ongeval op de A7 vanmorgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mebl

MF'er
30 apr 2005
53
1
leeuwarden
Vanmorgen om 7 uur zag ik op de A7 tussen Drachten en Groningen dat een motorrijder door de traumahelikopter werd opgehaald. Weet iemand misschien wat hem is overkomen en hoe het nu met hem is? Hij reed volgens mij op een lichte chopper die tegen de middenrail was neergezet op het moment dat ik passeerde.
 
[vooroordeelmodus]
Waarschijnlijk in korte broek/hempje en slippers.
[/vooroordeelmodus]
Maar je gunt het niemand...

Ben bang dat dit topic op slot gaat..
 
Ik hoorde vanochtend op de radio dat er een file was daar van 7 KM. Op dat moment reed ik in de buurt.

Edit: misschien heeft het hiermee temaken?: http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=14505

haha hoop het niet... dat berichtje is van gister... was wel erg lang dan die file (lang in de zin van tijd)
en ging ook over automobiliste en ambulance... waar zijn dan die motorrijd(st)er en trauma heli gebleven?

heb er zelf niks over gehoord...
 
haha hoop het niet... dat berichtje is van gister... was wel erg lang dan die file (lang in de zin van tijd)
en ging ook over automobiliste en ambulance... waar zijn dan die motorrijd(st)er en trauma heli gebleven?

heb er zelf niks over gehoord...

Achja. ik dacht: ze vergeten wel vaker wat he..

en ik had niet op de datum gelet :+
 
Ja ik zag het ook gister... ik reed richting drachten en het leek of een automobilist in de file van rijstrook wisselde... zonder te kijken... :?
 
Aub geen topics over ongevallen waar je niet zelf (of een bekende) bij betrokken bent geweest.

Zie ook de userpolicy.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan