Ongeval maisveld

Kan wel hoor..................
Ik heb zo'n houder op mijn motorscooter zitten waar mijn Garmin of mobiele telefoon in gefixeerd kan worden.
Ik moet er niet aan denken, maar met name op die manier en zonder te hoeven schakelen kan er veel gedaan worden met de telefoon.
Maar geen haar op m'n hoofd die eraan zou denken, want ik bagger al op fietsers en automobilisten die bezig zijn met hun mobieltje.
Ik zie ze dagelijks en ze boffen echt dat ik geen motorwout ben van beroep.
Genadeloos aanpakken dat geteisem met die verrekte schijt mobieltjes tijdens het rijden.
Vr Gr
Je weet dat die houder er niet op zit om te appen, maar meer voor navigatie doeleinden etc? :+


Verder is er natuurlijk helemaal niks mis met motor-communicatie of rijden met een zacht muziekje op de achtergrond. Het is alleen een kwestie van je prioriteiten op orde hebben.
Als ik relaxed rij dan heb ik altijd zacht een muziekje op de achtergrond (spotify). Ga ik meer sportief rond knallen dan gaat de muziek even uit, ik wil dan gewoon alles horen.. en genieten van de muziek van de motor :). Word ik gebeld dan neem ik alleen op als het kan. En heel belangrijk: rijden gaat altijd vóór op bellen. Dus als ik even moet opletten dan wacht de andere kant maar even.
Doe het zo al jaren en echt nog nooit iets geks meegemaakt hierdoor (niet eens iets wat in de buurt komt van).

Sowieso is het vaak toch wel een combinatie van factoren (zo ook bij TS). Ik vraag me ook altijd af dat als men van zulke simpele dingen (zoals een achtergrond muziekje) zo afgeleid kan worden of het dan wel handig is om te blijven motorrijden. En of ze zonder bijvoorbeeld iets van motor-communicatie ook niet gewoon afgeleid zullen worden/zijn door iets anders. Hoeveel motorrijders ik wel niet zie rijden die lekker in het rond aan het turen zijn ipv op de weg te letten... (met soms bijbehorende spannende momenten).

Ongeacht of je nu navigatie, motor-communicatie, boordcomputer, helm HUD, muziek of wat dan ook op de motor hebt. Je moet gewoon opletten. Als je dat niet kunt, dan moet je die shit er inderdaad maar allemaal vanaf halen. Maar ook dan moet je nog steeds wel bezig zijn met motorrijden en niet de rest van de wereld.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt onwijs veel geluk gehad
Stel dat het mais nog op het veld stond
En je rijdt met 120km/u over een paar slapende vluchtelingen
Verschrikkelijk, dat wil je toch niet op je geweten hebben :X
 
120 waar je 60 a 80 mocht rijden? en dan in een bocht, en het mais veld riep van kom maar , echt veel geluk gehad , engel op de schouder ,die mag wel een
grote borrel hebben,heeft hij/zij verdiend
 
120 waar je 60 a 80 mocht rijden? en dan in een bocht, en het mais veld riep van kom maar , echt veel geluk gehad , engel op de schouder ,die mag wel een
grote borrel hebben,heeft hij/zij verdiend

Nou en? De plietsie is toch in geen velden of wegen te zien.
 
Maar goed dat we niet kunnen appen op de motor. Dan hebben we maisvelden te kort.
Nu kwam ik er een tijdje terug eentje tegen... die trok zn gas even open om snelheid te maken, zet hem in zn neutraal en is met twee handen op zn mobiel bezig :X
De neppe akra icm de opengeklapte roof boxer pasten er dan wel weer bij O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan