Ongeluk PPP zondag 12/10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tering.... sterkte Marco!!!

Kut overheid!!! Alles moet veilig maar motor vriendelijke vangrails plaatsen ho maar :r , hopen dat ze het ooit nog eens begrijpen!
 
Hey Daantje ook van mijn kant Sterkte en Beterschap gewenst aan Marco,ik kan je vertellen dat ik er wel weer koude rillingen van kreeg '( ,toen ik het hoorde ben ik gelijk die kant opkomen rijden en ik zag dat het zeer ernstig was,ik heb ook geen moment getwijfeld om van mijn bike af te stappen en het verkeer in goede banen te leiden.


Mario.
 
T*ring zeg...das weer ff schrikke zeg, Sterkte met het herstel.
T zou wel erggg mooi zijn als die "kill"rail wordt vervangen door een VANGrail...
 
Sterkte he Marco!

Hopen dat je zo goed mogelijk herstelt en weer aan het Maniaccen ( kan dit eigenlijk in meervoud? ) kan gaan.

Groeten,
Marcel
 
Laatst bewerkt:
Kl :( te... altijd minder dit soort verhalen.

Sterkte en beterschap...

heeft de brandweer nog wat gedaan trouwens? Komen zelden bij motorongevalen, maar in dit geval misschien wel nuttig als de vangrail om het slachtover heen verwijderd moet worden...
 
Heel veel sterkte en beterschap aan Marco en iedereen die om hem geeft..
De gebeurtenissen van vanmiddag op de PPP hebben ook indruk op me gemaakt; om Marco zo te zien en alles er omheen te zien.. wat een elende. Gelukkig was Samir erbij die de boel meteen ging regelen en natuurlijk de andere jongens van de PPP.
Ik hoop dat je snel weer opknapt, Marco!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan