Ongeval motor voor brienenoordbrug

jan1976

MF'er
14 nov 2010
79
0
Kaatsheuvel
Vandaag een lange motortocht gemaakt , komen we rond 12 uur nabij de brienenoordbrug....stuiten we op een file , dus rustig er tussen door...komen we nabij de plaatsn van het ongeval , wat ik toen zag was eigenlijk ongelooflijk , eerst kom ik een voorwiel tegen van een motor...de motorrijder liep nog wat versuft langs de vangrail in de middenberm , ondertussen was er iemand van rijkswaterstaat of iets dergelijks bij...ik kijk 'm'n collega motorrijder aan , en vroegen ons af waar de rest van de motor was...die lag dus een honderd meter verder midden op de snelweg , echt totaal dwars door de midden , was niet meer dan een frame met een motorblok ...

op dat moment kregen wij toch ff kippenvel , ik hoop dat de motorrijder verder geen letsel had , zijn pak was flink afgeschuurt en de helm zag er ook niet meer fris uit.

We kunnen het eigelijk nog niet geloven dat diegene het er zo vanaf heeft gebracht.
 
Hopen dat de motorrijder alleen een schuiver heeft gemaakt. Vaak schuift de motor zelf naar ongelukkige plaatsen toe bij een valpartij. Motoren hebben een voorliefde voor vangrails en paaltjes wat dat betreft.
 
Als het net gebeurt was, zegt dat nog niet veel eigenlijk. Een kennis van me was na een ongeval nog goed aanspreekbaar en heeft zelf zijn motor van de rijbaan gesleept met een ander persoon. 2 uur later was ie dood door interne bloedingen. Dat maakt het bovenstaande verhaal natuurlijk niet minder triest...
 
Kan me voorstellen dat zoiets je behoorlijk aangrijpt.
 
Als het net gebeurt was, zegt dat nog niet veel eigenlijk. Een kennis van me was na een ongeval nog goed aanspreekbaar en heeft zelf zijn motor van de rijbaan gesleept met een ander persoon. 2 uur later was ie dood door interne bloedingen. Dat maakt het bovenstaande verhaal natuurlijk niet minder triest...
Klop inderdaad , ik zit ook een beetje te googelen momenteel om te kijken of ik er wat over kan vinden , inwending letsel is gewoon zeer gevaarlijk en ik hoop dat het goed afgelopen is , toen ik het zag had ik aardig de bibbers , en die heb ik normaal toch niet echt snel :$
 
was het deze ?

http://www.abarendregt.nl/nieuws.php?id=224

staat niets over een motorrijder in namelijk

Nee deze was het niet , want er was een vrachtwagen bij betrokken denk ik , dit is op de brug , wat wij gezien hadden was er net voor , het wrak van de motor lag net voor een vrachtwagen , alhoewel ik niet weet of er die wat mee te maken had.
 
Laatst bewerkt:
Geen slotje, want TS praat niet over zomaar een ongeval, maar over iets wat hij onderweg heeft gezien en wat hem heeft aangegrepen.

Ongelukken
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

Maakt me verder niets uit maar dan betreft het een wijd grijs vlak dan? :?
 
Maakt me verder niets uit maar dan betreft het een wijd grijs vlak dan? :?

De boventoon van dit topic is dat het de rijder vooral heeft aangegrepen.

Het verschil van dit topic met het overgrote andere deel is dat de rest meestal de vraag is wie het is geweest en sensatie zoeken.

Just my guess :)
 
Als het net gebeurt was, zegt dat nog niet veel eigenlijk. Een kennis van me was na een ongeval nog goed aanspreekbaar en heeft zelf zijn motor van de rijbaan gesleept met een ander persoon. 2 uur later was ie dood door interne bloedingen. Dat maakt het bovenstaande verhaal natuurlijk niet minder triest...
Dat is mij dus ook gebeurd....... Bijna 3 uur later kreeg ik een hartstilstand door inwendige bloedingen (o.a. milt gescheurd). Gelukkig was ik toen op de eerste hulp......
 
Het is idd niet mijn bedoeling om één of andere sensatie te kweken , maar als zo'n ongeluk net voor je ogen gebeurt , dan denk ik dat iedereen z'n verhaal wel even kwijt wil , ik heb nog niet zo lang m'n A'tje , en dan blijft zoiets even op je netvlies plakken die dag , wie het was maak me niet uit en ben ik ook totaal niet benieuwd na , want zoiets gun ik namelijk niemand.

Mijn complimenten aan de Moderator van dit forum om niet gelijk een slotje erop te gooien , nogmaals bedankt voor de uitleg via PB
 
Vandaag een lange motortocht gemaakt , komen we rond 12 uur nabij de brienenoordbrug....stuiten we op een file , dus rustig er tussen door...komen we nabij de plaatsn van het ongeval , wat ik toen zag was eigenlijk ongelooflijk , eerst kom ik een voorwiel tegen van een motor...de motorrijder liep nog wat versuft langs de vangrail in de middenberm , ondertussen was er iemand van rijkswaterstaat of iets dergelijks bij...ik kijk 'm'n collega motorrijder aan , en vroegen ons af waar de rest van de motor was...die lag dus een honderd meter verder midden op de snelweg , echt totaal dwars door de midden , was niet meer dan een frame met een motorblok ...

op dat moment kregen wij toch ff kippenvel , ik hoop dat de motorrijder verder geen letsel had , zijn pak was flink afgeschuurt en de helm zag er ook niet meer fris uit.

We kunnen het eigelijk nog niet geloven dat diegene het er zo vanaf heeft gebracht.
Gossie nou dat kun je wel zeggen dat je bij het zien van dit ongeluk dat je kippevel krijgt
Ik hoop dat de motorrijder er ook genadig vanaf komt hoor want dit wens je toch helemaal niemand toe :N

Jan jij ook heel veel sterkte de komende dagen met de verwerking van het zien van dit ongeval en je collega motorrijder ook :/

Gr Jolanda
 
Dat is mij dus ook gebeurd....... Bijna 3 uur later kreeg ik een hartstilstand door inwendige bloedingen (o.a. milt gescheurd). Gelukkig was ik toen op de eerste hulp......
Gelukkig dat het voor jou inderdaad zo heeft mogen aflopen fijn dat je nog onder ons bent en nog van het leven mag genieten :Y :W
 
Laatst bewerkt:
Als het om een rode motor gaat.. Is de bestuurder er goed vanaf gekomen alleen iets met een botje in de handgebroken..Ik heb de motor bij een zaak zien liggen helemaal in puin.. Motorrijder heeft geluk gehad..
 
Als het om een rode motor gaat.. Is de bestuurder er goed vanaf gekomen alleen iets met een botje in de handgebroken..Ik heb de motor bij een zaak zien liggen helemaal in puin.. Motorrijder heeft geluk gehad..

Was idd een rode motor...goed te horen dat de bestuurder er met een gebroken botje vanaf is gekomen....
 
was het deze ?

http://www.abarendregt.nl/nieuws.php?id=224

staat niets over een motorrijder in namelijk

2010.


Maar goed dat de motorrijder een goed pak aan had.
Ik zag er vandaag een paar rond rijden.
Netjes met een motorjas, maar wel met korte broek.
 
2010.


Maar goed dat de motorrijder een goed pak aan had.
Ik zag er vandaag een paar rond rijden.
Netjes met een motorjas, maar wel met korte broek.

Snap idd niet dat er van zulke sukkels zijn die dat wagen , ben één keer flink op m'n plaat gegaan tijdens het lessen , maar was toch blij dat ik m'n pakkie aan had , had links en rechts hier en daar wat spierpijn , als ik op dat moment een spijkerbroek of iets aan had gehad was het behangetje er ook af geweest :}
 
Was idd een rode motor...goed te horen dat de bestuurder er met een gebroken botje vanaf is gekomen....


Het ging om een ducati.

Deze werd door een auto die nog even snel zijn voorganger wilde inhalen tegen de vangrail aangedrukt. De auto had de motor niet gezien. De motorrijder is er goed vanaf gekomen...

De motor lag helemaal in tienen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan