Ongeluk!

Kai

MF'er
10 jul 2006
160
2
Hilversum
Mijn vader heeft 3 weken geleden samen met een stel vrienden een tour tocht door Duitsland gemaakt. Op een gegeven moment was de groep in 2en gedeeld. Mijn pa zat met "zijn" groep even op een terras wat te drinken toen groep 2 langskwam. Ongeveer 5 minuten nadat zij langs kwamen is een van de motorrijders verongelukt samen met zijn vriendin (die zat achterop) hij is tegen de vangrail gekomen en en er overheen gevlogen net als zijn vriendin. Hij is zo'n 10/15 meter naar beneden gerold, zijn vriendin kwam met haar hoofd tegen een boom tot stilstand. Zij had iets aan der pols en ze heeft een hersenscan gahad (weet verder niet wat ze echter nog meer had) Hij is met de trauma helikopter naar het ziekenhuis gegaan. Hij had onder andere zijn been bezrijzeld daar is hij onder andere aan geopereerd maar hij was in coma geraakt op een of andere manier. Vandaag liet mijn vader weten dat hij is overleden. Ik kende hem verder niet maar ik wil bij deze toch zijn vriendin, familie en vrienden heel veel sterkte wensen!!!!
 
Ook mijn condolances, ken ze ook niet maar het is nooit leuk om zo iets te lezen.
Het is altijd opletten rijden in de Eifel, verongelukken met regelmaat motorrijders '(
 
jeetje dat is niet mis... tja dat was het eigenlijk wel
op dit moment. Je bericht zegt al genoeg...

sterkte en hoop dat je pa niet het moed heeft verloren blijven
te rijden!
 
vreselijk om te lezen zulke berichten maar het is wel de realiteit

heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden
 
-O-

Dat zijn de mindere motorverhalen! Helaas gebeurt het vaker dan we denken!

Heel veel sterkte voor de nabestaanden...gecondoleerd!

-O-
 
ik voel heel erg mee met de familie en wens hen heel veel sterkte!

t doet misschien niet terzake, maar mijn beste vriend is ook deze maand overleden wegens een motorongeluk (hij was 21).
 
Heel veel sterkte voor alle nabestaande...

@Geel: Voor jou natuurlijk ook
 
Damn da's niet fijn :(

Maar heeft die vriendin het nou wel gered of niet?
Eerst zeg je dat ze beide verongelukt zijn, en daarna dat ze een gebroken pols en een hersencan heeft gehad.
 
Ja, vriendin heeft het wel gered maar zij had dus onder andere een gebroken pols en omdat ze met haar hoofd tegen een boom is gekomen en ze toch het idee hadden dat het erger was als alleen hersenschudding moesten ze een hersenscan maken.
 
Vandaag liet mijn vader weten dat hij is overleden. Ik kende hem verder niet maar ik wil bij deze toch zijn vriendin, familie en vrienden heel veel sterkte wensen!!!!

Sterkte voor zijn vriendin, familie en ook sterkte voor jou en je pa...


t doet misschien niet terzake, maar mijn beste vriend is ook deze maand overleden wegens een motorongeluk (hij was 21).

Ook jij heel veel sterkte...
 
Terug
Bovenaan Onderaan