ongeluk gehad...

Als de politie niet wilt komen, dan zeg ik altijd dat óf ik óf de 'tegenpartij' op het punt staat zijn/haar zelfbeheersing te verliezen.. :X
Enkel als het nuttig is als er politie bij moet komen kijken, anders kunnen ze lekker blijven boeven vangen. :)
 
Laatst bewerkt:
je pootje betaald je eigen ziektekostenverzekering je hebt dus alleen een laars kapot...
ik hoorde gisteravond dat een maatje van me drie dagen terug(ik was op vakantie)
heeft moeten uitwijken voor overstekend wild(haas waarschijnlijk)in een rechterbocht,
links van de weg door een hek tegen een huiswand gesmakt met 100kmh...(voor de moraalridderds je mag hier in dld honderd op dat stuk)
resultaat schedel aan 1 kant volledig inelkaar,botsplinters in de hersenen en wat andere kleinere breuken....man ligt in coma.

en jij jammerd over een kapot laarsje???

tuurlijk kun je gaan mauwen bij zijn verzekering....maar voor jij knaken hebt van de tegenpartij heb jij inmiddels al zoveel heen en weer getrek en stress gehad dat het die laatzen niet eens waard zijn ook.
Kut voor je maat. -O-

Verder totaal overtrokken reactie van je. :r Verplaats je eens in de motorlaarzen, al dan niet kapot, van TS.
 
Laatst bewerkt:
je pootje betaald je eigen ziektekostenverzekering je hebt dus alleen een laars kapot...
ik hoorde gisteravond dat een maatje van me drie dagen terug(ik was op vakantie)
heeft moeten uitwijken voor overstekend wild(haas waarschijnlijk)in een rechterbocht,
links van de weg door een hek tegen een huiswand gesmakt met 100kmh...(voor de moraalridderds je mag hier in dld honderd op dat stuk)
resultaat schedel aan 1 kant volledig inelkaar,botsplinters in de hersenen en wat andere kleinere breuken....man ligt in coma.

en jij jammerd over een kapot laarsje???

tuurlijk kun je gaan mauwen bij zijn verzekering....maar voor jij knaken hebt van de tegenpartij heb jij inmiddels al zoveel heen en weer getrek en stress gehad dat het die laatzen niet eens waard zijn ook.

Wat ben jij een lul dat je het ongeluk van je maat gebruikt om iemand af te zeiken. Dit heeft totaal niets met elkaar te maken. Ga je eigen topics kapen ofzo.
 
Volgens mij als jij uitweek de bosjes in ofzo is ergeen sprake van een ongeval.
Volgende keer een supermoto nemen...


Beterschap
 
Lekker volgens mij moet je gewoon een schadeformulier invullen...mits zij meewillen werken en anders getuigen verzamelen. Uit eigen ervaring ik ben een keer gesneden op de rotonde waardoor ik de motor en mijzelf horizontaal over het asfalt liet schuiven (niet te hard), maar de automobilist is gestopt (nadat een andere automobilist deze liet stoppen) en schadeformulier ingevuld, netjes alle schade vergoed gekregen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan