Ongeluk circuit Zandvoort

Requiem84

Die hard MF'er
14 apr 2007
598
3
Hallo allemaal,

Ik ben de vriendin van Requiem84 en ik post onder zijn naam omdat hij vanmorgen een ongeluk heeft gehad op het circuit van Zandvoort. Tijdens de 3e sessie van de circuitdag heeft hij zich voor de tarzanbocht waarschijnlijk onderuit geremd. Helaas is hij er niet met wat kleerscheurtjes vanaf gekomen en ligt hij nu in het ziekenhuis met in ieder geval twee gebroken polsen en een gebroken heup. Jammer genoeg weet hij zich niet helemaal meer te herinneren wat er gebeurd is en daarom is onze vraag of er toevallig iemand van hier het ongeluk heeft zien gebeuren en dit kan navertellen?

Alvast bedankt!
Eline
 
gelukkig valt de schade op zich nog mee.

sterkte met het herstel.

zijn er geen camera's op zandvoort?
 
valt mee?


Pfff, heftig zeg :/
Ik was er niet, maat heel veel sterkte met het herstel!
 
Ik heb niet de ongeluk van je vriendje gezien, maar wel een zeer vergelijkbare.... op Motorday Zandvoort ging een ander op exact dezelfde manier onderuit.... hij kwam heel hard aanrijden op het rechte gedeelte voor de tarzan bocht, en remt iets wat te laat waardoor hij waarschijnlijk in een paniek reactie zijn voorrem verkeerd aanlegt. Hierdoor begon zijn stuur te wankelen en ging hij onderuit, al glijdend over de tarmac, de grindbak in.

Je vriend is dus zeker niet de enige die zo'n ongeluk meemaakt.

Niet fijn om te zien trouwens :N
 
Laatst bewerkt:
tja, als je er daar afgaat gaat je er nogal hard af.
Kan volgens mij weinig anders zijn dan dat hij zich verremd heeft, altijd vervelend dat soort dingen.
Sterkte met het herstel.
 
met valt mee bedoel ik dat hier in onze regio (overijssel) de laatste dagen en weken er ook een boel ongelukken zijn gebeurd waar men het niet na kon vertellen helaas...

gebroken botten genezen gelukkig al blijft het pijnlijk en kut.
 
heel veel beterschap!
en jij ook veel sterkte in deze kut niet-al-te-fijne situatie
 
succes met het herstel altijd klote...

maar uh dr is wel iemand die weet wat er gebeurt is ;)

zal vanavond wel reageren in dit topic denk :P
 
2 gebroken polsen en een gebroken heup, dan lig je toch behoorlijk in de kreukels. '(
Bovendien heb je dus geen goede pols over om jezelf te kunnen behelpen met de afstandsbediening gebruiken, eten, je kont afvegen enz.
En dat zeker 6 weken lang!
Heel veel beterschap en en sterkte! ;)
 
Laatst bewerkt:
2 gebroken polsen en een gebroken heup, dan lig je toch behoorlijk in de kreukels. '(
Bovendien heb je dus geen goede pols over om jezelf te kunnen behelpen met de afstandsbediening gebruiken, eten, je kont afvegen enz.
En dat zeker 6 weken lang!
Heel veel beterschap en en sterkte! ;)

zoveel mogelijke beperkingen zijn er te verzinnen met 2 polsen in het gips...
maar dat zou te makkelijk zijn :)
 
ik stond op dat moment te opgesteld om mijn 3e sessie te beginnen.

Ik had het idee dat hij op zijn kilometer teller keek aan het einde van het rechte stuk en daardoor niet zag dat degene voor hem al vroeg begon met remmen. toen hij omhoogkeek uit paniek de voorrem ingedrukt en voorover geslagen. de motor heeft zeker 5 ratslagen gemaakt! Zag er in ieder geval wel pijnlijk uit, wel verstandig dat hij is blijven liggen!

Vrijwel gelijk na het ongeval moesten alle mensen uit groep 1 ook hun kilometer teller afplakken.
 
ik stond op dat moment te opgesteld om mijn 3e sessie te beginnen.

Ik had het idee dat hij op zijn kilometer teller keek aan het einde van het rechte stuk en daardoor niet zag dat degene voor hem al vroeg begon met remmen. toen hij omhoogkeek uit paniek de voorrem ingedrukt en voorover geslagen. de motor heeft zeker 5 ratslagen gemaakt! Zag er in ieder geval wel pijnlijk uit, wel verstandig dat hij is blijven liggen!

Vrijwel gelijk na het ongeval moesten alle mensen uit groep 1 ook hun kilometer teller afplakken.
is dat niet standaard geregeld?
 
Ik kan wel wat info verschaffen, maar wel graag via PB
Dat lijkt mij inderdaad ook het beste. Kan hij achteraf altijd nog zelf bepalen om het zelf of via zn vriendin te posten hiero :Y


Enorm veel sterkte btw -O- Zo te lezen heb je een behoorlijke "klap" gemaakt :/ Succes met herstellen :Y
 
jemig da's niet niets zeg! :o

sterkte voor hem (en jou) toegewenst bij het herstel/revalidatie :j
Hoop dat jullie een beetje duidelijk weten te krijgen hoe of wat, dat lijkt mij ook zeer geruststellend / afsluitend.

Succes! :)
 
Op CPZ staan camera's.............op Assen staan ze ook en daar kan je de beelden terug zien,na ongeveeer 6mnd wissen ze de beelden...

ik zou gewoon ff contact opnemen met CPZ(racecontroll)......

suc6 met herstel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan