Ongeval

oldcbruser

Rookie
26 mei 2003
18
0
Barneveld
Tot grote droevenis is er weer een van onze motor collega's overleden.
Het knooppunt hoevelaken heeft gigantische mooie bochten maar ook daar gaat het dus eens fout.
Zelf vindt ik het geweldige bochten.
Soms weet je zelfs niet eens meer waar je nu precies rijdt omdat je gewoonweg in deze bochten verdinkt van genot.
Nu denk ik daar wel weer even anders over.

Ik wens alle nabestaanden veel sterkte toe.


Afz: Iemand die het klaverblad ook zo mooi vindt.
 
Woonde vlak bij kennissen van mij.
Ken zijn naam wel maar maak hem hier niet bekend.
Heeft schuiver gemaakt en natuurlijk net die ene lantaarnpaal die er stond geraakt met zijn hoofd.
 
Vanavond gebeurd? :? Of was het die 33 jarige rijder van een paar dagen terug die je bedoeld?

Het gaat wel lekker de laatste tijd.. not. :( Sterkte in ieder geval... ;(
 
Sorry hoor,

Ik wordt nu toch echt een beetje moe van de ongeval topic's die niet met je zelf te maken hebben.

Vandaag een motor rijder verongelukt op de A7 richting afsluitdijk, had file over het hoofd gezien. Tja het is erg maar live goes on!!!!, en ik gaat er geen topic over starten.

Mag van mij een slotje op :(

Overigens no hard feelings tegen de topic starters hoor.
 
Op vrijdag 30 mei 2003 01:21 schreef Flame het volgende:

Vandaag een motor rijder verongelukt op de A7 richting afsluitdijk, had file over het hoofd gezien. .......................

Deze dus:
............................
Motorrijder verongelukt

WIERINGERWERF-Op de A7 is vandaag een 28-jarige motorrijder uit Midwoud dodelijk verongelukt. Het slachtoffer zag te laat dat er voor hem wegens wegwerkzaamheden een lange file stond.

De laatste auto in de file, bestuurd door een 48-jarige Zaandammer, had als waarschuwing voor achterop komend verkeer de alarmknipperlichten aan, maar de motorrijder kon niet op tijd stoppen en klapte achter op de auto. Hij overleed ter plaatse. Door de wegwerkzaamheden op de A7 ontstonden meer gevaarlijke situaties. De politie noteerde verschillende botsingen. Er vielen meerdere (licht-)gewonden.
......................

Shit.
 
Sorry hoor,

Ik wordt nu toch echt een beetje moe van de ongeval topic's die niet met je zelf te maken hebben.

Vandaag een motor rijder verongelukt op de A7 richting afsluitdijk, had file over het hoofd gezien. Tja het is erg maar live goes on!!!!, en ik gaat er geen topic over starten.

Mag van mij een slotje op :(

Overigens no hard feelings tegen de topic starters hoor.

:^

Shit happens en zal blijven gebeuren. Waarom al die topics hierover openen? Denk liever aan de leuke dingen van motorrijden. Niet aan al die ellende.

Ik weet dat zulke dingen kunnen gebeuren, maar ik hoef er niet iedere keer aan herinnert te worden.
 
Ik denk dat het geen kwaad kan om zo nu en dan herinnerd te worden aan de gevaren. En misschien kunnen we soms leren van fouten van anderen.
Als je het liever niet wil lezen, dan hoef je het topic natuurlijk niet te openen?
 
@mrg

Dat kun je toch ook in de krant lezen? Een jaar geleden was het beleid en de FAQ hier erg duidelijk over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan