Ongeluk in Sliedrecht

Jammer van die mooie groene kawa *D

Het is wel zijn eigen schuld.
100 meter glijden zonder beschermende kleding AUW!

Wat is er van hem over :?
Een paar kilo mals gehakt :? :P
 
Echt klote dat er een medemotorrijder is omgekomen....

Dat topic over motorkleding heeft me al aan het denken gezet en dit ook weer, ik ben afgelopen week ook iedere dag met motorbroek aan naar school gegaan, deed ik eerst ook niet.

Dat hij te hard reed is niet meer dan logisch lijkt me.....en bij 80km/u leg je al zo'n 20 meter per seconde af dacht ik, en als je dan valt glijd je toch al snel een 100 meter denk ik en als je met hoofd ergens tegenaan komt en je breekt je nek is het echt wel snel gebeurd.....

En die kijkers bij de ambulance sporen ook niet helemaal lijkt me, zal toch wel een bloederige boel zijn als je 100 meter over het asvalt glijd :r .
 
:j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j

ooit al eens gedacht wat anderen vinden van jouw rijstijl ? Jij vindt zonder beschermende kledij rijden onverantwoord (ik vind dat ook voor alle duidelijkheid) terwijl anderen juist jouw snelheid op de autosnelweg en jouw kneedowns onverantwoord vinden terwijl zij hetzelfde vinden van zonder beschermende kledij rondrijden.

DRAAI DE ZAKEN EENS OM VERDORIE !!! (en ja, ik roep hier)
er is wel medelijden als er 1 te hard neergaat, of tijdens het stunten, maar niet als het zonder kledij is, praat dat alles dan goed misschien ?

IK DRAAG BESCHERMENDE KLEDIJ, DUS IK BEN EEN VERANTWOORD RIJDER ! BULLSHIT ! Het geeft enige zin voor verantwoordelijkheid aan, maar daar blijft het dan ook bij.




Dit moest me even van het hart.

Als ik sporadisch m'n combi niet aan heb om bv even gaan te tanken (wel normale motorkleding en spijkerbroek), loop ik een zeker risico. Maar ik ga iig geen risico's nemen. Dus nog defensiever dan normaal. En rij dus zeker niet met hogere snelheid op een kruising af.
 
geen medelijden...

hij had geen motorpak aan....
die heeft geen vel meer op zijn lijf...

een spijkerbroek houd het 3 meter vol...daarna is er doorheen gebrand...en dan fikt de rest...

100 meter glijden....dan moet je wel heel erg hard hebben gereden..tering tering tering...

als je 60 70 of 80 rijd...misschien dat je 30 a 40 meter glijdt?

sja..tis heel vervelend..maar als ie door het glijden om het leven is gekomen...dan had hij het kunnen overleven door normaal kleren aan te trekken...
Natuurlijk is leren pak veiliger en ik raad het iedereen aan maar ik ben zelf met 50 km/u onderuit geschoven met spijkerbroek aan... wel wat vale plekken daarna (de kleur was er gewoon uitgesleten door het glijden) maar hij heeft het wel gehouden. Had zelf was schaafplekken en een bloeduitstortinkje maar dat viel wel mee... Verbaasde me best wel dat die spijkerbroeken nog best sterk zijn.
 
Vandaag/vanmorgen ook een motorrijder omgekomen. deze beste man reed met een zijspan. Merk van de motor was Djnper (Hoe noem je die russische dingen :? )
Hij hield de bocht niet en is met zijn hoofd ergens tegenaan gekomen en zijn nek hield dat dus niet. Zo zie je maar > Op een motor die niet eens harder dan 100 kan, kan het ook gebeuren. Helaas weer één met fatale gevolgen.

Ontzettend triest voor de families..
Ik denk dat die Kawa wel te hard reed, maar maakt dat nu nog uit ? We rijden allemaal wel eens te hard..(toch :? ).. Soms is wel goed om even bewust te worden van wat er allemaal kán gebeuren..
Tragisch dat deze ongelukken dodelijk waren.
 
Jammer van die mooie groene kawa *D

Het is wel zijn eigen schuld.
100 meter glijden zonder beschermende kleding AUW!

Wat is er van hem over :?
Een paar kilo mals gehakt :? :P


Zo'n reactie vind ik wel matig hoor. iedereen weet dat je zelf ook wel eens zo hard rijdt. kijk van die kleding snap ik ook wel dat ie fout zat, maar had volgens mij toch niet zoveel uitgemaakt in dit geval.
Toch blijf ik het heel vaag vinden om zo te reageren op zo'n tragisch ongeluk waarbij een mede (sport)motorrijder betrokken is.
maar ja, dat is dan weer mijn mening...
 
Zo'n reactie vind ik wel matig hoor. iedereen weet dat je zelf ook wel eens zo hard rijdt. kijk van die kleding snap ik ook wel dat ie fout zat, maar had volgens mij toch niet zoveel uitgemaakt in dit geval.
Toch blijf ik het heel vaag vinden om zo te reageren op zo'n tragisch ongeluk waarbij een mede (sport)motorrijder betrokken is.
maar ja, dat is dan weer mijn mening...
Hier kan ik het helemaal mee eens zijn. Ik had er eerst niet op willen reageren, maar doe het nu dus toch maar wel.
Een beetje respect is hier wel op zn plaats lijkt mij. Al zat de beste man in zn adams-kostuum op zn motor dan nog gun je het hem toch niet om dood te gaan? Of om "gehakt" te worden? Beetje een bekrompen reactie
 
Terug
Bovenaan Onderaan