Ongeluk met proefrit problemen verzekering HELP!

Heel erg vreemd dat toevallig vandaag dit topic omhoog komt aangezien ik vanmiddag een telefoontje uit de ambulance kreeg. Marnickxs is over het hoofd gezien door een automobilist terwijl Marnickxs voorrang had. Hierdoor is hij op/tegen de auto terecht gekomen (ik heb hem maar even gesproken en weet het dus niet helemaal precies).
Er zitten in ieder geval wat dingen mis in zijn pols, het fijne weet ik er niet van. Hij baalde er natuurlijk zeker van, maar hij vroeg nog hoe de afronding van mijn scriptie gegaan was.. Hoop dus dat het nog redelijk meevalt, de soes zit wel aardig in elkaar als ik het zo begreep. Morgen maar even op ziekenbezoek en hij zal zelf het totale verhaal wel eens vertellen..
 
het zit sommigen altijd mee '( nu maar hopen dat het met zijn gezondheid goed is, in ieder geval sterkte!
 
Heel erg vreemd dat toevallig vandaag dit topic omhoog komt aangezien ik vanmiddag een telefoontje uit de ambulance kreeg.

Er zitten in ieder geval wat dingen mis in zijn pols, het fijne weet ik er niet van. Morgen maar even op ziekenbezoek en hij zal zelf het totale verhaal wel eens vertellen..
Tjee dat is wel bizar inderdaad. Sterkte gewenst @ marnickxs!
 
excuus voor mijn nieuwsgierigheid (ga mn moeder maar eens vragen of ik familielidje ben van jomanda)

veel beterschap toegewenst en hierna nog veel meer veilige km's
 
Aj Marnickxs, da's balen....
Heel veel beterschap, en succes met de afronding van de schaden, ik hoop dat je alle schade ook uitgekeerd krijgt en er niet op in hoeft te leveren (financieel dus)
 
Heb hele topic vandaag (in 2 delen :P ) doorgelezen. 3 pagina's vol reacties etc. Weer helemaal 100%? Ok, nu wil ik het verhaal lezen over hoe het af gelopen is. Nu is het net zoiets als een film kijken en vlak voor het slot de DVD eruit halen :P
 
eerst had je het erover dat je onderuit ging in een bocht en nu heb je het over een voorrangsweg? dus er is een 2de party in het spel?

Ik volg het even niet meer :X
 
eerst had je het erover dat je onderuit ging in een bocht en nu heb je het over een voorrangsweg? dus er is een 2de party in het spel?

Ik volg het even niet meer :X
Het ongeluk tijdens de proefrit gebeurde in maart, het ongeluk waarover je hier leest gebeurde in juni, en staat dus los van het eerste ongeluk :) Die datumpjes boven een post zijn soms best handig O-) :+ ;)
 
Mja, dat zou ik ook wel eens willen weten.
Dat dit trouwens alweer een jaar in mijn marked topics staat zeg, tjongejonge... :X
 
Toen ik een tweedehandse motor van een dealer total loss had gereden tijdens de proefrit had ik een advocaat erop gezet.

Wat bleek, een dealer is niet verplicht een tweedehandse motor all risk te verzekeren. (nieuw wel) Als je niks heb afgesproken over verantwoordelijkheid of eigen risico ben je als rijder 100% verantwoordelijk voor de geleden schade tijdens de proefrit.


Dure les geweest . . . . :(



Kan er nu weer beetje om lachen. B|
 
Ik hoop van mijn lang zal ze leven niet zoiets kloterigs mee te maken.... heb je centen gespaard, ga je oriënteren, testrijden en floep, alle centjes weer weg :N
 
Thanks..allemaal. verhaal komt nog wel.
Tikken met 1 hand is :(
Dan is het ook te hopen dat je een vriendin hebt.
Of doe je dát met je andere hand :+


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan