Ongelukken zijn nooit fijn, maar het kan erger.

Goh dat is idd wel heel kut om zoiets te moeten meemaken.
Ik ben zelf ook een notorische hardrijder en ik kom ook regelmatig in penible situaties terecht.
Net zoals gisteren toen ik een stukje met Helldesker ben gaan rijden, heb ik bijna 2 keer onder een auto gelegen.
Beide keren mijn schuld. :icon_frown:

Op een of andere manier ontsnap ik steeds, maar ben bang dat mijn geluk me ook een keer in de steek gaat laten.

Dan hoop ik dus echt niet dat ik voor apuhgapuh langs de weg lig en dat er geen hond bij me komt kijken.

Daar baal ik nog het meeste van van jouw verhaal, dat niemand de "kleine" moeite neemt om even bij jou te gaan kijken als je langs de weg ligt.




 
Tja, wat moet je na zo'n verhaal nog zeggen......

Ik kan gaan vertellen wat ik allemaal heb meegemaakt, maar behalve dat ik daar geen zin in heb en dat ik niet zo goed kan schrijven, wil ik het niet eens.... Dan krijg je zo'n vergelijking tussen wie heeft er ergere dingen meegemaakt dan de andere. ( en daar gaat het dus net effe niet om.)

Kweet ut, tis 7 maanden te laat, maar toch STERKTE en nog heel veel plezier met motorrijden. ( mij vrolijkt het rijden op mijn brommertje mij iedere keer weer op. Niets kan mij in zo'n juigstemming brengen als mijn fietsje...)
 
Op 2001-05-28 13:05, schreef Ohjajoh:
Ik heb ook alleen maar lol nu van mij fiets...

En ik ga nog steeds met veel plezier op dat ding rijden, hij rijdt heerlijk, ik onderhoud haar met veel liefde..Jammer van de littekens op uitlaat en kappen..:icon_frown:

Maar ja, geeft haar wel iets van een stoer uiterlijk..

Tijd voor een sportpijpje ??? Kheb trouwens ook nog wel een originele R1 uitlaat liggen :icon_razz:
 

Ik moet zeggen toen ik op mijn bek ging er diversen automobikoekblikisten gestopt zijn om te vragen hoe het ging.

Als je nog vervangings delen voor de fiest zoek ga dan eens op een sloop informeren! Scheel best een hoop centen.

Voor een grote lijst met motorslopen kijk je ff op mijn site.
 

Je moet het natuulijk geheel zelf weten maar ik moet bekennen dat ik blij ben dat mijn fiets weer compleet gemaakt is. Nu poets ik haar weer met trots. Toen ze er niet uitzag was ik niet zo'n fanatieke poester meer, dat is nu dus weer terug. Als ik maar even het gevoel heb dat ze te vies is dan komt de emmer weer naar buiten :icon_smile:

 
Je moet het natuulijk geheel zelf weten maar ik moet bekennen dat ik blij ben dat mijn fiets weer compleet gemaakt is. Nu poets ik haar weer met trots. Toen ze er niet uitzag was ik niet zo'n fanatieke poester meer, dat is nu dus weer terug. Als ik maar even het gevoel heb dat ze te vies is dan komt de emmer weer naar buiten :icon_smile:

Waar woon je ??? Dan zet ik mijn motors er wel naast... Die mogen ook wel weer eens gepoetst worden...
 
ohjaja.. da's jouw verhaal?!
'k Had het al gelezen.. op motormaniacs geloof'k.. blijk jij het te zijn..
noujah, ondertussen al weer goed zeker he?
 
Solly HELLdesker, ik moet ook de Fazer van mijn vriendin al schoonmaken :icon_smile: Nee, ik zit niet onder de plak maar het is kiezen of delen. Of huishoud klusjes of de motor / auto schoonmaken.

 
Ik heb ook al eens dingen meegemaakt, maar om met Helldesker's worden te spreken, daar gaat het nu niet over....

Wat ik inderdaad niet kan begrijpen van automobilisten (ik ben er zelf ook een, dagelijks van zaanstad naar leiden en weer terug savonds met de koektrommel) is dat ze niet de kleine moeite nemen om even te gaan kijken of alles in orde is, soort van geestelijke bijstand verlenen totdat er hulptroepen gearriveerd zijn indien nodig, het is toch normaal, nee maar wel langzaam gaan rijden om maar zoveel mogelijk van andermans leed te zien, das pas interressant, als ik zie dat er aan de andere kant van de weg iets gebeurd is, en ik zie dat er al politie/brandweer/ziekenauto aanwezig is dan wil ik gewoon verder kunnen rijden, maar nee dan moet ik nog bot bovenop het rempedaal omdat er altijd wel achterlijke idioten zijn die kennenlijk een saai leven lijden en op deze wijze nog iets willen "beleven" ofzo, ik kan me daar dus echt over opwinden, kijken, best, maar dan ook stoppen en helpen, anders doorrijden :icon_frown:

Sorry mensen , ik liet me ff meeslepen door e.e.a., maar goed, dat waren mijn twee centjes......
 
je heb ook nog goeie hoor.. toen ik vrijdag me accefietje met het asfalt had en na me motor veilig gezet te hebben een beetje wezenloos stond rond te draaien (wachten op vervoer) waren er exact 4 motoren gestopt, 3 motoren zwaar vertraagt tot ik teken deed van aOK.
Alsook zijn er ontelbaar veel auto's me gewoon gepasseerd, is er 1 collega van op werk gestopt die daar toevallig passeerde en dan: creme de lma creme: 1 totaal onbekende die met ze AUTO GESTOPT IS en vroeg of'k hulp kon gebruiken!!
Vroeg me gelijk af of die kerel misschien thuis ook een motor in de garage heeft staan.. heb't wel niet gevraagd :icon_smile:
 
hoi
inderdaat een best beroerd verhaal ja sterkte met het herstel van je liefde
maar inderdaat het kan nog erger
een maat van mij reed een goede maand geleden op de A1 en hij haald een vrachtwagen in
wat denk je de vrachtwagen gooit knipperlicht uit en komt naar buiten
neemt mijn maat en gelukkig zijn auto mee naar buiten en drukt hem vervolgens lekker tegen de vangreel
en naar een mooi slippartij kom maat van mij tot stilstand.
auto tolat loss en vrachtwagen reed ook door later verklaarde hij niks gemerkt te hebben
hier was een andere bestuurder wel zo nuchter om achter de vrachtwagen aan te gaan.
geluk dat hij dus niet op zijn motoretje zat

dus kijk uit op snelwegen want het is eerst ik dan ik ooja dan kom ik en dan de rest
 
Ohjajoh:

Ik denk dat ik ongeveer weet wat je allemaal meegemaakt heb...ikzelf ben ook helemaal verzot op m`n motor...dus als daar wat mee zou gebeuren...dan weet ik het ook allemaal ff niet meer.

ik ben ook bijna elke zondag bezig met olieën/wassen/poetsen/nakijken en ook ik krijg van de buren te horen dat ik ALWEER bezig ben...maar das juist het motorgevoel (vind ik dan :P )

Wat het belangrijkste is, is dat je NU weer wel plezier hebt.. en wat NOG beter is...dat het op dezelfde fiets is!!!

 
Ik ben een beetje "terug aan het bladeren" in oude topics, zonder ze nou allemaal omhoog te willen schoppen...


"Mooi" verhaal van ojajo. Ik hoor 'm er nooit meer over.
 
Ik sta nu waar jij voor je motoraankoop stond. Ik ga morgen mijn allereerste motor kopen, Suzy GS500E. Het is geen nieuwtje maar ze ziet er prachtig uit. Ik heb er hard voor moeten zwoegen in de horeca. En ik kom er maar net. Nu nog de verzekering en kleding '( ... Maar ik zal er komen. Er zal een dag wezen dat ik antwerpen doorkruis, al zwaaiend naar mederijders (doe ik nu ook al op mijn RMX)!

Ik heb dus heel veel schrik voor mijn eerste ongeval. Schade aan de moto, schade aan mezelf of erger nog, schade in het gezin. Het zou ondragelijk zijn voor ons moeder mocht ik er niet meer zijn. Ben de enigste van 3 kinderen die de geboorte heeft overleefd.

Ik rij nu al zo voorzichtig. Ik laat die automatische koffiemolens mij maar voorbij steken. Ik weet beter ...

Maar zolang er bloed door mijn aderen stroomt en de reuk van uitlaatgassen mij geil maakt, blijf ik lekker :] .
Ik kan alleen maar hopen dat de externe factoren van het verkeer, me zullen sparen. En als er iets gebeurt, dan gebeurt het ... Life is life zong er ooit iemand ...

Kop op man. Tijd heelt de wonden. Je bent er heelhuids van afgekomen, ... ik hoop dat ik in tijd van nood op een persoon kan rekenen.

Hoop doet leven,
Naar geluk streven.


Swat
 
schoon verhaal
eerst wat triest
daarna vol spirit
heelhuids !!!
flink wat wijsheid rijker.
een innige band met DIE motor
onderdeel van je life
onderdeel van je lijf
onderdeel van je love
die motor, DIE!
blijft altijd in je memorie
hou eraan
je geraakt het nooit meer kwijt
DIE motor
een onderdeel
een part
met jezelf een geheel
iedere rit
motorspirit
DIE motor
~
 
Het kan ook nog anders: in juni gaan toeren in de ardennen met groepje van 4, helas bij het uitkomen van een bocht gaat een van de vier in het gras "liggen". Reden: momment van verstrooidheid? vermoeidheid? niemand weet het, geluk: traag=40km/h, geen vangrails, geen stenen, enkel grasland. Enige schade: kuip en ander plastiek kompleet gebroken, lichamelijk nix an de hand enkel een deuk in ego (was nieuwe fazer met net geen 1000km). Maarrrrr: direkt stopten er meerdere automobilisten om te kijken & helpen, verkeer regelen, motor proberen (jawel!) stukken bijeenzoeken, boel aaneenplakken, zelfs bij hen tuis koffie aanbieden om te kalmeren. En dat allemaal in gebroken vlaams (walen spreken evengoe vlaams als vlamingen frans blijkbaar). Dank U locale mensen!. Geen dank echter voor die twee goldwingers die nog extra gas gaven om nie te moeten kijken watter loos was ... sukkers!!!
Schade kosten: 1300E. helaas geen geld, dus met veel elleboogvet de boel gerepareerd: ziet er als nieuw uit (jammer dat de verf net iets anders blinkt): nul euro. Maar het is nu ZIJN fiets. Een ervaring en wijsheid rijker: ZIJN fiets met een verhaal!!!!
 
Wat een lapt tekst :P

Ken het gevoel wel... gisteren een Yamaha R6 2004 aangeschaft (van het werken dan). Eeen jaar lang elke vrije dag/weekend/vakantie gewerkt naast mijn studie (en nu nog steeds). Geen tijd meer om te stappen/vrienden e.d.

Dit heeft me er wel toegebracht dat ik binnen anderhalf jaar deze fiets kon aanschaffen.. nog 3 maandjes wachten en dan :]
 
Ben zelf ook gecrashed tijdje terug. Je hebt er kosten aan, je kon er weinig aan doen maar als je tijdje verder bent kom je er wel overheen denk ik.

Soms zit het tegen, but that's life
 
Terug
Bovenaan Onderaan