Ongeluk circuit Zandvoort

Ik hoorde vandaag van 2 achterburen dat het er op leek alsof de rijder totaal niet in de gaten had dat er en bocht aankwam, en zo rechtuit geschoten is,, had 2 gebroken polsen en een heup gebroken, zal als ik ze van de week zie nog even navraag doen
 
Beterschap joh. Ik hoop voor je dat het allemaal volledig hersteld.
Ik ben opzich ook wel benieuwd hoe je motor er aan toe is, is dat niet een volledige afschrijving bij zo'n val?

Beterschap in ieder geval, ennuh doe voorzichtig met gamen. Vriend van me heeft een kromme pink omdat hij non stop aan het gamen was terwijl de boel in het gips zat ;)
 
Vandaag even contact gehad over m'n motor. De kosten om hem te repareren zijn all-in ongeveer 5.000 euro. Dat vind ik een heellllleee hoop geld, zeker als je er vanuit gaat dat ik hem een ruim jaar geleden voor ongeveer 8000 heb gekocht. Ze gaan nog even kijken wat het gaat worden als ze hem met 2e hands onderdelen opknappen... Ik heb ook nog gevraagd wat ze over hebben voor mn motor.

Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand een idee wat in deze situatie verstandig is?
 
had je hem niet verzekerd?

ik dacht dat je op circuits voor een paar tientjes een eendagsverzkering kon afsluiten...
 
dingus i ook student en ongeveer even oud.
Geeft je toch even het nadenken.

Heel veel beterschap!!!

(en dat het voor jou, maar flink mag regenen deze zomer ;) )
 
Vandaag even contact gehad over m'n motor. De kosten om hem te repareren zijn all-in ongeveer 5.000 euro. Dat vind ik een heellllleee hoop geld, zeker als je er vanuit gaat dat ik hem een ruim jaar geleden voor ongeveer 8000 heb gekocht. Ze gaan nog even kijken wat het gaat worden als ze hem met 2e hands onderdelen opknappen... Ik heb ook nog gevraagd wat ze over hebben voor mn motor.

Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand een idee wat in deze situatie verstandig is?


Circruitfiets van maken....

maar je hebt wsl geen geld voor 2 motoren -O-
 
Vandaag even contact gehad over m'n motor. De kosten om hem te repareren zijn all-in ongeveer 5.000 euro. Dat vind ik een heellllleee hoop geld, zeker als je er vanuit gaat dat ik hem een ruim jaar geleden voor ongeveer 8000 heb gekocht. Ze gaan nog even kijken wat het gaat worden als ze hem met 2e hands onderdelen opknappen... Ik heb ook nog gevraagd wat ze over hebben voor mn motor.

Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand een idee wat in deze situatie verstandig is?
wat voor motor is het......
 
Het is een R6 2005, geheel zwart, met nog wat leuke accesoires, zoals een Laser hotcam.

Ik heb gisteren nog even gebeld met de garage waar hij stond. Zelfs als ze de boel zouden repareren met 2e hands onderdelen werden de kosten enorm hoog. Ze boden aan om hem van mij over te nemen voor 1500 euro, maar dat vond ik te weinig, zeker aangezien ik hem zelf nog niet eens gezien heb en geheel op hun oordeel en woorden over de schade moet vertrouwen.

Mijn eigen garage gaat hem nu ophalen en dan eens kijken wat zij ervan vinden. Mocht dat ook volgens hen een onbegonnen zaak zijn, zal ik hem hier (in onderdelen?) te koop aanbieden.


De schade is minstens als volgt uit m'n hoofd:

-Kapotte koplamp
-Gebroken subframe
-Kapotte clipon
-Kapotte spiegel
-Zendertje van startonderbreker kapot
-Gebroken veervorkpoot
-Kapotte veervorkpootversteller
-Spiegel kapot
-Zadel
-Tank heeft deuk
-Achtervelg kapot
-Achterband lek



.....
 
Laatst bewerkt:
Het is een R6 2005, geheel zwart, met nog wat leuke accesoires, zoals een Laser hotcam.

Ik heb gisteren nog even gebeld met de garage waar hij stond. Zelfs als ze de boel zouden repareren met 2e hands onderdelen werden de kosten enorm hoog. Ze boden aan om hem van mij over te nemen voor 1500 euro, maar dat vond ik te weinig, zeker aangezien ik hem zelf nog niet eens gezien heb en geheel op hun oordeel en woorden over de schade moet vertrouwen.

