ongeluk gorichem "kneedown willem"

sjaak11

MF veteraan
5 aug 2003
1.515
0
krimpen a/d ijssel
denken ik vandaag even lekker op gorichem te gaan rijden met kneedown willem. maar was achteraf niet zo'n goed idee. hij is onderuit gegaan ;( ;( . voorband weggegleden. heeft nog geluk gehad met zijn schuiver dat hij alleen plastic paaltje heeft geraakt. metertje opzij en het was een boom geweest. motor total loss. zelf heeft hij zijn onderbeen gebroken. zag er op de foto niet zo mooi meer uit. dankzij zijn kleding voor de rest gelukkig niets.
hij ligt op het moment nog in het ziekenhuis, en moet van de week geopereerd worden om het weer een beetje er uit te laten zien.

zodra ik meer weet laat ik het wel weten.

altijd weer die klaverbladen |(
 
Het is klote. Ik was er bij, heb al een verhaaltje in Gorinchem 2004 neergezet.

07-06-2004_motor_onder_uit_op_het_klaverblad_7430_G.jpg


07-06-2004_motor_onder_uit_op_het_klaverblad_7432_G.jpg


07-06-2004_motor_onder_uit_op_het_klaverblad_7423_G.jpg


07-06-2004_motor_onder_uit_op_het_klaverblad_7419_G.jpg


07-06-2004_motor_onder_uit_op_het_klaverblad_7421_G.jpg


;( Dit zijn foto's genomen door een persfotograaf.
 
Laatst bewerkt:
Godver%&...

Het lijkt wel herfst. Ze gaan bij bosjes man de laatste tijd. Hij was dan wel niet van onze groep maar hij reed wel mee met jullie of anders om. Ik vind het niet gezond meer zoveel als er de laatste tijd naast gaan liggen.

Ik denk dat wij eens seriues moeten gaan nadenken waar we mee bezig zijn. Zitten we elkaar op te naaien? Wie durft/kan het snelst?

Ik weet niet hoe het gegaan is en kan er dus niet over oordelen maar het feit is wel dat er te veel gebeurd de laatste maanden.

De woorden van de moeder van Melijs die fotograaf die pas overleden is klinken nu in mijn gedachten.
Jongens pas op met die motorfietsen.
Het is het niet waard.....

Maar Willem sterkte en ik hoop op een spoedig herstel.
 
denken ik vandaag even lekker op gorichem te gaan rijden met kneedown willem. maar was achteraf niet zo'n goed idee. hij is onderuit gegaan ;( ;( . voorband weggegleden. heeft nog geluk gehad met zijn schuiver dat hij alleen plastic paaltje heeft geraakt. metertje opzij en het was een boom geweest. motor total loss. zelf heeft hij zijn onderbeen gebroken. zag er op de foto niet zo mooi meer uit. dankzij zijn kleding voor de rest gelukkig niets.
hij ligt op het moment nog in het ziekenhuis, en moet van de week geopereerd worden om het weer een beetje er uit te laten zien.

zodra ik meer weet laat ik het wel weten.
Wens hem sterkte. Enne, zeg hem maar de verpleegsters met rust te laten, zij kunnen veel meer pesten dan hij. ;) Hoop dat zijn fietsje er beter aan toe is dan op het eerste gezicht lijkt.
altijd weer die klaverbladen |(
Umm, niet om het eea, maar je gaat er toch zelf heen? Als je de risico's te hoog vindt, ga dan ergens anders rijden. Circuit ofzo..
 
Umm, niet om het eea, maar je gaat er toch zelf heen? Als je de risico's te hoog vindt, ga dan ergens anders rijden. Circuit ofzo..
[/quote]

was meer om de moraalridders te weren. zelf rij ik er nog gewoon hoor
 
beterschap...
Trouwens wel snel die persfotografen.
Ambulancepersoneel is nog bezig of ze staan daar al met hun kiekding...
 
Erg vervelend allemaal maarja , op twee stukjes rubber kan het gemakkelijk mis gaan dat weten we allemaal '( . Gelukkig heeft hij de bomen gemist en kunnen ze hopelijk zijn been weer op een nette manier opknappen.

