Ongeval oprit A4 naar schipluiden komend van N211

KawaMaup

MF veteraan
11 mei 2003
1.814
0
Den Haag
Facebook
1.5 week geleden is op donderdagavond (de nacht van 9 op 10 juni) een goede vriend van mij zwaar de fout ingegaan door tussen de afzettingen van de werkzaamheden op de N211 te rijden en de oprit naar schipluiden op te schieten. Daar stond een wegwerkbusje half op de weg net in de knik naar rechts. Gezien de tijd (donker) en de snelheid (ik gok 100-120) heeft ie hem over het hoofd gezien en is daarbij vol in aanraking gekomen met dit busje. Hij ligt er tot nu toe nog steeds slecht bij en ligt zwaar in de kreukels. Zijn familie wil graag weten of er nog mensen zijn die over het ongeluk iets meer weten te vetellen dan wel te weten kunnen komen. Hij is geen MF-er maar ja, ik dus wel en dus is het mij gevraagd om dit te posten. Ik vind de aktie van hem natuurlijk megastom maar ja, dat doet aan het leed geen afbreuk.
Als er iemand dus iets weet graag een reactie
 
Ik heb hier niks van gehoord. Ik kom regelmatig op de A4 samen met nog veel mensen. Even een vraagje is het de oprit naar de A4 bij de rotonde gebeurd?
Ze zijn al een paar weken bezig met de A4 op te knappen, en er staan heel veel auto's op plekken die levensgevaarlijk zijn naar mijn idee. Ze rijden lekker tegen het verkeer in bij een afrit etc.
 
stom ? ach je maakt een keuze achteraf is dat natuurlijk slecht af gelopen , stom is als je het 2 x achter elkaar doet.

sterkte met jouw vriend , ik hoop dat het snel beter met hem gaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan