Ongeluk op De Baars dd 17 juni (maandag)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haga-San

MF veteraan
7 apr 2002
8.948
330
Tilburg
.. er schijnt een fikse klapper te zijn gemaakt, wie heeft er wat van gezien, en wie was het? Ik hoor verhalen over ambulances en infusen, maar heb alles van 3e hand. Wel van 2 verschillende mensen... tell me!

Grtzz HagaSan.
 
ik vraag niet wat iemand anders er van vind! Maar als het iemand is die ik ken, hoor ik het graag :)
 
Als er nou eens iemand verteld wat er dan is...

Gaat nergens over dit...een topic openen, mensen een vraagteken geven en verder niks zeggen :?

Hoeveel mensen gaan er niet op hun plaat...steeds een topic en we hebben een dagvullend programma...

Motorwereldje is klein uiteindelijk en zal dus altijd wel op de 1 of andere manier een bekende van bekende van bekende zijn.

Als het één van hier is (een forummer), horen/lezen we dat vanzelf wel...
 
Als er nou eens iemand verteld wat er dan is...

Gaat nergens over dit...een topic openen, mensen een vraagteken geven en verder niks zeggen :?

Hoeveel mensen gaan er niet op hun plaat...steeds een topic en we hebben een dagvullend programma...

Motorwereldje is klein uiteindelijk en zal dus altijd wel op de 1 of andere manier een bekende van bekende van bekende zijn.

Als het één van hier is (een forummer), horen/lezen we dat vanzelf wel...

Tjonge jonge, laat die jongen lekker een topic openen. Het is toch gewoon gezonde belangstelling??
Ik ben daar ook benieuwd naar en ik denk iedereen die daar regelmatig rijd.
 
Tjonge jonge, laat die jongen lekker een topic openen. Het is toch gewoon gezonde belangstelling??
Ik ben daar ook benieuwd naar en ik denk iedereen die daar regelmatig rijd.

:^

Ongelukken horen helaas bij het motorrijden. Ik lees deze berichtjes dus wel altijd. Wil dan graag lezen wat de oorzaak is ed. Er zij ook heel veel "dit is mijn nieuwe motor" topics. Daar zeurt toch ook niemand over :?
 
:^

Ongelukken horen helaas bij het motorrijden. Ik lees deze berichtjes dus wel altijd. Wil dan graag lezen wat de oorzaak is ed. Er zij ook heel veel "dit is mijn nieuwe motor" topics. Daar zeurt toch ook niemand over :?

Deels mee eens...
Topics over nieuwe motoren gaan niet over mun buurman/broer/neef/zwager/schoonzus/tante uit Zimbabwe/overgrootvader die...
Zijn de gebruikers van M-F die hun nieuwe bezit willen laten zien.

De ongelukken die in heel het land en erbuiten gebeuren zijn niet alleen forummers.
Ga speuren op internet en je komt er zat tegen. Bullshit om die allemaal te posten omdat je er iets van kan leren.

Het is vaker gezegd...Ben je als forummer op 1 of andere manier betrokken bij een ongeval op wat voor manier dan ook, dan is het een ander verhaal. Maar om alles zomaar te posten omdat het een motorrijder betreft. Neh.

Buiten kijf dat het @#$/@#$/@#$ is!!!

Nogmaals: Als het een forummer betreft of familie van of goede vriend van...dan horen we dat vanzelf.

Waar gaat dit topic nog over.
Is geopend en volgens mij weet nog niemand wie/hoe en wat behalve Rico en
de topicstarter dankzij MSN...

Dus wat leert men hiervan :? Dat je als motorrijder onderuit kan gaan :?
Alsof we dat nog niet weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan