Ongeluk op kruispunt N35-N347 op 1e Pinksterdag

Status
Niet open voor verdere reacties.

TBone

Die hard MF'er
21 jan 2004
599
0
Delft
Ok, ik weet dat het tegen de MF-richtlijnen is (zie quote hieronder, ja ja ik heb ze gelezen), maar ik wil toch dit bericht posten over een ongeluk waar ik afgelopen zondag (1e Pinksterdag) langs ben gereden.

Ik reed op de N35 van Zwolle naar Almelo. Ik was op weg naar Nijverdal om vanaf de Holterberg de route naar Holten te rijden. Voor het kruispunt van de N35 met de N348 (naar Ommen) stond een korte file omdat er een ongeluk was gebeurt. Bij het stoplicht stonden een aantal motoren, waaronder een Honda Shadow waarop iemand zat met zijn hoofd in zijn handen. Op de grond lag iemand (waarschijnlijk een andere motorrijder) die verzorgd werd door ambulancepersoneel en langs de kant van de weg stonden nog een aantal motoren + motorrijders.

Ik heb weinig gezien, in zo'n geval rijd ik maar liever door. Maar ik ben gewoon heel benieuwd hoe het met die persoon is afgelopen. Het zag er niet goed uit, er lagen allerlei 'ambulancespullen' op de grond rondom het slachtoffer en ze waren duidelijk bezig hem te stabiliseren oid.

Op het kruispunt ben ik links afgeslagen naar Ommen (en vanuit Ommen later via de N347 naar Nijverdal gereden) en onderweg kwam ik nog een ambulance tegen die op weg was naar het ongeluk.

Dus ...... wie kan mij vertellen hoe het daar is afgelopen. Niet uit sensatie ... gewoon uit intresse (en misschien ook wel een beetje voor m'n eigen gemoedsrust).


Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen .... waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was.
 
www.politie.nl:
Op de kruising Ommerweg/ Heinoseweg raakten zondagmiddag een 44-jarige motorrijdster uit Kampen en haar 51-jarige duopassiere uit Kampen gewond. De motorrijdster zag te laat dat een voor haar (richting Nijverdal) rijdende 31-jarige autobestuurder uit Dalfsen afremde voor een oranje verkeerslicht. Beide voertuigen kwamen met elkaar in botsing. De duopassagier werd over de motorrijdster op het wegdek geslingerd. Zij liep letsel op aan: nek, rug en been. De motorrijdster liep letsel aan een been en arm op. Zij werden voor behandeling naar de Isalaklinieken in Zwolle gebracht.


de reden van het slotje kun je zelf wel verzinnen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan