Ongelukje

En de verzekeringen lichten ons niet op door excessive premies te vragen en op het einde van 't jaar een mega winst van miljoenen te genereren?
Ik ben een Belg. Waar een omweg is, is een wil :+
Hoe zouden die premies toch zo hoog kunnen zijn :?
Begrijp mij goed ik heb geen medelij met de verzekeraars.
Beetje statistiek, beetje kansberekening, premies vangen en aan het eind gewoon nog wat geld over houden.
Hoe meer claims des te hoger de premies....

Eerlijk duurt nog steeds het langst.
 
Dat wordt geld incasseren van die gast, hij hèb het zelluf gedaan weet je :Y

Sux6 met oplappen
 
Dit vind ik dus een beetje onzin, sorry hoor. Als je mn vriendin wilt lenen, veel plezier ermee :+ (en als je haar besluit te houden, prima, maar dan krijg je de hypotheek er ook bij)

Heb je een hypotheek op je vriendin zitten :X
Of heeft ze nu Cup D :9~

8-) }) :+ :} ;) *D :P :z O-) :X :o :Y :N _O- :W *O* (ze blijven leuk).
 
En de verzekeringen lichten ons niet op door excessive premies te vragen en op het einde van 't jaar een mega winst van miljoenen te genereren?
Ik ben een Belg. Waar een omweg is, is een wil :+

:Z
Het gaat om de instelling !!! geen verantwoording meer te willen nemen voor je eigen foutjes.

En koop dan vooral aandelen van die maatschappijen, geniet je er van mee.
Al die "extra"uitkeringen zoals bv deze geworden had kunnen zijn worden betaald door premiebetalers.
Mijn premie (en de jouwe) zou heel wat lager kunnen zijn zonder al die kleine oplichtingkjes tussendoor.
En nee, ik ben niet van plan dat te levelen door zelf dan ook maar een schade op te geven die eigenlijk niet terecht is!!
 
Hoe zouden die premies toch zo hoog kunnen zijn :?
Begrijp mij goed ik heb geen medelij met de verzekeraars.
Beetje statistiek, beetje kansberekening, premies vangen en aan het eind gewoon nog wat geld over houden.
Hoe meer claims des te hoger de premies....

Eerlijk duurt nog steeds het langst.

Dabedoeldeik...
 
Dat weet ik nog niet. Kan iemand mij cijfers tonen van de gemiddelde premie over de loop der jaren? En eventueel het aantal uitbetaalde schade ernaast :)
Ik denk niet dat de premies ooit omlaag gaan (waarom zouden ze, iedereen MOET er een hebben, dus je kan niet anders. er zijn misschien geen kartel afspraken, maar zekers een stilzwijgende overeenkomst imo)
Ikzelf zou dat nooit doen, ik ben eerlijker dan euh de politie *D
Maar dat de premies omlaag gaan als er minder ongevallen zouden zijn of er meer eerlijke mensen zouden zijn... I don't think so. Net zoals de CD prijzen naar beneden zouden gaan als er meer mensen CDs kopen :z
 
Maar dat de premies omlaag gaan als er minder ongevallen zouden zijn of er meer eerlijke mensen zouden zijn... I don't think so. Net zoals de CD prijzen naar beneden zouden gaan als er meer mensen CDs kopen :z

geen economie in je pakket gehad?
 
Dat weet ik nog niet. Kan iemand mij cijfers tonen van de gemiddelde premie over de loop der jaren? En eventueel het aantal uitbetaalde schade ernaast :)
Ik denk niet dat de premies ooit omlaag gaan (waarom zouden ze, iedereen MOET er een hebben, dus je kan niet anders. er zijn misschien geen kartel afspraken, maar zekers een stilzwijgende overeenkomst imo)
Ikzelf zou dat nooit doen, ik ben eerlijker dan euh de politie *D
Maar dat de premies omlaag gaan als er minder ongevallen zouden zijn of er meer eerlijke mensen zouden zijn... I don't think so. Net zoals de CD prijzen naar beneden zouden gaan als er meer mensen CDs kopen :z

:+


_O- _O- _O- :W
 
_O-

Nee, maar hij komt wel eens buiten, in de echte wereld.




gorilazz mompelt wat over vrije energie markt, mompelt wat over reklames tijdens tv programmas en bedenkt dat die nu inderdaad een stuk minder belasting betaald. |(

vrije energiemarkt, ach, de olieprijs is nou net een mooi voorbeeld van schaarste en dus hoge prijzen. kabeljauw idem dito
 
Ik heb zo'n vreemd idee dat er genoeg verzekeringboeren hier meelezen, en als je nu alsnog een schaderapportje invult met een mooi verhaaltje erachter, is bij hun ook het optelsommetje snel gemaakt denk ik zo.

Die gestapo afdeling die elke verzekering heeft :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan