Ongeluk Culemborg. Motorrijder groene Kawasaki KX80 15-20 jaar gezocht

Zoufzouf

MF'er
27 sep 2020
39
23
Zag deze net voorbij komen, weet niet of het hier al was gepost. Misschien heeft iemand informatie. Meisje is flink gewond in ieder geval.
 
Eerst vluchtmisdrijf ... en dan nog gaan bedreigen ... die mogen van mij zeer zwaar aangepakt worden!!!

En die bestuurder in die zwarte auto? Kan die niks vertellen?

En ... geven ze die beelden nú pas vrij?
Had meteen moeten gebeuren!

Btw: wat mij betreft is dit een reden dat er veel meer en veel betere camera's het openbare leven mogen filmen! F*ck the privacy! Gerechtigheid telt!
 
Klopt, het is echt te gek.

Helaas delen ze dit soort beelden altijd pas maanden te laat. Om eerst daders kans te geven zich te melden denk ik
 
Klopt, het is echt te gek.

Helaas delen ze dit soort beelden altijd pas maanden te laat. Om eerst daders kans te geven zich te melden denk ik
Daar ligt nu het probleem.
Stel, ik heb ze toevallig gezien, zij het voor het ongeval, of erna. Die week zelf kan ik wellicht nog wel nuttige info geven, 6 maand later niet meer ...
 
Volledig met je eens. Helaas leven we in een land waarin daders beter beschermd worden dan slachtoffers door al het bureaucratische gezeik.
 
heb ik nu iemand geblokkeerd staan of zit je in jezelf te praten ?

Overigens zag ik dit op FB ook al gedeeld staan, maar er mag best bij vermeld worden dat het al in April dit jaar gebeurd is.
 
Dat dit nu pas uitgezonden word, is wel heel raar. Ik heb het zelf gedeeld op m'n Facebook, nadat ik het gezien had op de Facebookpagina De Motorrijder, waar het inderdaad al in April was geplaatst.
 
Als men naar motorrijders blijft zoeken, zullen de daders niet gevonden worden. Een kindercrosser, een scooter en een driewieler, die ook nog alle drie gestolen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan