Ongeluk Arnemseweg Leusden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matsu

MF veteraan
12 sep 2004
1.795
12
Veenendaal
Toen ik vannochtend naar mn werk ging zag ik een best wel heftig ongeluk ter hoogte van restaurant de moff. Aan de situatie te zien was de koekblikker zonder goed te kijken de weg op gegaan en daardoor is er een motorrijder vol in de zijkant geklapt. Het zag er echt heftig uit ik rijd deze weg ook altijd en schrok er best wel van.
Nu vraag ik me af hoe het de motorrijder is, heeft hij het er nog een beetje goed van af gebracht? Iemand van hier misschien?


ik heb het trouwens niet zien gebeuren de bestuurders waren al weg
 
Ik zou Nu.nl even in de gaten houden, daar staan dit soort ongelukken meestal snel op :)

Krijg er altijd een naar gevoel bij als ik een ongeluk gezien heb waarbij een motor betrokken was -O-

Denk dat er snel een slotje aankomt, ongeluk-topics zijn alleen toegestaan indien het een MF'er betreft.
 
Laatst bewerkt:
Motorrijder leeft en is naar ziekenhuis (ws Amersfoort) gebracht. Toen ze wegreden was hij bij kennis en aanspraakbaar. Wel aangeslagen natuurlijk. Weet het toevallig omdat ik er ook langs ben gereden en even ben gestopt om te kijken of ik iets kon doen.

Op moment dat ik er was waren er wat malloten die er persé langs wilden, dus toen besloten samen met een kerel van een nabijgelegen gemeente om verkeer maar te gaan sturen tot de politie kwam (duurde nog zeker 10 a 15 minuten). Hij had een mooie auto met gele zwaailampen, dus die kwam goed van pas, :) Dat ik een stevig pak aanheb, met een fluoriscerend hesje helpt ook wel ;-)

maar niet normaal wat een idioten er in het verkeer rondrijden. Wil je geloven dat iemand er persé langswilde en dus de linkerbaan (binnenbocht) nam terwijl je het einde van die bocht niet kunt zien? Levensgevaarlijk die lui B|


P.S. Motor was niets meer van over. Volledig voorkant aan puin.
 
Laatst bewerkt:
Overigens, voor wie er nog langs wil vandaag: LET OP: Er ligt veel olie in die bocht bij restaurant de mof.
 
Klinkt niet fijn.

Maar wat ik me altijd afvraag bij dit soort topics: Hoe kun je aan de situatie zien dat het de fout was van de auto.
Het schijnt hier op MF altijd ' de schuld van de koekblikker ' te zijn, maar wie zegt dat motorrijderlief niet te hard heeft gereden, z'n licht niet aan had, of wie weet gewoon een menselijke fout heeft gemaakt?

Ik wil niemand veroordelen ofzo, zowel de motorrijder niet als de koekblikker niet als de TS niet, maar hoe je zo snel kunt zien dat de koekblikker fout zat, dat snap ik nooit :N
TS zegt in dit geval zelf dat hij het niet heeft zien gebeuren, maar ' het zal wel de fout van de koekblikker zijn'.

Gelukkig zijn motorrijders heilig en doen die nooit wat fout :')
 
Laatst bewerkt:
Motorrijder leeft en is naar ziekenhuis (ws Amersfoort) gebracht. Toen ze wegreden was hij bij kennis en aanspraakbaar. Wel aangeslagen natuurlijk. Weet het toevallig omdat ik er ook langs ben gereden en even ben gestopt om te kijken of ik iets kon doen.

Op moment dat ik er was waren er wat malloten die er persé langs wilden, dus toen besloten samen met een kerel van een nabijgelegen gemeente om verkeer maar te gaan sturen tot de politie kwam (duurde nog zeker 10 a 15 minuten). Hij had een mooie auto met gele zwaailampen, dus die kwam goed van pas, :) Dat ik een stevig pak aanheb, met een fluoriscerend hesje helpt ook wel ;-)

maar niet normaal wat een idioten er in het verkeer rondrijden. Wil je geloven dat iemand er persé langswilde en dus de linkerbaan (binnenbocht) nam terwijl je het einde van die bocht niet kunt zien? Levensgevaarlijk die lui B|


P.S. Motor was niets meer van over. Volledig voorkant aan puin.

Bedankt voor je reactie tuckson. Idd wat zag die motor er uit zeg! Goed van je dat je gestopt bent om het verkeer te regelen. :} Toen ik er langs kwam stond de politie er al dus dat was niet meer nodig.

@ Faithy tuurlijk zijn motorrijders niet heilig maar in dit geval leek het me wel heel duidelijk dat de auto fout zat. (al kon ik natuurlijk niet zien of hij te hard gereden had)

Ik hoop dat de bijde bestuurders het goed maken en dat het bij blik schade blijft.
 
Laatst bewerkt:
Maar hoe zag je dat dan? Simpelweg omdat de motor in de auto was gereden? :?
 
Uit de [FAQ=4,]Richtlijnen[/FAQ]

Ongelukken
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.


slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan