Dit zag er direct nog veel ernstiger uit dan het mannelijke slachtoffer! Samen met nog een weggebruiker heeft mijn broer haar mond-beademing gegeven en hartmassage! Helaas mocht dit niet meer baten! Verdere details wil ik niet noemen. Mijn broer is erg aangeslagen door dit gebeuren.

Mvg Dennis Holtdijk, epe

Dennis, bedankt voor je reactie. De man is een vriend van me, en de vrouw was een soort van moeder voor me, ik ben dan ook erg aangeslagen door dit ongeluk. Wat ik totnu toe nog steeds niet snap is de verkeerssituatie. Details over het ongeluk zelf hoef ik begrijpelijkerwijs niet te horen '( .

Ik zou graag met je broer willen mailen, als hij dat wil en ook zelf aankan.
Mijn emailadres is kimdr@xs4all.nl

Nogmaals heel erg bedankt voor je reactie.
 
K_i_m heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. '(

Ook de broer van Holtdijk sterkte gewenst met de verwerking.
 
Hartverwarmend te vernemen dat er bij zo'n triest ongeval mensen zijn die handelend optreden, zodat slachtoffers de medische bijstand verkrijgen die op dat moment zo noodzakelijk is.
Hulde aan hen die hieraan bijgedragen hebben.
Sterkte toegewenst aan alle betrokkenen.
 
Sterkte k_i_m en holtdijk.........triest om (weer) zoiets te moeten lezen meemaken. ;(
 
Veel sterkte met het verlies voor beiden ;(

@k_i_m misschien kun je hem mailen, staat in zijn profiel als hij hier niet
meer reageert.
 
van hieruit ook mijn oprechte deelneming in het verdriet, zal weinig uithalen mischien maar toch, best onder de indruk van het verhaal tot dusver dus alle sterkte toegewenst die ik via internet kan bieden.
 
Wellicht handig als een mod. het mailadres van k_i_m wat minder mailadresserig maakt?

Mvg

Het is niet erg, ik heb een goed werkende spamfilter ;)

Iedereen bedankt voor het medeleven, echt heel lief. Ik heb vanavond gehoord dat de bestuurder van de motor niet meer in levensgevaar is. Dit is een kleine vorm van troost, met de rest in mijn achterhoofd. Zijn pak heeft hem gered, gok ik. Dat is iets wat mijn pleegmoeder (zo noemde ik haar altijd) niet had....
 
Misschien één klein licht puntje dat de man het overleeft heeft,die ik heelveel beterschap wenst,voor de rest wens ik de overige mensen (EHBO ers en de nabestaande vrienden en vriendinnen )veel sterkte toe,vooral in deze tijd van het jaar "kerst,jaar overgang".

Ook de andere mensen wens ik alvast een vrolijk kerst en een gelukkig nieuw jaar toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan