Ongeluk: Beginnersfout eindigt in het ziekenhuis

Ja, maar ik ging naar het noorden, de andere kant op dus.Sporen? Is er nog zoveel te zien dan? De berger had eerder deze week al een gixxer uit de vangrail de plukt daar, het ding zag er total-loss uit maar de berijder had niks. Ik heb zelf geen paal gezien...


Hoi,

Er staat toch echt een grote { dikke } paal, en zo te zien en mooi tussendoor geschoten.

Maar geeft allemaal niets, jij kan het navertellen en nu snel weer genezen.
Net even die bocht gepakt, en blijft een vervelende knik in zitten, nu rijd ik daar regelmatig... :]
 
Je moet van bewust/onbekwaam naar onbewust/bekwaam .. succes :)

Vwb A28 .. ie die kerel tegen iemand aangeknald of zo; ook gezien stonden 2 motoren op de trailer

Een of andere ramptoerist heeft fotos staan maken ..

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3108614.ece/Motorrijder_verongelukt_op_A28.html

Ik reed er rond 8:30 langs en toen lag hij er blijkbaar al een tijdje.
Ze hadden de schermen ook net zo gezet dat je er toch nog wel doorheen kon kijken.
Misschien afschrik-effect? Was iig niet fijn om te zien.
Lag ook een grote plas, van wat ik hoop olie was :/
 
Laatst bewerkt:
Klote voor je gozer.
Gelukkig heb je er niet al teveel aan overgehouden en ik hoop dat je motor snel herstelt kan worden.
 
Helaas vooraan in de rij met de kids in de auto en iets teveel uitzicht :(


indd schandalig slecht afgeschermd wij reden ook rond half 9 daar lang maar je kon hem zo tussen de schermen zien liggen zonder laken niks '( :(
gelukkig geen plas zien liggen heb nog even gedacht om om te keren naar harderwijk(waar ik ook woon) en mun bedje weer in te gaan :N
 
Laatst bewerkt:
Ik reed er rond 8:30 langs en toen lag hij er blijkbaar al een tijdje.
Ze hadden de schermen ook net zo gezet dat je er toch nog wel doorheen kon kijken.
Misschien afschrik-effect? Was iig niet fijn om te zien.
Lag ook een grote plas, van wat ik hoop olie was :/
Reden er rond er rond die tijd langs (na bak koffie bij tankstation er net voor). Kon erdoor kijken, plas leek me wat rood .. idd lekker voor die gezinnen die langsrijden met kinderen.
 
Beterschap, mazzel dat het nog zo relatief goed is afgelopen. En top dat je met volledig motorpak rijdt, ik heb de afgelopen dagen soms het idee dat ik de enige ben die veiligheid serieus neemt. Gelukkig is dat dus niet zo :}
 
ik zeg beterschap, misschien een rijvaardigheidstraining volgen bij www.freebike.nl ofzo?
want dit had waarschijnlijk voorkomen kunnen worden.

sterkte met herstel.
 
Beterschap Thymen!

Gelukkig kun je het allemaal navertellen.

En we weten bijna allemaal wat we moeten doen in zo'n situatie, maar tussen denken en doen zit soms nogal een verschil. :)
 
Aaai sucks, maar gelukkig er goed vanaf gekomen.
Gelukkig weet je ook wat je fout hebt gedaan (keurig en realistisch omschreven imho) en is het ook direct een leermomentje voor je!

Beterschap en dan gauw die fiets weer op. :)
 
Kleine update. De motor staat bij de garage en de schade is bekend. De rechter voorvorkpoot is krom, naast de kuipdelen is ook het kuipframe ontzet. De koplamp is er geweest evenals de behuizing van de toerenteller. Het remvloeistof reservoir op het stuur is lek en het stuur zelf is verbogen.

De motor wordt weer opgelapt, echter zal het nu een echte naked worden om kosten te besparen. De schatting is dat dit "geintje" mij alsnog tegen de €1000 gaat kosten. -O-

Maar goed, voor dat geld heb ik wel m'n motor weer tiptop in orde (en ben ik ook van die lelijke vierkante koplamp af). *O*

Morgen ga ik naar het ziekenhuis voor controle en hopelijk nieuw gips.
 
Kleine update. De motor staat bij de garage en de schade is bekend. De rechter voorvorkpoot is krom, naast de kuipdelen is ook het kuipframe ontzet. De koplamp is er geweest evenals de behuizing van de toerenteller. Het remvloeistof reservoir op het stuur is lek en het stuur zelf is verbogen.

De motor wordt weer opgelapt, echter zal het nu een echte naked worden om kosten te besparen. De schatting is dat dit "geintje" mij alsnog tegen de €1000 gaat kosten. -O-

Maar goed, voor dat geld heb ik wel m'n motor weer tiptop in orde (en ben ik ook van die lelijke vierkante koplamp af). *O*

Morgen ga ik naar het ziekenhuis voor controle en hopelijk nieuw gips.

Wel een dure manier om van zo een lelijke koplamp af te komen lijkt me... :)

Succes met het herstel!!!!
 
Het is een samenloop van omstandigheden geweest die er voor zorgde dat ik even schrok en toen overging op de autopiloot, helaas kan die autopiloot geen bochten maken. Ik had die bocht prima kunnen hebben met mijn snelheid. Zoiets kan iedereen overkomen denk ik, shit happens. Ik zie mezelf niet meer als beginner maar ik ben nog bij lange na niet een ervaren motorrijder.

Zometeen de eerste nacht met een blok gips aan m'n arm, joepie... -O-

SR's worden het ook wel genoemd "survival reactions" in de film twist of the wrist 2 wordt er veel over gesproken... Ik denk dat je die eigenlijk alleen de baas kan blijven door ervaring en oefenen.. op een circuit bijv.

Ik zie mezelf zo het zelfde doen, ben al en keer bijna de bosjes in gegaan toen het nat was en ik niet platter durfde... Maar je kan dus beter glijden. En je kan idd meestal schuiner dan je denkt/durft.

Verder klinkt het als een perfecte val ;) Weinig schade aan jezelf. Dus een goede valhouding waarsch... En goed in de kleren. Top !

en natuurlijk beterschap. :)
 
een bmw kopen?
full
 
Ik heb de DVD 'Twist of the wrist 2' hier liggen, erg leerzaam maar denk er maar eens aan als je schrikt. Het is inderdaad gewoon oefenen, misschien volgend jaar weer een training volgen. Eerst de VRO2 doen in september. :Y

Ben net terug uit het ziekenhuis, heb nu mooi rood gips. *O* Er was echter één gipsmeester die vond dat de kootjes naast het gebroken kootje van mijn hand er verdacht uitzagen. Doordat het gips er nog om zat bij de röntgenfoto's was het niet goed te zien maar misschien heb ik dus wel 3 kootjes van mijn hand gebroken. Naja, de boel zit stevig in vers gips en kan nu rustig genezen. :Y
 
Ey Thymen, ik lees je verhaal nu pas. Veel sterkte; je bent er goed vanaf gekomen.
En idd:

Je moet van bewust/onbekwaam naar onbewust/bekwaam .. succes :)

Voor iedereen herkenbaar denk ik. Door ervaring doorloop je het hele proces vanzelf en helaas: soms zit het tegen.

edit: nog even respect voor je analyse :}
 
Laatst bewerkt:
Beterschap, succes met herstellen!
En bedankt voor het testen van de DiFi doorwaaibroek, heb ik ook vaak aan.
 
Laatst bewerkt:
Beterschap.
Lees net het verhaal.
Je bent dus door de zwanenhals gekomen.
Klote beesten ook altijd die zwanen!

Oja. Opgelet tegenwoordig daar want ze staan daar nu vaak te laseren.
 
Vandaag was ik weer eens in het ziekenhuis. Het gips ging eraf, er werden nog wat foto's gemaakt en toen was het woord aan de dokter. Van hem mag ik mijn hand en voet weer normaal gaan gebruiken! *O*

Mijn vingers zijn enorm stijf en mijn hand is heftig aan het vervellen maar dat is maar van korte duur. Nu nog even wachten tot de Bandit weer helemaal gerepareerd is en dan weer rijden! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan