Ongeluk in Sliedrecht

Kwakkie400

MF'er
7 feb 2002
113
0
zwijndrecht
Deze beste man is onderuit gegaan zonder motor pak..
100 tot 150 meter gegleden.

Dcp_0472k.jpg


Dcp_0475k.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan weet ie in elk geval dat ie voortaan wel z'n pak aan moet doen, of het nu warm is of niet.
Het is niet leuk voor 'm, maar dat ie nu veel pijn heeft zal mij eigenlijk een zorg zijn. Heeft ie zelf voor gekozen...
 
niet leuk,,,, maar hij liever als ik!!!!


zonder motorpak ????? zeker een naturist?????
 
dubbel !!

hopenlijk een leer moment, en vallen de verwondingen mee!!
 
Laatst bewerkt:
Liever mijn leren pak naar de klote dan dat de kleurstoffen van de kleding in mijn huid zijn gebrand.

Ik hoop voor de beste man dat ie niet al te veel lichamelijke schade heeft.
 
Oja, hij is in kritieke toestand met de traumaheli naar het ziekenhuis gebracht....
zonde van die ZX9R.......
dit is trouwens net gebeurt om een uur of 7

groetjezz Kwakkie400
 
Als het geen forummer is, vindt ik het niet niodig er een topic voor te openen.
Dan kunnen er elke week tig van dat soort topics komen natuurlijk.

En tsja, geen pak aan > eige schuld en geen medelijden dan!!!

Edit: Kritieke toestand > Had een pak niks aan veranderd. Erg vervelend en ik hoop dat het goed komt met hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Liever mijn leren pak naar de klote dan dat de kleurstoffen van de kleding in mijn huid zijn gebrand.

Ik hoop voor de beste man dat ie niet al te veel lichamelijke schade heeft.

Aan het ambulance personeel te zien zijn ze wel even druk met 'm bezig. Volgens mij issie met niet zo hoge snelheid onderuit gegaan aangezien het binnen de bebouwde kom is (zegt niets, maar het kan)

Heb je nog meer info kwakkie ?

edit : Info is niet meer nodig :)
Als ie met de trauma heli is gehaald trekt ie echt de volgende keer een pak aan, daar durf ik m'n leuter voor in het vuur te steken.

En 100 meter glijden ver ? ligt eraan waar je overheen glijd he....
 
Laatst bewerkt:
Aan het ambulance personeel te zien zijn ze wel even druk met 'm bezig. Volgens mij issie met niet zo hoge snelheid onderuit gegaan aangezien het binnen de bebouwde kom is (zegt niets, maar het kan)

Heb je nog meer info kwakkie ?

Als je 50 gaat lig binnen 100 meter gemakkelijk stil. Neeeh, ik geloof niet dat hij 50 heeft gereden.
 
Laatst bewerkt:
Als je 50 gaat lig binnen 100 meter gemakkelijk stil. Neeeh, ik geloof niet dat hij 50 heeft gereden.

Dat zei ik ook niet, maar een km'tje of 80-100 ofzo ? Naja goed met zo'n ding zit je zo op hoge snelheid, maar 50? Neuh dan stap je er gewoon af als je merkt dat je valt :+

ACh de meneer weet het hoop ik zelf nog.. dat het geen zwarte vlek in zn geheugen is...
 
Naar voor de motorrijder en die motor. Ik heb altijd een beetje een hekel aan al dat volk dat dan het ambulancepersoneel op de vingers gaat staan kijken. Die foto van de ambulance etc. zit ik trouwens ook niet op te wachten. Als ik dat soort sensatiefoto's wil zien, koop ik de Telegraaf wel.
 
Naar voor de motorrijder en die motor. Ik heb altijd een beetje een hekel aan al dat volk dat dan het ambulancepersoneel op de vingers gaat staan kijken. Die foto van de ambulance etc. zit ik trouwens ook niet op te wachten. Als ik dat soort sensatiefoto's wil zien, koop ik de Telegraaf wel.

Als je geen fuck te doen hebt kan je daar lekker staan apegapen. Op de snelweg vind ik dat zo erg, files vanwege ongeluk op de andere rijbaan/richting. Rij gewoon door...
 
Als het geen forummer is, vindt ik het niet niodig er een topic voor te openen.

Wat jij vindt moet je naar de pliesie brengen :)

Erg leerzaam, zeker na dat geouwehoer over beschermende kleding verplicht stellen.
 
Ik hoop niet dat het zo,n binkie is die in T-shirt en korte broek rond heeft gereden want dan wordt het een elektrische rolstoel met kinbesturing ben ik bang voor.
 
Deze beste man is niet meer ;( .

Was geen jong binkie, maar een man van 45 jaar jong.

Volgens ooggetuigen heeft ie met een behoorlijke snelheid gereden, waarna ie heeft moeten uitwijken voor een automobiliste die de beste man over het hoofd heeft gezien :( :( :( . Het trieste gevolg is dat ie naar het ziekenhuis is afgevoerd waar ie is overleden... |(

RIP

Bron: Stadstext van TV-rijnmond, regionale zender van Rotterdam.
 
Laatst bewerkt:
Nou JK, je kan je leuter in het vuur steken! Hij trekt geen pak meer aan, tenzij ie erin begraven of gecremeerd wordt.

 
Laatst bewerkt:
In het kader van discussie mag dit ongeluk (bovendien met foto's... zelf gemaakt?) best een topic worden.

Ik weet niet hoeveel kleding hij aan had, maar met een tshirt is het wel een sukkel. Lullig dat hij overleden is, heeft hij meer schade gehad dan alleen zijn huid.
Toch ga je denken als...

100 m gegleden in de bebouwde kom? Tikkeltje te hard gereden?

Kawa ziet er trouwens nog goed uit (het zichtbare deel), is niet gestuiterd.
 
Laatst bewerkt:
Heb wel eens een verhaal gehoord (bij blik op de weg ofzo) van iemand die ook was overleden aan z'n schaafwonden. De man had (zonder beschermende kleding) een x aantal meters over de snelweg gegleden en had alleen maar schaafwonden. Echter, door infecties overleden....

Je wilt niet weten hoe smerig de weg is...
 
Op donderdag 30 mei 2002 02:21 schreef rvh het volgende:
Nou JK, je kan je leuter in het vuur steken! Hij trekt geen pak meer aan, tenzij ie erin begraven of gecremeerd wordt.

Daar komen toch geen foto's van he :+ "Piccie"
 
Terug
Bovenaan Onderaan