Ongeluk Motorrijder a13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelukken

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.
 
slotje? waarom. dit is nieuwswaarde.
Ik las het ook al. Je hoort het niet vaak op de autoweg onderuit gaan.
 
Ongelukken

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.


wannabe mod B|



:+
 
Ongelukken

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.
Baal je niet af en toe dat je geen modje meer bent Koffer? Dit lijkt me echt zo'n momentje ;)
 


niet meer.
ik geef toe, ik wou vroeger dat ik zo goed zou kunnen stunten als hij doet.
maar als dat betekend dat je ergens in je carriere een hitsige relnicht tegen je aars krijgt aangedrukt op nationale televisie dan blijf ik liever een prutser :P


(grapje)
 
Ik wou gewoon weten of het een bekende was van het Forum.. en/of misschien mensen hier toch wel wat meer over weten en die persoon toch sterkte kunnen wensen of wat dan ook..
 
Ik wou gewoon weten of het een bekende was van het Forum.. en/of misschien mensen hier toch wel wat meer over weten en die persoon toch sterkte kunnen wensen of wat dan ook..
Waarom sterkte wensen? "Daarbij botsten zes wagens tegen elkaar. De motorrijder bleef ongedeerd. "Hooguit een deuk in z'n ego en wat krassen op z'n motor.
Arme automobilisten!

dus.........
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan