ongelukken????

20 aug 2002
67
0
Horst
Wie van jullie heeft er weleens een ongeluk gehad met zijn/haar motor en wat had jij en wat voor schade had de motor?
Ik heb zelf begin juli mijn arm of 7 plaatsen gebroken door zo'n niet-kijkende automobilist die zonder richting aan te geven en niet in de spiegels kijkend afsloeg terwijl ik in aan het halen was!!!!
AUTOMOBILISTEN MOETEN BETER REKENING HOUDEN MET MOTORRIJDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben pissed!!!!!! g.dverdomme!
 
Ik ben op me bek gegaan een half jaartje terug, stuurde met 50 km/u een bocht in, het was donker en daar bleek grind op de weg te liggen. :( Voorwiel schoof weg. Schuifschade en zelf wat schaafplekken, verder niks.
 
Mijn motor is totall los en zoek ook een nieuwe tweedehandse (volgend jaar pas). Weet nog niet of ik weer een echte race wil. Het is toch wel link op zo'n ding hoor.
 
paar dagjes geleden te hard door de bocht met koude banden |( |(

resulteert in 1/2 cbr(linkerkant is nog goed)
 
relax and get used to it dat ze je niet zien...

een keer een aanrijding zonder schade voor mij en zonder valpartij

op de snelweg rustig rijdend op de tweede baan komt er een automobilist van de derde baan naar de tweede baan waar ik dus al reed, hij mocht de hele zijkant laten overspuiten en een nieuwe deur monteren, zijn probleem, zijn schade })

olie in een bocht, weeral rustig rijdend, uitgegleden, de vangrail ingegaan met een vaartje van 80
motor totalloss (blackbird)
met helm de vangrail gekopt, met bovenlijf in de vangrail komen te hangen maar ik had alleen wat blauwe plekken en twee pijnlijke armen

moraal van het verhaal: als ik rustig rijd ben ik altijd de lul!! ;)
 
hoi ,
nou ik afgelopen donderdag avond toevallig. '(
oto zag me niet aan komenik rij nb. 50km per uur(@#$%^&) na enig gemanouvreer val/glij ik op mijn rechter kant ongv. 1250 euro schade. ;(
 
Gelukkig nog niet!

[zatwatteliegengeloofik...]
Ik moet zeggen: ik heb m'n oude motor bijna heel gehouden. Dankzij een koekblik dat z'n bumper in m'n been en voet parkeerde tijdens het rijden heb ik een nieuw stepje/schakelpookgedeelte (ofhoedatdanookmagheten) moeten monteren. Maar niet gevallen *D
[nunietmeer...]
 
Laatst bewerkt:
Ik kan ook alweer een beetje zitten :) Ik heb een ongelukje :j gehad op 12 juli van dit jaar. Mijn rug is op drie plaatsen gebroken en mijn FJ is redelijk goed beschadigd :( Zie http://www.motor-forum.nl/forum/topic/8555
Ik ga, zodra ik dat weer kan, beginnen aan de reparatie van de FJ zodat ik er hopelijk volgend jaar weer op kan rijden :]
 
Ok hier wat beeldmateriaal van CBRetjes die Nognietingebruik en ik gesloopt hebben. Die roze en zwart wit rode zijn van mij, die zwart rode van Nognietingebruik. Laatste crash van hem staat hier niet bij...

crash1.jpg

crash.jpg

crash3.jpg

crash4.jpg

crash5.jpg

crash6.jpg
 
Ik weet wel dat ik volgend jaar mijn motor all-risk verzeker. Ik heb hem nu verzekerd WA+opzittenden.
Door mijn ongeluk begin juli (zonder getuigen) wordt het een lang gesleur tussen de verzekermaatschappijen. Ik ben geen schuld maar krijg geen geld totdat mijn onschul bewezen is.

Volgend jaar verzeker ik hem maar voor een half jaar om de kosten te drukken van de all-risk.
Hoe zijn jullie verzekerd?
 
En de rest van het jaar dan?
Ik heb m'n motor all-risk verzekerd, maar hij is dan ook wel van 2002 :)
 
Ik heb idd het hele jaar door! Ik heb geen koekblik meer (reed toch allen maar motor) dus ik heb ook geen andere keuze.
 
begin dit jaar bocht gemist in de sloot totall loss. :( (wa verzekerd |( ) 11x op die motor gereden| |( |( |( gelijk maar een andere gekocht.
foto`s staan wel op mijn site sit adres staat wel in mijn sig.
 
AUTOMOBILISTEN MOETEN BETER REKENING HOUDEN MET MOTORRIJDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- motorrijders moeten zelf goed op letten !
- er aan denken dat je slecht gezien wordt!
- dat je snelheid vaak slecht in te schatten is
(kan ook niet anders als je met 240 aankomt).
- niet in de dooie hoek gaan hangen(oogkontakt hebben heet dat )
ik heb het zelf als ik in de auto zit nog wel
ineens hangt er een bike achter je of zit hij als naast je ,gewoon niet zien aankomen, en ik houd het verkeer achter me echt wel in de gaten ivm de vele controlewagens en mijn hoge snelheid.

ook lekker is als je op een buitenweg lekker vlamt en er dan een trekkertje oversteekt, de boer heeft je waarschijnlijk nooit (kunnen) zien aankomen, dus minder hard rijden aldaar.
zand op de weg, het hoort niet maar je moet er wel rekening mee houden.

aan echte aso rijders kun je helaas nix doen . :(

heb kleine 20 jaar ervaring en ben blij dat sommige koekblikkers mij wel voorrang gaven als ik weer eens te hard aan kwam zeilen.
ik heb er ook regelamtig af gelegen maar zoek de oorzaak meestal bij mezelf. vooral door bovenstaande dingen>
ben nu wat ouder en meestal wijzer.
 
De laatste keer dat ik met een koekblik in aanraking kwam is al weer ff geleden een jaar of 18 (ff kloppe) bleek naderhand wel komisch.

Ik wilde bij mijn werk weg rijden maar dat is een 1 richting straatje wat nogal smal was, ik moest dan zo'n 15 meter rijden om dat straatje uit te komen, net toen ik weg wilde rijden kwam er een koekblikker met een eend aangereden die duidelijk liet merken dat hij het er niet mee eens was dat ik tegen de richting in reed, hij stuurde zoveel mogelijk naar rechts zodat er voor mij geen ruimte overbleef daarbij raakte hij net m'n uitlaat.
Ik Pissed en van woede deed ik het eerste wat in me op kwam en ramde met de hiel van mijn laars op zijn achter bumper, die tot mijn grote verbazing er spontaan af viel :j :j de reactie van de koekblikker was nog gekker, blijkbaar geschrokken van mijn reactie ging hij er als een speer van door zijn bumper daarbij achter latend.
De schade aan de uitlaat viel nogal mee, alleen wat krassen in de lak, de bumper heb ik nog steeds flink opgefokt voor de zekerheid ff dubbel gevouwen en op de stoep achter gelaten.
:)
 
Ik kan ook alweer een beetje zitten :) Ik heb een ongelukje :j gehad op 12 juli van dit jaar. Mijn rug is op drie plaatsen gebroken en mijn FJ is redelijk goed beschadigd :( Zie http://www.motor-forum.nl/forum/topic/8555
Ik ga, zodra ik dat weer kan, beginnen aan de reparatie van de FJ zodat ik er hopelijk volgend jaar weer op kan rijden :]
Fukkeduk zeg, ik had dat topic nog niet gelezen omdat ik toen ook in Tsjechië rondreed. Is alles weer hersteld? Er rijden daar wel een stel malloten rond en menig maal heb ik daar een bijna-frontaaltje gezien. Maar in Nederland kunnen ze ook behoorlijk aankloten. In juli ging ik na een afsnij-aktie op een rotonde onderuit met als resultaat een gekneusde enkel (ik voel hem nog steeds :( ) en optische schade (krassen). Gelukkig gaat de rekening naar de verzekering van de tegenpartij. Ik ben hierdoor wel argwanend geworden of die lui in koekblikken me wel gezien hebben.

B2: wel triest om zo'n dooie poes te zien '(
 
Laatst bewerkt:
Foto's staan hier, verhaal ergens anders, maar ik vind het niet meer met de zoekfunctie.

allemaal plaatjes van zielige motor

Zeg, wat ligt er daar een joekel van een toetsenbord bij die motorsloop :?
 
Ben ook begin dit jaar aangereden. (twee keer in 1 week, en ook nog op dezelfde kruising. Ik was rechtdoorgaand verkeer en beide keren d8 een koekblik nog ff voor mij af te slaan :j eerste keer had ik eigenlijk niets, kon er vanaf springen, en motor had wat schuifschade(ktm 620)
tweede keer klapte ik vol in de zijkant. Toen deed het best auw. gekneusde ruggenwervel, ribben en wat schaafwonden. motor had toen 6000 gulden schade. hier hoop ik het bij te houden.
 
Begin juni op een busje dat te me laat zag en boven op zijn de rem ging en zo de weg blokkeerde.
full

full


En 11 augustus mijn R6 :( . Beetje slechte zomer zo.
 
op een bochtig weggetje tegemoetkomende auto half op mijn wegdek. Daardoor bij de bocht die ik vanaf de binnenkant moest beginnen te wijd uitgekomen (mede doordat ik in paniek raakte en niet op de bocht bleef concentreren maar op de berm). In de berm terecht gekomen en het volgende moment rolde ik over het asfalt en zag in een flits mijn motor voor me uitglijden.. :( :( ;(

Alleen schade aan de motor/kleding en zelf wat schaafwonden.
 
Tot een paar uur geleden had deze jongen ze hele motorcarriere schade vrij gereden. Nou ja hele carriere ..half jaar.....


Schade: valt mee, rechterkant helemaal bekrast, voolkant kapot, deuk in tank enzo. Plus paar blauwe plekken en een sneetje in me hand
 
Terug
Bovenaan Onderaan