Ongelukje..

klote rev...ik weet niet zo goed wat ik ervan zeggen moet...
hopen dat je maar wel snel mag rijden!

succes met alle schadeherstel...en kopen van een nieuwe motor (en dat is tenslotte toch het leukste... :)
 
Hey Wouter, echt klote voor je ;( maar gelukkig heb je zelf niks/niet veel, Er zijn wel heel veel gevallen deze tijd, en jij ook nog! :(

ALS je je Gixxer 2001 (wel blauw-wit toch?? :P ) hebt kom je maar snel langs!!

Succes met het herstel van jezelf/misschien je motor!
 
M'n vinger zag er vanochtend niet fraai uit (mist hoekje vel af en had de pleister iets te strak, bloedtoevoer was beetje afgeknepen :? ) maar het lijkt nu alweer aardig beter. Komt ook wel weer goed, ook amper last meer van stijfheid of spierpijn (gister wel), alleen m'n nek nog een beetje maar daar ben ik ook min of meer op geland geloof ik. :?

En bedankt mensen ;) , heb net al ff bij Motoport Hippolytushoef (schrijf je dat zo?) wat Suzuki folders opgehaald. O-)
 
sterkte ermee!!!!
Maar jullie in Nederland hebben toch op gebied van verzekeringen mazzel hoor als je hier in Belgie je fiets all-risk wil verzekeren betaal je bijna net zoveel als wat je fiets waard is |(

Als je hier zoiets meemaakt zo'n ongelukje kon het wel eens een duur grapje worden als je niet al-risk verzekerd bent (bijna niemand hier vanwege torenhoge premies :(

Maar nog veel veilige km's met je nieuwe aanstaande fiets
 
Thx... :) enne, zoals ik al vermoedde issie totalloss (tenminste, dat schatte de dealer al in, die had ff een lijstje gemaakt van wat eraan mankeerde) dus dat wordt een andere brommer. Hopelijk snel weer :]
 
Oke, tis wat laat, maar ben een weekje van de wereld geweest!
Wat een mazzel dat je zelf niets hebt, doe het voorzichtig aan en veel plezier met het uitzoeken van een nieuwe fiets !
 
Wat nieuwe schadepiccies nog... vrijdagavond ff gemaakt bij m'n dealer.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan