Ongeluk afslag Vaals

Status
Niet open voor verdere reacties.

inferno

MF'er
10 feb 2003
104
0
Vanmiddag om omstreeks 1 uur bij afslag Vaals een ongeluk gebeurd!
zzr rijder, trauma heli erbij...wilde niet de ramptourist uithangen en stoppen.Maar het spookt nu al de hele dag door m'n hoofd...Iemand die hier iets vanaf weet..Ik hoop echt dat het niet zo erg is als het eruit zag...
 
wij hebben vanmiddag ook een ongeluk gezien.
Dit was bij de eerste oprit naar de A10 richting Amesfoord.
Wij kwamen vanaf de RAI.

De motor lag totall los onder de vangrail en de rijder zelf lag een meter of 8 verderop.
Er waren al een aantal automobilisten bij dus wij zijn verder gereden.
dit was rond een uur of 15:00
het was waarschijnlijk een honda CBR fireblade, maar dat weet ik dus niet helemaal zeker.

Iemand die daar wat van gezien heeft of gehoord heeft??
(weet niet of dit dezelfde afslag was als die jij bedoelde)
 
sja...t was een zootje kut weer...en als dan ff iemand te enthousiast door de bocht gaat...dan is het meteen mis... ;(
 
wij hebben vanmiddag ook een ongeluk gezien.
Dit was bij de eerste oprit naar de A10 richting Amesfoord.
Wij kwamen vanaf de RAI.

De motor lag totall los onder de vangrail en de rijder zelf lag een meter of 8 verderop.
Er waren al een aantal automobilisten bij dus wij zijn verder gereden.
dit was rond een uur of 15:00
het was waarschijnlijk een honda CBR fireblade, maar dat weet ik dus niet helemaal zeker.

Iemand die daar wat van gezien heeft of gehoord heeft??
(weet niet of dit dezelfde afslag was als die jij bedoelde)


Toen wij langskwamen was er inderdaad een ambulance en politie, rijder lag erg stil. Dit was ook ongeveer kwart over 3 ongeveer. Dacht dat het een zwart roze cbr was (zo eentje wat gulmaster ook heeft), en een zwart pak. Helm was nog op overigens.

Vraag me ook wel af hoe het ermee is. Lijkt me dat er niet al te hard gereden kan zijn. Maar, je weet het nooit...
 
Toen wij langskwamen was er inderdaad een ambulance en politie, rijder lag erg stil. Dit was ook ongeveer kwart over 3 ongeveer. Dacht dat het een zwart roze cbr was (zo eentje wat gulmaster ook heeft), en een zwart pak. Helm was nog op overigens.

Vraag me ook wel af hoe het ermee is. Lijkt me dat er niet al te hard gereden kan zijn. Maar, je weet het nooit...
klopt, daar lijkt ie wel veel op ja.
maarals je zag hoe die motor erbij lag onder die vangrail ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan