ongeluk met dodelijke afloop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niek Boevink

MF'er
27 okt 2001
161
0
Eibergen
lees en huiveer * bron kicxstart *
Getuige,zag een ongeluk voor hem gebeuren met een motorrijder die uit de bocht vloog
De politie + ambulance kwamen er snel bij
De getuige vroeg hoe het met de man ging en wat de oorzaak was , wou de Politie op zijn vraag geen antwoorden geven
Rijd de getuige vervolgens weg, ziet hij dat er IN EEN KEER bordjes op 50 afstand staan PAS OP WEGWERKZAAMHEDEN + LOS LIGGEND GRIND
Bleek dat de politie deze borden na de tijd er neer gezet had en dat de mannen die wegwerkzaamheden hadden verricht alleen pal voor de bocht IN DE LINKERWEGHELFT een bordje neer hadden gezet.. aangezien het bordje pal voor de bocht stond en ook nog aan de linkerkant (zie je dus niet als er tegemoet komend verkeer aan komt)
had de motorrijder NOOIT kunnen reageren

Later bleek dat de man overleden was aan zijn verwondingen....
Te triest voor woorden dat de politie zo iets probeert te verdoezelen...
De jongens die deze wegwerkerzaamheden hadden verricht moeten ze wat mij betreft aanklagen wegens MOORD
 
Ik dacht ook al...dat heb ik toch al eens gelezen.
Maar toch...erg triest.
Ik denk dat die getuige zijn mond moet open doen en melding moet maken van het feit dat de signalering niet klopte.
 
Lekker lullig ja. Maargoed, van de politie wisten we al, die werken niet. En als ze werken doen ze niet hun best.

Afgelopen vrijdag volgens mij nog een valpartij met 2 BMW motoren. Ik reed op de A27 \'s middags, en ineen keer dikke file na afslag Bilthoven en vlak voor afslag Utrecht-Noord/Maarssen. Schoot niet op maar na een kwartier of 20 minuten (over een stukkie waar je met de auto 30 seconden over doet zonder file) zag ik 2 BMW motoren zonder motorrijders staan, daarnaast een ambulance, een politie auto en iets van 5 of 6 politiemotoren (waarom in godsnaam zoveel?!).

Ik hoop dat het met de perso(o)n(en) goed is gekomen.
 
waarom er in godsnaam zoveel politiemotoren bij stonden.....wat zou je er van denken dat het collega\'s waren op burger machines?

wacht maar eens af hoe snel er ongeveer 100 politiemensen bij je staan als je doorgeeft dat er een motoragent op z\'n plaat is gegaan. Heb dat jaren terug een keer meegemaakt, motoragent op z\'n plaat, Mustang op zijn commando door de radio roepen dat er assistentie nodig was. binnen 5 minuten 4 auto\'s, daarna kon ik ze niet meer tellen.....
 
waarom er in godsnaam zoveel politiemotoren bij stonden.....wat zou je er van denken dat het collega\'s waren op burger machines?

wacht maar eens af hoe snel er ongeveer 100 politiemensen bij je staan als je doorgeeft dat er een motoragent op z\'n plaat is gegaan. Heb dat jaren terug een keer meegemaakt, motoragent op z\'n plaat, Mustang op zijn commando door de radio roepen dat er assistentie nodig was. binnen 5 minuten 4 auto\'s, daarna kon ik ze niet meer tellen.....

En als BBS op z\'n plaat gaat moet ie anderhalf uur wachten. Of het agenten waren WEET Ik niet, maar ze reden wel op BMW\'s, dus het zou kunnen dat het burgeragenten waren, alhoewel ik bijv. geen antenne op de motor zag (lijkt me wel nodig, tenzij ze een vrij sterke zender in een koffer hebben met een kleine antenne)

Wat ik alleen van files niet snap, als er 50 staat, waarom sta je dan gewoon stil? Klote ramptoeristen die zo nodig rustig moeten rijden of zelfs stil moeten staan :( Laten ze zelf eens wat krijgen, dan wil ik wel even stil staan om te koekeloeren of ik bloed zie. Stomme automobilisten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan