Ongeval A4 A'dam - Delft

Inderdaad, en hoe goed en langszaam en verantwoordelijk je ook rijdt, er zijn altijd automobilisten die gewoon niet kijken en je daarom niet zien: hier een voorbeeld:
|(

Zitten ze daar allemaal te ouwehoeren op utube over die klote motor rijders.. maar feit is dat die auto daar zoiezo niet mag keren :+
 
Laatst bewerkt:
Good luck met herstel!

Ik moest gisteren aantal gasten wegbrengen bij Schiphol en reed rond 15:15 terug naar Rotterdam. Meteen file van 15 km en wist niet wat er gebeurd was. :P Nu weet ik het
 
Zitten ze daar allemaal te ouwehoeren op utube over die klote motor rijders.. maar feit is dat die auto daar zoiezo niet mag keren :+
Moet eerlijk zeggen dat die motorrijders ook niet de slimsten waren om daar te rijden, in eerste instantie dacht ik dat ze door een tegemoedkomende auto geschept zouden worden, met veel letsen als gevolg :X

Klote voor je OP, mazzel dat je all-risk bent! :Y
 
Good luck met herstel!

:^

Ik moest gisteren aantal gasten wegbrengen bij Schiphol en reed rond 15:15 terug naar Rotterdam. Meteen file van 15 km en wist niet wat er gebeurd was. :P Nu weet ik het

Ik had de laatste 2,5 km maar daar heb ik wel 2 uur over gedaan.
Ik denk dat het ongeval meteen een file veroorzaakte maar toen ik langs de plaats des onheil kwam was alles al weggeruimd
 
Terug
Bovenaan Onderaan