Nursery_Cryme
MF veteraan
En dan nog, naast de ABS, bij het lessen krijg je een nette gecontroleerde omgeving. Afgelegen terrein, pylonnetjes en altijd hetzelfde asfalt. Zodra je zelf rond gaat rijden dan zal de praktijk sowieso wel helemaal anders zijn. En een noodstop net voorbij een rij pylonnen lijkt me toch echt even anders dan wanneer je écht moet stoppen voor een auto die de rijbaan op komt!
Nogmaals veel sterkte bij het herstel! (zover nodig natuurlijk, aangezien je alweer rond loopt en rijdt ).
Tuurlijk netjes gecontroleerd... Je denkt dat je het aardig onder de knie hebt bij
les drie, word je bij les vier opeens geconfronteerd met een hoosbui van heb ik jou daar.
Hetzelfde asfalt? Het terrein in Diemen waar ik leste was redelijk constant in die
zin dat de steentjes en de drek er altijd waren, het lag alleen elke keer weer ergens
anders.
Noodstop bij pylonnen anders dan in het echie?
Daar trekt je motor zich niets van aan hoor, die heeft er geeneens weet van
Laatst bewerkt: