ongeval 27 juni. Wout Wouters

Hier een bericht van een Nicht van Wout...(Monique Wouters)

Allereerst...mijn oprechte condoleances voor Rob, Ineke, Gitta & de vriendin van Wout, dit moet een gigantische klap zijn voor jullie...die moeilijk te verwerken zal zijn... '( heel veel sterkte met het verlies van jullie Wout (Woutje).

Ik hoorde het verschrikkelijke nieuws van pa (Frans W.) en kon mijn oren niet geloven..wat een afschuwelijk ongeluk...dat zijn grootste passie ...hem fataal is geworden, echt diep tragisch!

Mijn grote passie zijn ook motoren... :?

Ik leef verschrikkelijk met jullie mee...wat zal dit onwerkelijk zijn voor jullie.
Heel veel sterkte & steun voor komende dinsdag, ik zal er zijn...

Heel veel liefs van jullie nichtje Monique (Wouters)


lief neefje...WAAROM???... ;( ...moest dit nu juist jou overkomen!!??
 
Heel veel sterkte gewenst aan de familie, vrienden en kennissen van Wout. Het is triest om iemand te verliezen die je zo na staat.
 
Het is zeer triest dat dit iemand moet overkomen en vooral op zo'n jonge leeftijd. Iedereen die Wout kent heel veel sterkte en gecondoleerd.
 
Heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.
Ik heb Wouter niet gekend maar dit gun je niemand.


Moet wel zeggen dat er veel ongelukken gebeuren in bos uit.


Gr.

Michael
 
he bah, hoorde het van een maatje van me die die dag ook reed, heel naar. Heel veel sterkte gewenst aan de familie en vrienden.
xx
 
Ik zou ook rijden maar was verhinderd. Volgde het nieuws via vrienden. Ook namens mij veel sterkte toegewenst. Dit moet zeer zwaar en oneerlijk voelen voor al zijn naasten.


Sterkte.
;(



FrankyP
 
Heel veel sterkte toegewenst aan familie en vrienden.
Ik heb Wouter niet gekend maar dit gun je niemand.


Moet wel zeggen dat er veel ongelukken gebeuren in bos uit.


Gr.

Michael
Het moeilijke is dat je in die bocht moet versnellen. Dus je zit snel aan het eind van de van de achterband en dit vraagt een fluweel handje en veel gevoel.
En een klein foutje waardoor je valt kan opeens in deze bocht fataal worden ;(

Dat is gewoon het kutte. Zo'n klein foutje met zulke enorme gevolgen. Echt supershit vindt ik dat.
 
Het moeilijke is dat je in die bocht moet versnellen. Dus je zit snel aan het eind van de van de achterband en dit vraagt een fluweel handje en veel gevoel.
En een klein foutje waardoor je valt kan opeens in deze bocht fataal worden ;(

Dat is gewoon het kutte. Zo'n klein foutje met zulke enorme gevolgen. Echt supershit vindt ik dat.

Met alle respect voor Wout, moet gezegd worden dat het probleem van de Bosuit heel ergens anders ligt. Het is een knijper, waar je makkelijk tegen de 180 zit, zonder grindbak voor of naast je! En versnellen doe je voor je insturen naar of na de apex; niet in de bocht, FF.

Insturen doe je bij de Bosuit vroeg (normaal laat), om zo snel mogelijk evenwijdig aan de railing te rijden. Dit om een eventuele impact zo min mogelijk frontaal te laten geschieden.

Wat er met Wout is gebeurd is onbekend, behalve dat hij alle pech van de wereld heeft gehad. Het had (en is) de beste overkomen.
FrankyP
 
Met alle respect voor Wout, moet gezegd worden dat het probleem van de Bosuit heel ergens anders ligt. Het is een knijper, waar je makkelijk tegen de 180 zit, zonder grindbak voor of naast je! En versnellen doe je voor je insturen naar of na de apex; niet in de bocht, FF.

Insturen doe je bij de Bosuit vroeg (normaal laat), om zo snel mogelijk evenwijdig aan de railing te rijden. Dit om een eventuele impact zo min mogelijk frontaal te laten geschieden.

Wat er met Wout is gebeurd is onbekend, behalve dat hij alle pech van de wereld heeft gehad. Het had (en is) de beste overkomen.
FrankyP

Ken je FF? Volgens mij heeft hij behoorlijk veel kennis van dat circuit en hoe te rijden. Ofschoon dat doet er voor Wouters nu allemaal niet meer toe want wat gebeurd is kunnen we niet ongedaan maken.
 
Insturen doe je bij de Bosuit vroeg (normaal laat), om zo snel mogelijk evenwijdig aan de railing te rijden. Dit om een eventuele impact zo min mogelijk frontaal te laten geschieden.
Uhm, juist andersom :X , de meesten sturen te vroeg in, je moet juist laat insturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan