Ongeluk met dodelijke afloop

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje3

Guest
zaterdag 24-04-04

Dodelijk ongeval motorcrosser
BARGER COMPASCUUM – Gisteravond is een 22-jarige man uit Zwartemeer tijdens het motorcrossen om het leven gekomen. Samen met een 23-jarige kameraad uit Zwartemeer waren ze aan het crossen op een stuk vlakgeschoven akkerland aan het Verlengde Oosterdiep Westzijde. Daarbij werd een in het land liggende brede wijk over het hoofd gezien waarna de 22-jarige man in deze wijk terechtkwam. Hij werd zwaar gewond overgebracht naar het Scheperziekenhuis in Emmen. De man overleed ’s nachts aan zijn verwondingen. De 23-jarige man kwam met zijn motor aan de overzijde van de wijk terecht en werd met onbekend letsel eveneens overgebracht naar het Scheperziekenhuis in Emmen. Beide motoren waren totall loss. Twee ambulances en een traumaheli verleenden assistentie.

Bron: www.politie.nl/drenthe

Ik wil dit toch even posten, ik hoorde zaterdag op de zaak al wat in de kantine dat er een motorrijder om was gekomen met crossen. Sta je niet zo snel bij stil, tot ik dus hoorde van een goeie vriendin van mij dat die jongen wel bekend was bij haar..
Dan gaat het toch wel even wat anders op je inwerken als je ziet hoe zo'n indruk dit in de hele omgeving maakt van het slachtoffer...
Daarom wou ik het toch eens even posten, en mochten er bekenden van deze jonge man zijn wil ik die allen heel veel sterkte wensen, tevens voor de nabestaanden...
 
"in het land liggende brede wijk"

wat is een wijk? is dat zo'n klein beekje tussen de stukken land?
 
Een wijk? Ken het ook niet, maar ik kan me wel iets voorstellen bij een greppel of zo'n slootje waar ze over fierljeppen (als ik het goed schrijf).
Lullig, ben je net lekker aan het crossen, wordt je door zo'n ding gelanceerd.
Sterkte!
 
...wordt je door zo'n ding gelanceerd.
...

Zie mijn bovenstaande post die ik een kwartier eerder neer plantte ;)
Dus je wordt daar niet mee gelanceerd, maar val je dus naar beneden en ga je gewoon kei en keihard op je bek. Hard genoeg om er het loodje mee te leggen dus '(
 
ik weet wel wat een zijkwijkagent is.... das een grote dikke
bromsnor die met een knuppel door de straten macheert.....
 
Slotje mod????
Modje ziet het topic vanzelf wel, roepen om een slotje gaat niet sneller ;)
Dus:
full


:+
 
Zie mijn bovenstaande post die ik een kwartier eerder neer plantte ;)
Dus je wordt daar niet mee gelanceerd, maar val je dus naar beneden en ga je gewoon kei en keihard op je bek. Hard genoeg om er het loodje mee te leggen dus '(
Ja, ligt eraan wat de afmetingen zijn (Of maak ik nu een bijdehante domme vrouwenopmerking waarvan ik later spijt krijg ;) )
Maar je kunt zo'n wijk dus vergelijken met een leeg kanaal.
Oke, ik denk dat ik het nu pas begrijp, weer wat geleerd.

(Motrol zit inderdaad te suffen, je schreef zelf ook al van dat kanaal)Oke slotje
 
Heel triest. '(

Helaas verongelukken er regelmatig motorrijders (en nog veel meer niet-motorrijders). Hoe triest het ook is, is het geen doen om daar steeds een topic voor te starten. Vandaar dat we hier de policy hanteren om in principe geen topics te starten over ongelukken, tenzij je er zelf direct bij betrokken bent geweest op enige manier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan