Luigibernau
Swing met mij mee!
inderdaad ferrari, lamborghini, maseratiItalianen en auto's bouwen
Overigens zit zo'n 500 prima in elkaar geschroefd, doet niks onder voor welke andere kleine auto ook.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
inderdaad ferrari, lamborghini, maseratiItalianen en auto's bouwen
Een flitser is nooit de oorzaak van een ongeval. Dat is technisch uitgesloten. Die staat namelijk buiten de rijstroken, en neemt niet deel aan het verkeer...
Zodra hij de auto raakt neemt hij deel aan het verkeerFlitser onderliggende oorzaak motordode A28?Net als een stoeptegel die door een idioot vanaf een viaduct door een voorruit wordt gegooid...
Dat kan ook nooit de oorzaak zijn van een ongeval want die staat buiten de rijstroken en neemt niet deel aan het verkeer.
Flitser onderliggende oorzaak motordode A28?Net als een stoeptegel die door een idioot vanaf een viaduct door een voorruit wordt gegooid...
Dat kan ook nooit de oorzaak zijn van een ongeval want die staat buiten de rijstroken en neemt niet deel aan het verkeer.
Dan nog ligt het aan de bestuurder, want als je voor een flitscontrole afremt, hoef je niet bij te sturen, alleen maar te remmen. Al die elektronica moet juist voorkomen, dat de auto bij remmen om z'n as gaat en blijkbaar werkt dat zelfs bijeen dure auto niet bij een paniekreactie.
assumage is de moeder van alle opneukers.Inderdaad.
Bij mijn oude Punto ging die de city stand er al af bij de 20 km/h.
Ik ga ervan uit dat dit bij de 500 ook zo is.
Flitser onderliggende oorzaak motordode A28?Net als een stoeptegel die door een idioot vanaf een viaduct door een voorruit wordt gegooid...
Dat kan ook nooit de oorzaak zijn van een ongeval want die staat buiten de rijstroken en neemt niet deel aan het verkeer.
Ik niet. Mijn vader niet. Mijn vriendin niet...De perfecte wereld bestaat niet, menselijk gedrag bij een flitspaal of controle is remmen, of je nou te hard rijdt of niet.
Jammer dat je het zo ziet.Ontkennen dat er een relatie is tussen deze bermcontroles en dit soort ongelukken is domweg je kop in het zand steken.
Welke soort precies? Flitsen in het algemeen? Of zichtbaar?Dit soort controles zijn dus gevaarscheppend hoe je het ook went of keert.
Wil men werkelijk gevaarlijke situaties voorkomen en de verkeersveiligheid verhogen dan kondig je controles gewoon een paar 100 meter van tevoren aan. Maar ja, dan levert het niks meer op natuurlijk.
Dus 10 meter voor de flitser reed iedereen te snel en was er niets aan de hand?
Eerlijker in de zin dat wanneer je per ongeluk net even wat harder gaat, je niet direct een prent krijgt, maar de kans hebt om zelf te corrigeren?Trajectcontrole is de oplossing, en nog eerlijker ook.
Ik niet. Mijn vader niet. Mijn vriendin niet...
Jammer dat je het zo ziet.
Het lijkt wel alsof alles maar 'schuld' moet hebben, behalve de bestuurder.
De relatie is er overigens wel, maar in die zin, dat de bron zit in het menselijke gedrag.
EN je mag daar best een stevige discussie over voeren.
Zo is het gebruik van een handheld toestel al verboden, omdat mensen niet om kunnen gaan met dat ding in het verkeer.
Zo worden er ook vragen gesteld over interessante billboards langs de weg, want mensen laten zich afleiden.
Enz enz.
Ergens is er dus een verband.
Toch is het zo dat iemand die plots en stevig remt, degene is is die de bron van een ongeval is. En dat is mi interessanter.
Er zijn 2 opties, zichtbaarheid verhogen en dus waarschuwen, of zichtbaarheid verlagen. In beide gevallen verhoogt het de verkeersveiligheid bij het voorkomen van het plotselinge remacties waarvan de oorsprong in menselijk gedrag ligt. Het eerste heeft mijn zeer sterke voorkeur omdat het beoogde doel 'verhogen verkeersveiligheid' ook nog eens bereikt wordt, namelijk een lagere snelheid op gevaarlijke trajecten.Welke soort precies? Flitsen in het algemeen? Of zichtbaar?
Ach, de aap en de mouw. Je wilt gewoon mopperen
Als men nou eens zich aan de max houdt, dan heb je 'ze' toch het hardste te pakken? Nul inkomsten, en jij nul boetes
En ook nog eens een rustiger verkeersbeeld, en geen ongelukken
Een flitser is nooit de oorzaak van een ongeval. Dat is technisch uitgesloten. Die staat namelijk buiten de rijstroken, en neemt niet deel aan het verkeer.
Hooguit bestuurders die niet normaal kunnen rijden, veroorzaken aanrrijdingen. Dat kan gebeuren door het afgeleid raken, bijvoorbeeld door radio, smartphone, navigatie of het niet bewust zijn van de eigen snelheid, flitser zien en dan opeens remmen 'voor het geval dat', zonder daarbij de auto te kunnen beheersen en/of te kijken hoe het achterop komend verkeer is.
Het kan ook gewoon een (plotsklaps) inhalende vrachtwaggel zijn. Ik ken dat stukje goed: en het gebeurd daar erg regelmatig (tis een stuk waar tijdelijk geen inhaal verbod voor groot verkeer geldt. Je kunt er gewoon je klokkie op gelijk zetten dat de vrachtauto's elkaar kostte wat het kost gaan inhalen). Daarnaast is er veel invoegend verkeer; erg onrustig.
En twee vrouwen in de auto? Passagiers zijn ook een grote bron van afleiding
inderdaad ferrari, lamborghini, maserati
Overigens zit zo'n 500 prima in elkaar geschroefd, doet niks onder voor welke andere kleine auto ook.
Inderdaad.
Bij mijn oude Punto ging die de city stand er al af bij de 20 km/h.
Ik ga ervan uit dat dit bij de 500 ook zo is.
Zo gedetailleerd beschrijven ze een ongeluk normaal gesproken niet.
Dus ze ruiken al narigheid.
En ga je dus even 80 rijden waar je 120 mag en veroorzaak je een file. Jeeej, wat werken die dingen goed.Eerlijker in de zin dat wanneer je per ongeluk net even wat harder gaat, je niet direct een prent krijgt, maar de kans hebt om zelf te corrigeren?
Bedoel je het zo, of anders?
Als ik een mobiele flitser zie, rem ik automatisch. Ik weet niet of ik precies 80 rijdt, misschien rijdt ik wel 3 km/h te hard, daarom rem ik uit schrik, omdat ik niet de tijd heb op eerst op mijn teller te kijken.
En ga je dus even 80 rijden waar je 120 mag en veroorzaak je een file. Jeeej, wat werken die dingen goed.
Als ik een mobiele flitser zie, rem ik automatisch. Ik weet niet of ik precies 80 rijdt, misschien rijdt ik wel 3 km/h te hard, daarom rem ik uit schrik, omdat ik niet de tijd heb op eerst op mijn teller te kijken.
En wanneer beginnen je rijlessen?
Earth to Martell, come back from out of your dreamworld
Remmen voor een flitser is een doodnormale natuurlijke menselijke reactie, niemand wil een bekeuring en trapt even fijn door bij het zien van een flitser...