ongeluk

gsxrDave

MF'er
24 feb 2004
40
0
Roosendaal
ik heb gisteren een ongeluk gehad met de motor

ik ging gisteren motorijden ik reed van Roosendaal naar bergen op zoom
ik nam daar de linker en rechte bocht op de snelweg
toen ik in de tweede bocht was zag ik dat er van die
waarschuwingstrippen lagen voor dat ik erg in had reed ik er overheen
en toen begon de stuur te slaan ik kon nix meer doen ik reed recht op de vrachtwagen van de wegwerkzaamheden af en net daarvoor kreeg ik weer een beetje crontrole over de motor en kon net niet de vrachtwagen ontwijken.ik heb de vrachtwagen geraakt en ben eraf gevallen en over de weg gelijden met de motor tegen me aan gegeven moment gestopt met glijden en de motor is nog verder gelijden ik stond op keek om me heen ik zag dat ik een wegwerker had geraakt en ben er naar toe gegaan.de man is met de ziekenwagen weg gebracht naar het ziekenhuis ik zelf heb kneusingen maar ik weet nog nix hoe het gaat met de man
ik hoop dat alles goed is met hem.

Kolere zeg..
op een vrachtwagen afvliegen is toch wel het laatste wat je wilt...
Sterke met de alles en ik hoop ook voor de beste weg medewerker dat alles goed afloopt..

Jeetje, wat rot allemaal! Jij nog wel helemaal heel zo te lezen.

Sterkte (ook aan de wegwerker) met alles!

Kanonne, das klote! :o
Hopen dat het goed gaat met de werker, hoe is het met jou verder? Motor zal wel aardig schade hebben, of niet :X

Niet zo mooi allemaal, sterkte ermee. Gelukkig ben je niet vol in die vrachtwagen gegaan.

Stonden er geen borden een eind voor de werkzaamheden dan?

welkom to the club ik heb zaterdag ook een ongeluk gehad.
veel sterkte ,en dat je maar snel goed bericht mag krijgen over die weg werker.
dat is geen pretje als je daar over moet blijven gissen .

met mij gaat het wel me pols en me enkel doen zeer
voor de rest kleine schaafwond op me arm.
de motor is totaallos denk ik.
woensdag moet ik een verklaring afleggen op de politieBureau dan kan ik
gelijk vragen hoe het met de man is

pleures...fok man....zat je te slapen op de motor dat je de wegwerkzaamheden niet zag?

de borden had ik niet gezien ik lette alleen op de auto of busje die voor mij reed.
toen ik over de waarschuwingsstrips reed ging de stuur klapperen

Nu weet ik dat ik heel bot kan overkomen, en dat is nu ook zo.

Ik ken de situatie niet dus ik vel geen oordeel over wat er is gebeurd of over de oorzaken. Is altijd k... als je met je motor onderuit gaat, om wat voor reden dan ook.

Maar voor mij had je beter die vrachtwagen gepakt dan die wegwerker.

Maar voor beide een spoedig herstel.

Sterkte kerel, ook voor die wegwerker '(

de borden had ik niet gezien ik lette alleen op de auto of busje die voor mij reed.
toen ik over de waarschuwingsstrips reed ging de stuur klapperen

ff een lomp vraagje: hoe hard reed je dan? (als je geen antwoord wil geven ook goed ;) ) Ik ben ook wel es voor de gein over die dingen heen gereden, gewoon om te kijken hoe dat voelt, maar je schrikt er ff van en meer niet.

Sterkte kerel, ook voor die wegwerker '(ff een lomp vraagje: hoe hard reed je dan? (als je geen antwoord wil geven ook goed ;) ) Ik ben ook wel es voor de gein over die dingen heen gereden, gewoon om te kijken hoe dat voelt, maar je schrikt er ff van en meer niet.

Ik begrijp dat ze in de bocht lagen, dan wordt het wel listig als je erover gaat waarschijnlijk.

ik heb de hoek van de vrachtwagen geraakt en ben er toen afgevallen het gaat allemaal zo snel
je kund bijna niet Regageren de man heb ik nog niet eens gezien
ik stond op en keek om me heen en ben naar de man gelopen

ik weet niet hoe hard ik reed ik heb net een nieuwe band opliggen
en die moes ik nog inrijden.
maar als je de bocht uikomt lagen daar gelijkde strips
ik heb gewoon op de weg gelet en toen ik de bocht bijna uit was zag ik het pas
dat ze daar bezig waren.en toen ging alles heel snel

Hoop dat die wegwerker er ook goed vanaf is gekomen. Daarom staan dus lang van te voren die matrix borden al aan zodat je je snelheid erop kunt aanpassen. Zeker in dit geval waar ze dus blijkbaar net na een bocht bezig waren.

Toch een gevalletje waarin je je snelheid blijkbaar niet goed op de situatie hebt aangepast. |( .

Ben benieuwd wat de politie en je verzekering gaan zeggen. Matrix borden negeren met lichamelijk letsel als gevolgt klinkt vrij serieus.

Maar goed gelukkig ben je er goed vanaf gekomen. Had een heel ander topic kunnen worden als je de vrachtwagen had geraakt.

Sterkte met het herstel.

Nu weet ik dat ik heel bot kan overkomen, en dat is nu ook zo.

Ik ken de situatie niet dus ik vel geen oordeel over wat er is gebeurd of over de oorzaken. Is altijd k... als je met je motor onderuit gaat, om wat voor reden dan ook.

Maar voor mij had je beter die vrachtwagen gepakt dan die wegwerker.

Maar voor beide een spoedig herstel.
nou sorry maar als ik kan kiezen of met 100 in een vrachtwagen of over een vent heen,nou dan kies ik toch echt die man hoor.

ik ben er gisteren avond nog langsgereden met me broer er stonden geen matrix boerden met die lichtgivendepijlen er stond allen twee borden dat je na 1of 2 kilometer in moet voegen maar die borden heb ik niet gezien

ik ben er gisteren avond nog langsgereden met me broer er stonden geen matrix boerden met die lichtgivendepijlen er stond allen twee borden dat je na 1of 2 kilometer in moet voegen maar die borden heb ik niet gezien
Tis kut voor jou, nog vervelender voor die wegwerker.

Wel foto's gemaakt van de plek / ontbreken van de borden? Kan allicht helpen met de schuldvraag.
Suc6 met herstel/verwerking van alles ;(

Inderdaad foto's maken!! Dit zaakje kan een vervelend gevolg hebben, je kunt beter zoveel mogelijk vastleggen!

Heel veel sterkte met jezelf, de schrik, en natuurlijk zeker de wegwerker!

Terug
Bovenaan Onderaan