Mijn eigen garage gaat hem nu ophalen en dan eens kijken wat zij ervan vinden. Mocht dat ook volgens hen een onbegonnen zaak zijn, zal ik hem hier (in onderdelen?) te koop aanbieden.


De schade is minstens als volgt uit m'n hoofd:

-Kapotte koplamp
-Gebroken subframe
-Kapotte clipon
-Kapotte spiegel
-Zendertje van startonderbreker kapot
-Gebroken veervorkpoot
-Kapotte veervorkpootversteller
-Spiegel kapot
-Zadel
-Tank heeft deuk
-Achtervelg kapot
-Achterband lek



.....

Frame nog wel recht en zo? (ik heb niet teruggelezen, dus excuus als het al verteld is)
 
Niet lullig bedoeld maar als ik jou schade zo lees zou ik m in onderdelen verkopen , ik weet dat zoiets je een boel geld kost maar denk niet dat je de motor ooit weer 100% goed krijgt en weer 100% vertrouwen in de motor krijgt. Nogmaals niet lullig of sneu bedoeld , gewoon my two cents
 
Frame nog wel recht en zo? (ik heb niet teruggelezen, dus excuus als het al verteld is)

Alleen het subframe lijkt beschadigd te zijn. Wat ik begreep is dat het stuk aan de achterkant van je motor zeg maar. Dat was niet het duurste om te vervangen nog.

Dus niet het hoofdrame. Even afwachten wat mijn garage ervan vindt nog. Motorisch is ook nog niet bekend... aangezien hij niet start zonder onderbreker
 
Laatst bewerkt:
Alleen het subframe lijkt beschadigd te zijn. Wat ik begreep is dat het stuk aan de achterkant van je motor zeg maar. Dat was niet het duurste om te vervangen nog.

kut voor je idd, gelukkig ben je dr nog redelijk goed vanaf gekomen...

anyway: ik zou goed gaan zoeken naar onderdelen :Y ik ben destijds frontaal op een bus gereden en de kosten waren 4000 euro (voor een bike waar ik 4150 voor heb betaald :') ) en uiteindelijk is ie met 2ehands onderdelen voor zo'n 900 euro opgeknapt :Y
 
Het is een R6 2005, geheel zwart, met nog wat leuke accesoires, zoals een Laser hotcam.

Ik heb gisteren nog even gebeld met de garage waar hij stond. Zelfs als ze de boel zouden repareren met 2e hands onderdelen werden de kosten enorm hoog. Ze boden aan om hem van mij over te nemen voor 1500 euro, maar dat vond ik te weinig, zeker aangezien ik hem zelf nog niet eens gezien heb en geheel op hun oordeel en woorden over de schade moet vertrouwen.

Mijn eigen garage gaat hem nu ophalen en dan eens kijken wat zij ervan vinden. Mocht dat ook volgens hen een onbegonnen zaak zijn, zal ik hem hier (in onderdelen?) te koop aanbieden.


De schade is minstens als volgt uit m'n hoofd:

-Kapotte koplamp
-Gebroken subframe
-Kapotte clipon
-Kapotte spiegel
-Zendertje van startonderbreker kapot
-Gebroken veervorkpoot
-Kapotte veervorkpootversteller
-Spiegel kapot
-Zadel
-Tank heeft deuk
-Achtervelg kapot
-Achterband lek



.....
kijk maar ff wat je ermee gaat doen....anders mail je maar ff...
heb nog een voorvork en een rode kuipset liggen enz.......
 
Super Supercupper, bedankt. Ik houd het in gedachten en ik laat wat van me weten als het nodig is :).

Bas, het geeft me in ieder geval beetje hoop dat het jou wel gelukt is voor zo'n mooie prijsje. Helaas ben ik zelf behoorlijk onhandig en zal ik dus echt op m'n man van de garage moeten vertrouwen, gelukkig doe ik dat ook wel. Eerst zijn belletje maar afwachten.
 
Dat valt nog vies tegen dan die schade!!

Ik had in de gauwigheid ff gekeken in de pistraat waar ie stond geparkeerd. En vond de schade wel meevallen afgezien van de voorkuipen...

Veel succes met het oplappen
 
pfff, die onderdelen voor een r6 zijn ook niet goedkoop :S


word de online aanbieders afgaan om hem goedkoop te fixen.

clipon is al 100 euro :S
 
Terug
Bovenaan Onderaan