Wens hem namens mij en de Mrs. beterschap en aan de rest "keep the shiny side up".
 
klinkt misschien vervelend maar hoe hard moet je daar wel niet rijden wil je uit de bocht vliegen?

g'luck kneedown.
Operatie e.d. steelen gelukkig niet zoveel voor hoor. Revalidatie is rotter omdat dit vaak lang duurt.
 
Willem, heel erg veel Sterkte!! '(
Ik hoorde het gisteren van de Holec mannen, suc6 met je herstel en de motor
 
Godver%&...

Het lijkt wel herfst. Ze gaan bij bosjes man de laatste tijd. Hij was dan wel niet van onze groep maar hij reed wel mee met jullie of anders om. Ik vind het niet gezond meer zoveel als er de laatste tijd naast gaan liggen.

Ik denk dat wij eens seriues moeten gaan nadenken waar we mee bezig zijn. Zitten we elkaar op te naaien? Wie durft/kan het snelst?

Ik weet niet hoe het gegaan is en kan er dus niet over oordelen maar het feit is wel dat er te veel gebeurd de laatste maanden.

De woorden van de moeder van Melijs die fotograaf die pas overleden is klinken nu in mijn gedachten.
Jongens pas op met die motorfietsen.
Het is het niet waard.....

Maar Willem sterkte en ik hoop op een spoedig herstel.
Volgens mij is het niets meer dan anders. En er zit nu eenmaal een paar duizend man op dit forum (of iig, zoveel zijn er geregistreerd), dus je kunt er bijna op wachten dat er iedere dag wel 1 omvalt. Verder zie je regelmatig crashtopics van mensen die normaliter vrijwel niet posten. Vaak is een valpartij voor mensen die nauwelijks posten een reden om een keer wel een topic te starten. Iig kun je geen vergelijking maken met bijv. vorig jaar of anderhalf jaar geleden. Toen waren hier veel minder mensen, dus logischerwijs waren er ook een hoop minder crashes. Verder hadden we om deze tijd vorig jaar al een stuk of 3 - 4 dodelijke ongevallen....

Maw, ik geloof niet in dit soort 'doemdenkerij'. En of het 'het waard is', moet ieder voor zich uitmaken lijkt me...

Anyways, blijft natuurlijk kl#te voor Willem. '( Sterkte met het opknappen van jezelf en je motor, Willem.
 
Laatst bewerkt:
Willem wordt straks naar het Dijkzicht gereden. Hij wordt dat waarschijnlijk morgen geopereerd. Zal wel een lange herstel periode nodig hebben. De foto's die ik heb gemaakt zal ik er ook nog wel opzetten.
En bedankt voor die kerel die de hele tijd tegen hem heeft zitten praten.

Maarten (broertje willem)
 
Shit '( Heel veel sterkte met je pootje en ik hoop dat je snel weer op de been én op twee wielen bent!
 
Willem wordt straks naar het Dijkzicht gereden. Hij wordt dat waarschijnlijk morgen geopereerd. Zal wel een lange herstel periode nodig hebben. De foto's die ik heb gemaakt zal ik er ook nog wel opzetten.
En bedankt voor die kerel die de hele tijd tegen hem heeft zitten praten.

Maarten (broertje willem)

Geen probleem, ik denk dat een beetje afleiding en duidelijkheid wel prettig is als je daar ligt.

En ik ben benieuwd naar de foto's, vooral de laatste is echt een unieke foto.
 
Willem wordt straks naar het Dijkzicht gereden. Hij wordt dat waarschijnlijk morgen geopereerd. Zal wel een lange herstel periode nodig hebben. De foto's die ik heb gemaakt zal ik er ook nog wel opzetten.
En bedankt voor die kerel die de hele tijd tegen hem heeft zitten praten.

Maarten (broertje willem)
Wens hem sterkte.
En die kerel was =Peter=.

Maar die lult altijd tegen iedereen aan. Willem had gewoon pech dat hij niet weg kon lopen. :+

:} goede actie Peter!
 
Kolere! Dat had mooi fout af kunnen lopen!

Gelukkig valt het allemaal relatief mee! Beterschap aan Willem, en succes met de operatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan