ongelukken????

vorige week met de motor van mn pa (Pan European) op mn smoel gegaan. gelukkig niet hard. Achteraf wel sleutelbeen uit de kom gehad. Beetje schade aan de Pan, wordt waarschijnlijk ingeruild (geluk bij ongeluk)
topic 9396
 
is trouwens helemaal niet prettig en geruststellend om dit soort verhaaltjes te lezen.
bijv. rug op 3 plaatsen gebroken wat ik had gelezen. dat zijn toch best wel ernstige dingen.
 
Vandaag met een stoppie over de kop geslagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :(

Kut zooi !!! paar dingen gebroken(van de motor) ,kappen naar de klote , uitlaat beschadigd, enz enz en dat alleen maar voor zo n stomme stoppie !!! Baal echt van mezelf....
 
Vandaag met een stoppie over de kop geslagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :(

Kut zooi !!! paar dingen gebroken(van de motor) ,kappen naar de klote , uitlaat beschadigd, enz enz en dat alleen maar voor zo n stomme stoppie !!! Baal echt van mezelf....
Mooi klote :(
Ik ken het gevoel, was een keer met een groepje aan het rijden, maar op een gegeven moment moesten we op een paar gasten wachten die wat achteraan kwamen.
Uit verveling maar wat aan het stunten gegaan.
Met wat kuipschade als gevolg daarvan '(
Op zo'n moment kan je jezelf wel voor je kop slaan. |(
(H'm volgens mij heb ik dat toen ook gedaan.)
 
Vandaag met een stoppie over de kop geslagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :(

Kut zooi !!! paar dingen gebroken(van de motor) ,kappen naar de klote , uitlaat beschadigd, enz enz en dat alleen maar voor zo n stomme stoppie !!! Baal echt van mezelf....

stoppies moet je ook alleen aan max overlaten... :) die doet het zoals het hoort...zeg maar... :)
 
Vandaag met een stoppie over de kop geslagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :(

Kut zooi !!! paar dingen gebroken(van de motor) ,kappen naar de klote , uitlaat beschadigd, enz enz en dat alleen maar voor zo n stomme stoppie !!! Baal echt van mezelf....
godver :( :(
Balen man , als je spul nodig hebt weet ik misschien nog wel een adres , maar tis misschien wel bij je uit de buurt.
Shit , is het broertje van mijn motor kapoere , das kloten. '( '(
Suc6 met repareren
 
Op vrijdag 23 augustus 2002 16:05 schreef MOTORMANxxJAAR het volgende:
... door zo'n niet-kijkende automobilist die zonder richting aan te geven en niet in de spiegels kijkend afsloeg terwijl ik in aan het halen was!!!!

Had ik twee weken geleden nog met de auto van m'n ouders. Een ouwe vent reed 50 op een 80km weg. Ik reed al een tijdje achter hem want er waren aardig wat tegenliggers, bij het eerste gaatje natuurlijk gas en ervoorbij. Zit ik al met de voorbumper ter hoogte van zijn spiegel, geeft hij plotseling richting aan. De reden dat hij me toch nog zag was waarschijnlijk omdat hij al naar het straatje keek waar hij in wilde. Het ging maar net goed, blijkbaar verwachtte die man niet dat hij ingehaald kon worden, hij reed tenslotte ook al helemaal 50. Volgens m'n moeder (zat naast me) schrok die man behoorlijk, met een beetje geluk kreeg tie een hartaanval zodat ik hem op de motor niet tegen zal komen. Moraal van het verhaal: ook een (rode) auto wordt niet gezien.

Met de motor heb ik twee dingen gehad. De eerste keer was in bijna stilstand voor de parkeer garage, de weg was spekglad en zelfs met lopen moest je daar uitkijken. Helemaal lullig was dat de volgende dag dat stuk weg opgevreesd was (de gemeente had blijkbaar zelf ook wel in de gaten dat het gevaarlijk was) De tweede keer was een low-sider op circuit zolder in de regen (einde rechte stuk) De schade viel in beide gevallen mee en zelf heb ik er geeneens blauwe plekken aan over gehouden.

Maar goed dat je niet vraagt naar bijna ongelukken die ik alleen maar heb weten te voorkomen door voorzichtig te rijden, want dan was ik nog wel effe aan het typen ;)
 
vorige week met de motor van mn pa (Pan European) op mn smoel gegaan. gelukkig niet hard. Achteraf wel sleutelbeen uit de kom gehad. Beetje schade aan de Pan, wordt waarschijnlijk ingeruild (geluk bij ongeluk)
topic 9396

Inruilen voor FJR, heb ik ook gedaan na schuifschade (en vangrailschade) aan mijn Pan. Hield ik er toch een goed gevoel aan over :9

Vroeger met de FJ ook een keer de bocht uitgevlogen (glad wegdek).
 
Ik ben twee jaar geleden in Leiden onderuit gegaan. een bochtje naar links op dat rode asfalt, dotje te veel gas en daar ging ik. De enige schade was een gebroken spiegel, een ietwat verbogen schakelpedaaltje, afgeschuinde kisten en een gat in mijn broeken (normale broek en overbroek). De CBR was net opnieuw gespoten en ik was dus erg blij dat ik geen schuifschade had. Zelf had ik een klein schaafwondje op mijn knie
Ik ben sindsdien wel wat voorzichtiger in de regen.

Ik hoorde later iemand zeggen dat dat rode asfalt gladder is.

De enige keer dat ik in contact kwam met een automobilist is erg lang geleden (ergens in de tachtiger jaren)toen ik met mijn Honda MB afremde voor een kruising (ik had voorrang maar toch maar even remmen), ik zag dat de auto ook remde en gaf weer gas. dat deed de auto dus ook. Gelukkig reden we niet hard en de enige schade was een set knipperlichten en wat krassen op het kontje van de MB. Zelf had ik toen alleen last van scheurtjes in mijn polsen.
 
Vorig jaar november. 3 weken na het halen van m'n rijbewijs.
bocht naar links in de regen = geen linkerkuipdeel / afgebroken koppelingshandle / deuk in tank

Motoren stuiteren mooi over betonnen randen ;(
 
Vorig jaar oktober op een oprit van de a2 de bocht uitgeleden dankzij prut. Verzekering is nog aan de gang.

Uitlaat, spiegel, knipperlicht, stuurhelft, remhendel + nocker :? , zijkapje met embleem en een trillingsdemper die ik 3 weken daarvoor nog had vervangen.

Ik zelf had een flink geschaafd been (spijkerbroek |( ), gekneusde linkervoet, een ernstige dislocatie (zoals ze dat mooi kunnen zeggen in het ziekenhuis) van de pols en de nodige blauwe en schaaf plekken.



Nog steeds bezig met het vertrouwen op te bouwen :(
Wou eerst na de gs ook een racer hebben, dat is nu wel in twijfel gegaan.

[edit]linkje aangepast[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag met een stoppie over de kop geslagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :(

Kut zooi !!! paar dingen gebroken(van de motor) ,kappen naar de klote , uitlaat beschadigd, enz enz en dat alleen maar voor zo n stomme stoppie !!! Baal echt van mezelf....
Volgens mij zag ik je van de week nog richting Hoek van Holland rijden met die groende Kawa en toen zag hij er volgens mij nog helemaal heel uit.

Maar succes met het herstel.
 
Mezelf in een bocht naar links van de schrik onderuit geremd. Flink wat krassen op de linkerkant, gescheurd carterdeksel en hap(je) uit het blok.

Laatst per ongeluk stoppie op de snelweg omdat ik tijdens het tussen de file doorrijden flink in de ankers moest. Paar krassen op rechterkuipdeel.

'(
 
Laatst bewerkt:
godver :( :(
Balen man , als je spul nodig hebt weet ik misschien nog wel een adres , maar tis misschien wel bij je uit de buurt.
Shit , is het broertje van mijn motor kapoere , das kloten. '( '(
Suc6 met repareren

Kom maar op met het adresje ....zal ik wel nodig hebben wil ik het nog een beetje goedkoop houden
 
Volgens mij zag ik je van de week nog richting Hoek van Holland rijden met die groende Kawa en toen zag hij er volgens mij nog helemaal heel uit.

Maar succes met het herstel.

IDD die gast op het die groene kawa zit hier ook op het forum en die heeft foto s gemaakt toen mijn crash gebeurde ( die komen nog )
 
Van achteren aangereden door een vrachtwagen/grote bestelbus. Resultaat alles, mezelf incluus, totall loss, Whiplash en ik loop nu nog steeds met kniebraces. Sindsdien rij ik op een lichte motorscooter, maar ik rij tenminste nog!
Vorig jaar werd ik alweer door zo'n tyfus bus onderuit geveegd, maar nu had ik alleen maar wat krasjes, gelukkig. De keren dat ik ternauwernood een ongeluk heb kunnen ontwijken zijn niet meer te tellen. Nu kun je begrijpen dat ik niet blij ben met al dat blik dat mijn weg kruist. :(
 
Er zijn gewoon veel automobilisten die niet of nauwelijks rekening houden met motorrijders. De motorrijder zelf kan opvallen door zijn verlichting te ontsteken en opvallende kleding te dragen (heb ik overigens altijd).

Ik heb 6 juli van dit jaar toch een ongeluk gehad doordat er zo'n onoplettende automobilist over de weg reed, resultaat: arm op 7 plaatsen gebroken!
 
Vorig jaar oktober op een oprit van de a2 de bocht uitgeleden dankzij prut. Verzekering is nog aan de gang.

Uitlaat, spiegel, knipperlicht, stuurhelft, remhendel + nocker :? , zijkapje met embleem en een trillingsdemper die ik 3 weken daarvoor nog had vervangen.

Die foto-site van je doet het niet!
Ik zelf had een flink geschaafd been (spijkerbroek |( ), gekneusde linkervoet, een ernstige dislocatie (zoals ze dat mooi kunnen zeggen in het ziekenhuis) van de pols en de nodige blauwe en schaaf plekken.

Foto's

Nog steeds bezig met het vertrouwen op te bouwen :(
Wou eerst na de gs ook een racer hebben, dat is nu wel in twijfel gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan