ongeluk gehad...

rick1988

MF'er
30 apr 2011
120
0
lelystad
hallo


ik reed gister met de motor door de straat van mijn ouderlijk huis.
aan het einde van deze straat heb je een onoverzichijlijk bochtje,
ik kom rustis stapvoets aanrijden.... in 1x komt een meisje in haar autotje de hoek om scheuren waardoor ik moest uitwijken.

door deze actie heb ik mijn eigen rechterbeen,voet. ergens tussen gehad (achterband, draaienden delen ik weet niet wat ik voelde, maar mij voet/been werd in een keer naar achteren getrokken worden.

ik voelde kans om mij been/voet lost te trekken waarna ik zag dat mijn complete laars kapot was en mijn been/voet gigantishe pijn deed

nu loop ik in het gips, laarzen kapot, en ben ik 6 weken uit de rolatie

nu zegt de vriend van dat meisie dat het een eenzijdig ongeval is en dat ik nergens recht op heb.....

mag dit zomaar?

ik bedoel ik moest voor haar uitwijken..

en ik zou zelf nieuwe laarzen moet kopen.

ik reed met een zzr 1100 uit 94, en mijn laarzen die ik aanhad waren Berik race gp laarzen
 
kan een lastige kwestie worden. heb je een schadeformulier ingevuld samen met het meiske?



zoja, gewoon aansprakelijk stellen, immers heeft ze wel degelijk een ongeval veroorzaakt...
maar als ze gaat ontkennen, heb je geen poot meer om op te staan, omdat er geen fysieke aanrijding tussen haar wagen en jou is geweest... en dus bewijs ontbreekt...

verder beterschap!
 
Laatst bewerkt:
Situatie ter plekke even aantonen via google maps?

Zou lekker haar verzekering aansparkelijk stellen tenzij ze van rechts kwam ofcourse
 
hallo


ik reed gister met de motor door de straat van mijn ouderlijk huis.
aan het einde van deze straat heb je een onoverzichijlijk bochtje,
ik kom rustis stapvoets aanrijden.... in 1x komt een meisje in haar autotje de hoek om scheuren waardoor ik moest uitwijken.

door deze actie heb ik mijn eigen rechterbeen,voet. ergens tussen gehad (achterband, draaienden delen ik weet niet wat ik voelde, maar mij voet/been werd in een keer naar achteren getrokken worden.

ik voelde kans om mij been/voet lost te trekken waarna ik zag dat mijn complete laars kapot was en mijn been/voet gigantishe pijn deed

nu loop ik in het gips, laarzen kapot, en ben ik 6 weken uit de rolatie

nu zegt de vriend van dat meisie dat het een eenzijdig ongeval is en dat ik nergens recht op heb.....

mag dit zomaar?

ik bedoel ik moest voor haar uitwijken..

en ik zou zelf nieuwe laarzen moet kopen.

ik reed met een zzr 1100 uit 94, en mijn laarzen die ik aanhad waren Berik race gp laarzen


Als zij op jouw weggedeelte kwam dan is ze aansprakelijk, maar dat zul je dan wel moeten kunnen bewijzen.... Heb je getuigen? Dan schadeformulier samen met tegenpartij invullen en duimen draaien...
 
en ik zou zelf nieuwe laarzen moet kopen.

ik reed met een zzr 1100 uit 94, en mijn laarzen die ik aanhad waren Berik race gp laarzen

De motor is nog steeds heel? Ik maak er niet echt uit op dat je gevallen bent, alleen dat je met je voet ergens tussen kwam.
Ik denk dat het verdomd moeilijk wordt om haar de schuld te geven als je alleen je voet kapot hebt.
 
hallo


ik reed gister met de motor door de straat van mijn ouderlijk huis.
aan het einde van deze straat heb je een onoverzichijlijk bochtje,
ik kom rustis stapvoets aanrijden.... in 1x komt een meisje in haar autotje de hoek om scheuren waardoor ik moest uitwijken.

door deze actie heb ik mijn eigen rechterbeen,voet. ergens tussen gehad (achterband, draaienden delen ik weet niet wat ik voelde, maar mij voet/been werd in een keer naar achteren getrokken worden.

ik voelde kans om mij been/voet lost te trekken waarna ik zag dat mijn complete laars kapot was en mijn been/voet gigantishe pijn deed

nu loop ik in het gips, laarzen kapot, en ben ik 6 weken uit de rolatie

nu zegt de vriend van dat meisie dat het een eenzijdig ongeval is en dat ik nergens recht op heb.....

mag dit zomaar?

ik bedoel ik moest voor haar uitwijken..

en ik zou zelf nieuwe laarzen moet kopen.

ik reed met een zzr 1100 uit 94, en mijn laarzen die ik aanhad waren Berik race gp laarzen
Allereerst beterschap!

Ik hoop dat jullie samen het schadeformulier volledig en eerlijk hebben ingevuld en ondertekend. Die vriend van de bestuurster heeft zich er niet mee te bemoeien, of was hij getuige? Dan in ieder geval geen onpartijdige... Een eenzijdig ongeval is volgens mij wanneer er geen andere partij bij het ontstaan van het ongeval betrokken is. Dat lijkt mij hier niet van toepassing; zonder de actie van de auto is het zeer onwaarschijnlijk dat jij zou zijn gevallen.

Zijn er (andere) getuigen, zijn er sporen (bijv. van het remmen) die laten zien op welke plaats op de weg de auto reed, reed ieder op zijn/haar eigen weghelft, heb je aangegeven op het schadeformulier dat er letsel is, is er politie bij geweest en heeft die een rapport opgemaakt? Allemaal dingen die belangrijk zijn in dit geval.

Succes met de afhandeling, het zal vermoedelijk een touwtrekkerij worden en lang duren, zoals zo vaak bij schadeafhandelingen. Heb je een rechtsbijstandverzekering die het voor je kan doen? Sterkte, en veel geduld gewenst.
 
je pootje betaald je eigen ziektekostenverzekering je hebt dus alleen een laars kapot...
ik hoorde gisteravond dat een maatje van me drie dagen terug(ik was op vakantie)
heeft moeten uitwijken voor overstekend wild(haas waarschijnlijk)in een rechterbocht,
links van de weg door een hek tegen een huiswand gesmakt met 100kmh...(voor de moraalridderds je mag hier in dld honderd op dat stuk)
resultaat schedel aan 1 kant volledig inelkaar,botsplinters in de hersenen en wat andere kleinere breuken....man ligt in coma.

en jij jammerd over een kapot laarsje???

tuurlijk kun je gaan mauwen bij zijn verzekering....maar voor jij knaken hebt van de tegenpartij heb jij inmiddels al zoveel heen en weer getrek en stress gehad dat het die laatzen niet eens waard zijn ook.
 
je pootje betaald je eigen ziektekostenverzekering je hebt dus alleen een laars kapot...
ik hoorde gisteravond dat een maatje van me drie dagen terug(ik was op vakantie)
heeft moeten uitwijken voor overstekend wild(haas waarschijnlijk)in een rechterbocht,
links van de weg door een hek tegen een huiswand gesmakt met 100kmh...(voor de moraalridderds je mag hier in dld honderd op dat stuk)
resultaat schedel aan 1 kant volledig inelkaar,botsplinters in de hersenen en wat andere kleinere breuken....man ligt in coma.

en jij jammerd over een kapot laarsje???

tuurlijk kun je gaan mauwen bij zijn verzekering....maar voor jij knaken hebt van de tegenpartij heb jij inmiddels al zoveel heen en weer getrek en stress gehad dat het die laatzen niet eens waard zijn ook.

sorry om dat te horen over je maatje

het is niet zo zeer jammeren, ik wil gewoon weten wat er wel en niet mogenlijk is
daar is een forum toch voor...

jammer dat je zo reageert over mijn vraag die hier heb gesteld.
 
je pootje betaald je eigen ziektekostenverzekering je hebt dus alleen een laars kapot...
ik hoorde gisteravond dat een maatje van me drie dagen terug(ik was op vakantie)
heeft moeten uitwijken voor overstekend wild(haas waarschijnlijk)in een rechterbocht,
links van de weg door een hek tegen een huiswand gesmakt met 100kmh...(voor de moraalridderds je mag hier in dld honderd op dat stuk)
resultaat schedel aan 1 kant volledig inelkaar,botsplinters in de hersenen en wat andere kleinere breuken....man ligt in coma.

en jij jammerd over een kapot laarsje???

tuurlijk kun je gaan mauwen bij zijn verzekering....maar voor jij knaken hebt van de tegenpartij heb jij inmiddels al zoveel heen en weer getrek en stress gehad dat het die laatzen niet eens waard zijn ook.
Tuurlijk is het ernstig wat er met je maat is gebeurd, ook sterkte en beterschap voor hem.

Maar Rick1988 had geen letsel gehad als hij deze automobiliste niet was tegengekomen. En bij letsel kunnen er altijd complicaties optreden en misschien verdient hij zijn geld wel met lichamelijke arbeid en loopt hij inkomsten mis. Dat weten wij allemaal niet, dus enige nuancering is wel op zijn plaats.

De ziektekostenverzekeraar zal de gemaakte kosten ook op een aansprakelijke partij willen verhalen.
 
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.nl/maps?ll=52.508696,5.462898&spn=0.000808,0.002401&t=h&z=19&lci=com.panoramio.all"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.nl/maps?ll=52.508696,5.462898&spn=0.000808,0.002401&t=h&z=19&lci=com.panoramio.all&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">Grotere kaart weergeven</a></small>

helaas google maps werkt niet echt mee, het is de bocht 46 02
 
<iframe width="425" height="350" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.nl/maps?ll=52.508696,5.462898&spn=0.000808,0.002401&t=h&z=19&lci=com.panoramio.all"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.nl/maps?ll=52.508696,5.462898&spn=0.000808,0.002401&t=h&z=19&lci=com.panoramio.all&source=embed" style="color:#0000FF;text-align:left">Grotere kaart weergeven</a></small>

helaas google maps werkt niet echt mee, het is de bocht 46 02
Dat ziet er smal uit en wat een gevaarlijke hoge stoepranden liggen daar. :/

In zo'n onoverzichtelijke bocht is het zeker van belang dat ieder een veilige positie op de weg en een gepaste snelheid aanhoudt. Hiervoor is bewijs in de vorm van getuigenverklaringen nodig.
 
je pootje betaald je eigen ziektekostenverzekering je hebt dus alleen een laars kapot...
ik hoorde gisteravond dat een maatje van me drie dagen terug(ik was op vakantie)
heeft moeten uitwijken voor overstekend wild(haas waarschijnlijk)in een rechterbocht,
links van de weg door een hek tegen een huiswand gesmakt met 100kmh...(voor de moraalridderds je mag hier in dld honderd op dat stuk)
resultaat schedel aan 1 kant volledig inelkaar,botsplinters in de hersenen en wat andere kleinere breuken....man ligt in coma.

en jij jammerd over een kapot laarsje???

tuurlijk kun je gaan mauwen bij zijn verzekering....maar voor jij knaken hebt van de tegenpartij heb jij inmiddels al zoveel heen en weer getrek en stress gehad dat het die laatzen niet eens waard zijn ook.



Ik heb mijn GSX-R K9 helemaal totallos gereden door een overstekende haas het was snachts en op een onverlichte weg... Ik heb deze haas ook geraakt maar schrikte me de **** dus de impact en Schrik reactie hebben een bizarre crash veroorzaakt. ik zelf aleen een geschaafde hand & overal spierpijn de volgende dag.
( handschoen was uitgevlogen ) ik ben blij dat ik van me motor af werd gelanceerd want deze motor heeft een paal geraakt precies op de onderkant van me tank zat deze paal over dwars... als ik daar had gezeten was het echt afgelopen geweest...





Was gelukkig goed verzekerd..... ;(
Als het je tijd nog niet is dan...... of ik heb 2 engeltjes per schouder..
 
Laatst bewerkt:
je pootje betaald je eigen ziektekostenverzekering je hebt dus alleen een laars kapot...
ik hoorde gisteravond dat een maatje van me drie dagen terug(ik was op vakantie)
heeft moeten uitwijken voor overstekend wild(haas waarschijnlijk)in een rechterbocht,
links van de weg door een hek tegen een huiswand gesmakt met 100kmh...(voor de moraalridderds je mag hier in dld honderd op dat stuk)
resultaat schedel aan 1 kant volledig inelkaar,botsplinters in de hersenen en wat andere kleinere breuken....man ligt in coma.

en jij jammerd over een kapot laarsje???

tuurlijk kun je gaan mauwen bij zijn verzekering....maar voor jij knaken hebt van de tegenpartij heb jij inmiddels al zoveel heen en weer getrek en stress gehad dat het die laatzen niet eens waard zijn ook.

Ik vind deze reactie ook wat overtrokken, zo kun je wel doorgaan natuurlijk.
Bij de tsunami in Japan vielen meer dan 10.000 doden en jij jammerd over je maat??
Het barst van het leed over de hele wereld heen helaas '(

Ik neem aan dat je emotioneel bent en over je maat inzit en ik hoop uit de grond van mijn hart dat het goed komt met je maat. Sterkte ermee en beterschap voor je maatje.

Maar het is niets meer dan menselijk dan dat het leed wat ons direct raakt natuurlijk overal boven uit komt. De rest van de wereld staat ver weg.

Relativeren is altijd goed maar soms erg moeilijk.

Verder heb je wel gelijk, het leed lijkt beperkt tot de laars en je moet je afvragen of je in een touwtrek ellende met verzekeringsmaatschappijen wilt komen.
Waar het eindoordeel wss is dat ieder zijn eigen schade betaald omdat de situatie zonder getuigen nooit helemaal duidelijk zal worden.

Klote situatie, ik denk vergeten, beterschap en weer doorgaan.
 
vooral dat laatste frank.

iedereen weet dat verzeikeringsmaatschapijen gebaseerd zijn op geld verdienen.

niet op het uitbetalen daarvan.

iedereen weet dat die verzeikeringen er alles aan doen om onder het betalen uit te komenm danwel zo lang mogelijk uit te stellen(uitputtingstechniek,het bestaat echt!)

daarom zzr19nogwat zou je je kunne afvragen of je het de moeite waardt vind om een berg gezeik en stress op je nek te halen(waarin je waarschijnlijk toch niet gaat winnen/centen vangen)om een stel laarzen van mischien 3 meijer.
...gewoon een stel nieuwe steveltjes komen en onthouden dat een lucky fucker bent dat je er zo afgekomen bent.

by the way der lopen(niet speciefiek op de ts gemunt overgens)een hoop eikels rond, ook hier op m-f,
die er een sport van maken om de meest onmogelijke onzin bij een verzeikering te gaan claimen..onder andere daardoor zijn verzeikeringspremies tegenwoordig gewoon te duur.
en ook dat zou mischien wel eraan bijdragen dat verzeikeringen zo langzaam werken...
 
Om die automobilist aansprakelijk te stellen zul je het causaal verband moeten aantonen tussen haar actie en jouw letsel/schade.

Aangezien je zelf al niet eens weet hoe je daaraan gekomen bent gaat dat heel moeilijk worden.
 
Laatst bewerkt:
nou ik weet het wel na deze berichten, overstekende haas: gas geven

Ik heb laatst met 140 een wilde eend gans aangereden op de A2 behalve een enorme wolk aan veren in mijn spiegel en wat veren aan mijn standaard en boxerblok, niets van gemerkt (ja je hoort een klap en voelt wat langs je laars komen) en die beesten zijn best groot

gans.jpg


RIP:
3352652b91d2f8a2154f28734c450de3_large.jpg


en vorige week een duif met 130 op mijn scherm, het moet nu echt ophouden...
9da1f1a87131ff2705827df3a5d49fcf_view.jpg
 
Laatst bewerkt:
De bovenste foto is een gans, die zijn aanzienlijk groter dan een eend.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan