Ongeluk Sneek

Arielaxed_NL

Die hard MF'er
4 jul 2006
557
48
Sneek
Bolswarderweg (Sneek) ongeluk

3 februari, 2007

Sneek: motorrijder gewond door aanrijding
De politie heeft vrijdagmiddag aan de Bolswarderweg hulp verleend tijdens een aanrijding tussen een motorfiets en een personenauto. Daarbij raakte een 20-jarige motorrijder uit Sneek gewond. Hij is met onbekend letsel naar het plaatselijke ziekenhuis gebracht. De 53-jarige automobilist uit Scharnegoutum kwam met de schrik vrij. In verband met het ongeval is een deel van de Bolswarderweg tijdelijk afgesloten. Het doorgaande verkeer is door aanwezige agenten geregeld. De toedracht van het ongeval is nog niet duidelijk. Bureau Ongevallenanalyse voerde op locatie een onderzoek uit. Daarnaast gaat de politie ook nog verder in gesprek met beide bestuurders en getuigen van het ongeval.

Deze jongen zit hier ook op het forum en ik wil hem via deze weg even heel veel sterkte wensen. Ik zit namelijk bij hem op school. binnen kort zouden we gaan rijden....
Hij had zijn motor nog maar net een week..

Dus Thijsiepee veel sterkte en ik hoop dat we ooit toch nog eens gaan rijden.
 
nou veel sterkte toegewenst ik hoop dat de verwondingen meevallen zodat je weer snel bent opgeknapt
 
Gatverredamme... t blijft maar gaan he tussen die Koekblikken en onze MFers

Sterkte '( en ik hoop dat hij er vlug bovenop komt
 
Ik heb net met Thijs gebeld, ik kon hem namekijk het hele weekeind niet bereiken maar hij belde mij net. Het gaat naar omstandigheden erg goed met hem hij mag 6 weken niks doen ivm een kleine hersen bloeding en hij heeft een bodje gebroken in zijn hand...
Het was waarscheinlijk de auto zijn schuld die had hem niet gezien maar dat verhaal loopt nog dus dat is even afwachten!

Maar ik ben erg blij dat het nog meevalt! En op de vraag of ie later weer ging motorrijden antwoorde hij ook ja }) dus volgens mij komt het wel goed!
 
Bolswarderweg (Sneek) ongeluk

3 februari, 2007

Sneek: motorrijder gewond door aanrijding
De politie heeft vrijdagmiddag aan de Bolswarderweg hulp verleend tijdens een aanrijding tussen een motorfiets en een personenauto. Daarbij raakte een 20-jarige motorrijder uit Sneek gewond. Hij is met onbekend letsel naar het plaatselijke ziekenhuis gebracht. De 53-jarige automobilist uit Scharnegoutum kwam met de schrik vrij. In verband met het ongeval is een deel van de Bolswarderweg tijdelijk afgesloten. Het doorgaande verkeer is door aanwezige agenten geregeld. De toedracht van het ongeval is nog niet duidelijk. Bureau Ongevallenanalyse voerde op locatie een onderzoek uit. Daarnaast gaat de politie ook nog verder in gesprek met beide bestuurders en getuigen van het ongeval.

Deze jongen zit hier ook op het forum en ik wil hem via deze weg even heel veel sterkte wensen. Ik zit namelijk bij hem op school. binnen kort zouden we gaan rijden....
Hij had zijn motor nog maar net een week..

Dus Thijsiepee veel sterkte en ik hoop dat we ooit toch nog eens gaan rijden.

Sjezus.. zo spreek ik hem nog op een ander forum over z´n nieuwe motor... En het volgende weekend ligt ie in het ziekenhuis -O-

Sterkte Thijsiepee !
 
dan maar zelf even een berichtje plaatsen..

vanmiddag dus net zelf uit het ziekenhuis gekomen na er 4 dagen tussen de bejaarden te hebben gebivakeerd

wat is er gebeurd?

vrijdag dus met zo rond de 60 km/h ( krijg het rapport van de ongevallen dienst woensdag pas dus daar moet de berekende snelheid nog uit voorkomen ) tegen een stilstaande auto opgeknalt die mij voorrang had moeten verlenen die man had mij wel zien staan even verderop maar die had nooit verwacht dat ik zo snel dichtbij zou zijn terwijl hij zelf motorrijd.... maargoed

wat ik zelf heb.
ben helemaal bont&blauw, botje in me hand gebroken, en een kleine bloeding linksvoor in me hersenen waar de concentratie zich bevind en het geheugen.. wat ik van het ongeluk helemaal kwijt ben ( bovenstaande heb ik mij allemaal laten vertellen ).

nu moet ik dus komende 6 weken rustig aan doen, en waarschijnlijk is de motor niet tottal loss dus kost dit grapje mij ook niks.. en even zien wat de verzekering zegt over de helm..

beetje warrig verhaal maar komt omdat ik met 1 hand typ en nog niet al te veel op de pc mag zitten

gr thijs
 
dan maar zelf even een berichtje plaatsen..

vanmiddag dus net zelf uit het ziekenhuis gekomen na er 4 dagen tussen de bejaarden te hebben gebivakeerd

wat is er gebeurd?

vrijdag dus met zo rond de 60 km/h ( krijg het rapport van de ongevallen dienst woensdag pas dus daar moet de berekende snelheid nog uit voorkomen ) tegen een stilstaande auto opgeknalt die mij voorrang had moeten verlenen die man had mij wel zien staan even verderop maar die had nooit verwacht dat ik zo snel dichtbij zou zijn terwijl hij zelf motorrijd.... maargoed

wat ik zelf heb.
ben helemaal bont&blauw, botje in me hand gebroken, en een kleine bloeding linksvoor in me hersenen waar de concentratie zich bevind en het geheugen.. wat ik van het ongeluk helemaal kwijt ben ( bovenstaande heb ik mij allemaal laten vertellen ).

nu moet ik dus komende 6 weken rustig aan doen, en waarschijnlijk is de motor niet tottal loss dus kost dit grapje mij ook niks.. en even zien wat de verzekering zegt over de helm..

beetje warrig verhaal maar komt omdat ik met 1 hand typ en nog niet al te veel op de pc mag zitten

gr thijs

Beterschap Thijs, ben heeeel blij voor je dat het zo "goed" afgelopen is...





[me]Ik word zo verdrietig van al die verhalen de laatste tijd hier... -O- [/me]
 
pffff kap daar allemaal eens mee jongens.
Ik moet veels te veel mensen beterschap wensen de laatste tijd :(

Nog maar eens dan!
Beterschap Thijsiepee! :)
ff rustig aan en dan hopelijk weer helemaal het mannetje binnenkort
 
Hmmm Thijs....Lees ik dat nou goed? Op een stilstaande auto?? Dat zou wel eens een heel vervelende kwestie kunnen worden betreffende de verzekering.
Gelukkig ben je er zelf relatief goed van af gekomen. Veel suc6 met het afwikkelen van je schade. Zowel lichamelijk, geestelijk als materieel. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan