Ongeluk door CBR1982

Status
Niet open voor verdere reacties.

BadEend

MF veteraan
28 feb 2004
1.491
2
Ik was afgelopen donderdag samen met CBR1982 motorrijden.
Opgegeven moment gingen we stoppies maken op een parkeerterrein.
Toen zei hij we gaan naar huis, dus we gingen richting huis.
Nog voor we de parkeerplaats af waren maakte hij nog een stoppie waar ik dus niet op gerekend had omdat hij zei dat we naar huis gingen.
Gevolg was dus dat ik schrok en uitweek, waarschijnlijk door te lage snelheid omgevallen ben en hem daardoor niet geraakt heb.
Later vertelde CBR1982 aan mij dat hij het verhaal naar zijn believen had bijgeschaafd en zo aan zijn ouders verteld! (omdat hij anders niet meer mocht rijden zei die) _O-

Dus toen heb ik zijn ouders opgebeld en gezegd hoe het echt gegaan was, toen vroegen ze het aan CBR1982 maar hij ONTKENDE toen dat hij een stoppie had gemaakt! :r |( :X
Hij had schijnbaar ook gezegd dat het 10 meter voordat we de weg opreden was gebeurd, toen zei ik dat is niet zo dat kan ik je zelfs laten zien a.d.v. de laksporen maar daar hadden zijn ouders geen boodschap aan. (schulderkenning)
Ondanks dat het gedeeltelijk zijn schuld was wilden ze mij geen schadevergoeding geven en draai ik dus voor de aanzienlijke schade op! :( :r
 
Laatst bewerkt:
Zoek dit aub even samen uit in plaats van het op het forum te posten! Dat lijkt me een veel nettere oplossing, en bovendien is niemand hier erbij geweest.

Succes!
 
Zoek dit aub even samen uit in plaats van het op het forum te posten! Dat lijkt me een veel nettere oplossing, en bovendien is niemand hier erbij geweest.

Succes!
:^

Ik vind het helemaal belachelijk dat je die vent zijn naam erbij zet. Als je dan mot wil mep em dan lekker op zijn bek, ga het uitpraten, haal er verzekering bij ofzo. Als jullie met zijn 2en zijn wezen stoppies oefenen moeten jullie het met zijn 2en maar uitzoeken... niet?
 
Zoek dit aub even samen uit in plaats van het op het forum te posten! Dat lijkt me een veel nettere oplossing, en bovendien is niemand hier erbij geweest.

Succes!

Heb het samen geprobeerd maar hij wil me op geen enkele manier tegemoet komen! ;(
Verzekering kan er niks mee omdat hij ontkent! |(
 
:^

Ik vind het helemaal belachelijk dat je die vent zijn naam erbij zet. Als je dan mot wil mep em dan lekker op zijn bek, ga het uitpraten, haal er verzekering bij ofzo. Als jullie met zijn 2en zijn wezen stoppies oefenen moeten jullie het met zijn 2en maar uitzoeken... niet?
met (z'n 2-en) stoppies oefenen is ook bewust risico's nemen.

-O-

zelf uitzoeken dus
 
Nee is te makkelijk, je leest niet goed!
Nogmaals, ik heb het al proberen te regelen met cbr1982 maar hij wil me op geen enkele manier tegemoetkomen! :r
En ik ben Wa+ verzekerd dus moet alles zelf betalen als het niet verhaalbaar is omdat hij het niet met zijn verzekering wil regelen!
 
Maar eigenlijk is degene die achterop knalt verantwoordelijk, meer afstand houden.
Ik heb 't zelf ook wel 's gehad dat ik bijna tegen een maat knalde die een stoppie maakt, maar dat kwam gewoon omdat ik er te kort op zat..
Shit happens, beter uitkijken..
Maar het zou wel netjes geweest zijn als hij een bijdrage had gedaan.. :W
 
Vooral ook lekker hier neerzetten dan, dat je stoppies aan het oefenen was, als je nog kans wilt maken op verzekeringsgeld. Vooral met je naam (e-mail) en de naam van de andere partij er bij...

Goed bezig, in z'n geheel dus... -O-

Zoek dit aub even samen uit in plaats van het op het forum te posten! Dat lijkt me een veel nettere oplossing, en bovendien is niemand hier erbij geweest.

Succes!
:^
 
Maar eigenlijk is degene die achterop knalt verantwoordelijk, meer afstand houden.
Ik heb 't zelf ook wel 's gehad dat ik bijna tegen een maat knalde die een stoppie maakt, maar dat kwam gewoon omdat ik er te kort op zat..
Shit happens, beter uitkijken..
Maar het zou wel netjes geweest zijn als hij een bijdrage had gedaan.. :W

Ik zat er niet te kort op maar kwam door de schrik.
En dat ik niet zeker wist of ik op tijd tot stilstand kon komen daarom week ik uit.
 
Laatst bewerkt:
Wel een ban waard, tjongejonge.
bonk3.gif


Goed dat de TS de naam heeft weggehaald. Nu nog ff de nickname. Wel zo netjes.

:W
 
Met andere woorden,je reed dus te dicht achter hem......... :X

beetje lullig om hier te gaan klagen :N
zal de leeftijd wel zijn denk ik... :X O-)
 
Het lijkt me beter dat jullie dat onderling uitvechten in plaats van hier op MF. Hier gaan lopen ruziën of elkaar zwart maken gaat in ieder geval niet helpen.

En bij deze ook een waarschuwing: ga niet naar elkaar lopen flamen in andere topics.
 
Categorie: 'geen poot om op te staan'. In zowel de letterlijke als figuurlijke zin van het woord zeg maar. :+

Er zit ECHT neits anders op dan om dit samen op te lossen. :Y

:W

Yep, dat heb ik ook al op alle mogelijke manieren geprobeerd maar ze geven steeds niet thuis!
 
Het lijkt me beter dat jullie dat onderling uitvechten in plaats van hier op MF. Hier gaan lopen ruziën of elkaar zwart maken gaat in ieder geval niet helpen.

Nogmaals ik heb het al onderling proberen maar ze geven niet thuis!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan