Ongelukje.... olie op de weg

POLITIE !!!!----------- \"te lui om te sterven \",
anders deden ze het.......... :r :r :r :r
 
Dat is zwaar klote !!!!!!!! En al helemaal
als die blauwen je ook nog eens niet helpen
dan laten ze je best wel in de kou staan
die eikels!!!!!!!!!! :( :( :(
Ik weet wat het is je motor helemaal naar
de klote :( Ben zelf ook een paar keer onderuit gegaan maar.......... heb gelukkig all-risk
Het kost wel wat maarja ik heb mijn premie voor dit jaar er al weer uit :) :) :)
Sterkte ermee
 
ff over verzekering , heb die van mij bij orion verzekerd kreeg mijn schadevrije jaren mee van de auto nu dus zo\'n 80% korting. All risk kost mij nu zo\'n 600 piek.
Heb al zo\'n 8 jaar rijbewijsje voor karretje. en half jaar voor de broem. Maar al bij drie jaar rijbewijs kreeg je destijds (MEI) al bij 3 jaar 75% korting. :}
Misschien een tip?
Goedkoper heb ik niet kunnen vinden.

Ik heb mijn duc ook bij orion verzekerd. Absoluut een goedkope firma. Zelfs de verzekering van de MAG is niet goedkoper.
 
Maar keert die verzekering ook het juiste bedrag uit????????
en op tijd????????
Want sommige van die goedkopere verzekeringen willen nog al eens heel moeilijk doen !!!!!!!
 
Maar keert die verzekering ook het juiste bedrag uit????????
en op tijd????????
Want sommige van die goedkopere verzekeringen willen nog al eens heel moeilijk doen !!!!!!!

Het is een blijft natuurlijk een gok. Op tijd zijn volgens mij maar weinig maatschappijen. Als ze uiteindelijk maar betalen. Was echter niet van plan het uit te gaan testen :P
 
Het is een blijft natuurlijk een gok. Op tijd zijn volgens mij maar weinig maatschappijen. Als ze uiteindelijk maar betalen. Was echter niet van plan het uit te gaan testen :P
Ik ben bij Delta Loyd verzekerd die betalen snel :P :P toen me K1100 was gejat eerst 30 dagen wachten daarna had ik binnen een week me geld.
Zelfs meer dan wat ik had kunnen beuren bij verkoop :P :P :P En ben ook met de zelfde no claim als mijn auto ingestapt is 75 % :P :P :P
 
hans_v: bij diefstal is er ook geen discussie mogelijk he. Moeilijk word\'t pas als er discussie is.. nog effe en ik wacht 6 maand! |(

Het bedrag dat je kreeg was trouwens ook gewoon de dagwaarde hoor.
 
Erg kut BBS... heb je net lekker je fietsje en dan gebeurd er zo iets... en niets aan te doen, want olie zie je met regen echt niet :(

Maaruh mocht je voortaan een keer brokken krijgen met een ander voertuig, bel dan gewoon de politie en zeg dat er mogelijk letsel is, dan zijn ze er sneller, ook al heeft niemand wat.
Nu laten ze jou anderhalf uur in de kou staan, lullo\'s. Eerst hun boterhammetjes opvreten.
suc6 in elk geval ! En laten we hopen dat ie nog voor niet al te veel kan worden opgeknapt.. maargoed, als je denkt dat je frame ontzet is...
 
Voor olielekkage moet je bij het waarborgfonds zijn.
Politiegetuigenis hoeft niet, want ze waren niet aanwezig bij het ongeluk, dus geen getuige, en waren pas 1,5 uur later, dus is ook geen goede getuige.
Was wel lekker geweest als ze het hadden opgeschreven.
Wat altijd een mooie truc is om de politie snel te laten komen is zeggen dat er gewonden zijn of dat er ruzie is.
Daar hoor je toch niets meer van, zo\'n \"valse \" melding en anders zeg je gewoon dat de motorrijder eventjes bleef liggen.

Gwoon proberen je schade te verhalen, waarom niet.
 
als\'k gizzmo\'s verhaal lees moet je dus gewoon een getuige vinden.. lukt je vast wel toch?!
 
Bim kerel, veel sterkte gewenst daarzo in Scheveningen e.o. , erg kut voor je en al helemaal dat die *^$£%%^* blauwjassen niks voor je doen, vuile PISNICHTEN grrr.

Ik hoop voor je dat je getuigen vindt ;)
 
kkkkkkkkklote man! Volgende keer maar gewoon een blik olie meenemen en die over de straat heengooien nadat je bent gevallen, zodat de politie het ook kan zien. En anders greenpeace opbellen dat er olie op de weg ligt. Die zijn er dan wel snel bij.

Succes met je motor en kijk eens rond op de sloop. Misschien dat je daar je motor nog goed en goedkoop kunt opknappen.
 
Hmm, dat van die wegwerpcamera is een goed idee.

Zorg in elk geval voor getuige: die heb je altijd nodig (ook voor het waarborgfonds).

Sterkte... \ '(
 
kkkkkkkkklote man! Volgende keer maar gewoon een blik olie meenemen en die over de straat heengooien nadat je bent gevallen, zodat de politie het ook kan zien. En anders greenpeace opbellen dat er olie op de weg ligt. Die zijn er dan wel snel bij.

Ik heb zo\'n handig dopje aan de rechterkant van mijn blok zitten. Openen en je hebt spontaan een plas olie van 3,4 liter })
 
Een getuige heb ik wel... alleen hij heeft toen niet op de olie gelet.
Maar dat is het probleem niet.
Dus, het waarborgfonds... Ik ga het proberen.
Ik bel die jongen wel, die erbij was en me heeft geholpen.
Hij wil vast wel zeggen dat er olie lag.

Toen ik en m\'n mams er stonden te wachten op de blauwen zagen we allemaal van die leuke vlekken
op het asfalt (blauwe waas, allemaal kleurtjes enz.) Maarja, m\'n mams is uiteraard niet zo\'n objectieve getuige. Ze vindt het dus heel erg voor me.

Hoe regel ik dat met het waarborgfonds?
Via de verzekering?
 
Laatst bewerkt:
Een getuige heb ik wel... alleen hij heeft toen niet op de olie gelet.
Maar dat is het probleem niet.
Dus, het waarborgfonds... Ik ga het proberen.

Lees volgende stukje eens. Ben bang dat WBF niet zal uitbetalen:

Wanneer naar het Waarborgfonds
Iedere benadeelde (bijv. voetganger, fietser, eigenaar motorrijtuig) kan een beroep doen op het Waarborgfonds, indien in het verkeer in Nederland in schade is ontstaan, veroorzaakt door:

een onbekend gebleven motorrijtuigbestuurder, die de plaats van het ongeval heeft verlaten;

een niet verzekerde motorrijtuigbestuurder;

een bestuurder van een gestolen motorrijtuig, die wist dat het voertuig gestolen was;
(schade aan uw gestolen motorrijtuig wordt door het Waarborgfonds niet vergoed);

een motorrijtuig, verzekerd bij een maatschappij, die in staat van onvermogen verkeert (faillissement);

een motorrijtuigbestuurder, die op grond van gewetensbezwaren is vrijgesteld van de verplichting tot verzekeren en met wie de schade niet of niet volledig geregeld kan worden.

Wat is vereist
Er moet vaststaan, dat niet uzelf, maar een tegenpartij aansprakelijk is voor de schade.

De schade moet zijn veroorzaakt door een ander motorrijtuig of door een daaraan gekoppelde aanhangwagen. Onder een motorrijtuig wordt onder meer verstaan:

een personen- of vrachtauto;
een tractor;
een motorfiets;
een bromfiets;

Dat betekent dat schade, veroorzaakt door vernieling en vandalisme of met enig oogmerk van diefstal (inslaan ruiten, forceren sloten) niet wordt vergoed. Schade door dieren wordt ook niet vergoed.

De schade moet zijn ontstaan onder een van de hiervoor bij 1 t/m 5 genoemde omstandigheden.

Je kunt op de volgende manier je schade proberen te claimen:

Neem deze pagina nog eens rustig door en overweeg of u over voldoende bewijs (politierapport, getuigenverklaringen) en documentatie (rekeningen, schadebegrotingen) beschikt. Haal bij het politiebureau de folder van het Waarborgfonds met het formulier \"Verzoek om schadevergoeding\". Volg de aanwijzingen bij dit formulier op en zendt het volledig ingevuld en ondertekend samen met een (foto)kopie van het Europees Schadeformulier naar het Waarborgfonds.

Waarborgfonds Motorverkeer
Verrijn Stuartlaan 14
Rijswijk.

070-3408200. (tussen 09.00 en 16.00 uur)

Info gevonden op via deze link
 
Laatst bewerkt:
Sjezus man, echt superkut :j :j :j (ik ga kut niet eens censureren) voor je. Heb je net al je geld uitgegeven aan een mooie motor, ga je een paar weken later op je muil.
Het is je eigen schuld maar je kon er niets aan doen, echt domme pech |( |( |( .

Misschien helpt het om te weten dat er heel veel mensen hiero met je meeleven \ '( .
 
Hé Zut,

Had ik ook al gevonden... Ik dacht met een getuigenverklaring wel een end te kunnen komen, maarja... (ik kan iig wel 1 getuigenverklaring regelen van die jongen, maar.. hij is geen politie)

Ik heb net de eerste fax gezien van de garage:
Na eerste uiterlijke inspectie: fl. 1.100,- aan onderdelen (kuip, voetsteun enz) ex. uurloon.
Dan hebben ze al 10% korting gegeven. (op ondelen en uren 10% korting)
Nu maar hopen dat intern niet al teveel kapot is.
Echter deuk in de tank is niet zomaar te verhelpen. :(

Valt mee |( voor een beetje olie op de weg :(

Achterwiel heb ik nog niets over gehoord en morgen gaan ze verder kijken. (intern/motorisch) ;(
 
Hé Zut,

Had ik ook al gevonden... Ik dacht met een getuigenverklaring wel een end te kunnen komen, maarja... (ik kan iig wel 1 getuigenverklaring regelen van die jongen, maar.. hij is geen politie)

Ik heb net de eerste fax gezien van de garage:
Na eerste uiterlijke inspectie: fl. 1.100,- aan onderdelen (kuip, voetsteun enz) ex. uurloon.
Dan hebben ze al 10% korting gegeven. (op ondelen en uren 10% korting)
Nu maar hopen dat intern niet al teveel kapot is.
Echter deuk in de tank is niet zomaar te verhelpen. :(

Valt mee |( voor een beetje olie op de weg :(

Achterwiel heb ik nog niets over gehoord en morgen gaan ze verder kijken. (intern/motorisch) ;(

Ik hoop dat het inderdaad alleen maar kuip en tank is. Is ook kut maar kun je wel mee rijden.

Ik krijg mailtjes gericht aan huismantj@office.ndb.nl als non-deliverable retour. Connection to office.ndb.nl failed. No Ip address found :?
 
Moet het nu weer doen hoor. (net opgelost)
Al een half uur alweer zelfs. (lag vanaf vrijdag plat)

Provider zat te K*tten.

[edit]
btw: koppelingshandle afgebroken, linkerstuurhandle afgebroken, linkerspiegel (je raadt het al) afgebroken, linkervoetsteun afgebroken, deuk in tank.
Da wast zo ongeveer wat nu bekend is.
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Het is en blijft gigaklote, maar misschien kun je het van de positieve kant bekijken, je hebt een ongeluk gehad en je bent er zelf zonder schrammen afgekomen, nog veel belangrijker natuurlijk.

Maar het blijft klote, ik weet het... :(
 
De getuige hoeft er niet echt bij te zijn geweest hoor.
Ik kan ook zo voor je een getuige verklaring invullen, geen probleem, echter is het misschien handiger wanneer je het een vriend laat doen die de kruising kent, maar anders mail je maar een situatieschets ed. Heb je een tweede getuige. })

Volgens mij vergoed het waarborgfonds ook schade veroorzaakt door afgevallen lading en verloren vloeistoffen, als het maar van een voertuig afkomstig is.
Nu is olie dus geen probleem, heb nog nooit een voetganger olie zien verliezen , kan trouwens ook diesel zijn geweest, bv van een vrachtwagen die in de bocht overhelde en wat erg vol getankt was, of een personenauto die je benzine/dieseldop vergeten is na het tanken.

Het waarborgfonds is trouwens niet erg snel met uitbetalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan