Ongeluk Delft, Kruithuisweg (afslag Wippolder)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elmo

MF veteraan
27 jul 2004
2.205
0
Waddinxveen
Ik reed met mijn auto op de kruithuisweg nam de afslag na de makro, deze gaat richting wippolder.
Volop politie en een ambulance. Achter een politie auto zag ik een motor liggen....oeff...zag de rijder niet..
denk al in de ambulance...... maar een verkeersregelaar bediende de weg........ op de terug weg zag ik de motor goed....... het was een blauwe honda ik denk een redelijk nieuwe..... iedergeval een 200X ... en het was volgens mij een naked bike...... met een soort blauw getint alluminium stuur...... verder weet ik nog niks.

Iemand meer info graag hier plaatsen....
 
Ik reed met mijn auto op de kruithuisweg nam de afslag na de makro, deze gaat richting wippolder.
Volop politie en een ambulance. Achter een politie auto zag ik een motor liggen....oeff...zag de rijder niet..
denk al in de ambulance...... maar een verkeersregelaar bediende de weg........ op de terug weg zag ik de motor goed....... het was een blauwe honda ik denk een redelijk nieuwe..... iedergeval een 200X ... en het was volgens mij een naked bike...... met een soort blauw getint alluminium stuur...... verder weet ik nog niks.

Iemand meer info graag hier plaatsen....

Ramptoerist :(
















;)
 
slotje :?

nee , maar er gebeuren wel meerde ongelukken en om nou telkens ..
Ik hoop dat alles verder maar goed is met die motorrijder.
 
Uit de policy:

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

Slotje, dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan