Ongevraagd abonnement Motor Magazine ?

MrMarcie

CFmoto 650MT 2023
19 feb 2014
640
35
Zeist
Ik krijg gisteren het blad Motor Magazine binnen met een factuur (€ 15 / 3 maanden).

Nou kan ik me niet herinneren (mijn geheugen kan me in de steek laten natuurlijk) dat ik een abonnement heb aangevraagd. Kan er ook niks van terugvinden in mijn mails ed. Heb al een ander abo op een ander motorblad naar alle tevredenheid dus zit er ook niet op te wachten.

Heb ik nu een slecht geheugen of zijn er meer hier die dit hebben ervaren?

Ben wel ff gaan googlen en zie bij hun op de site dat abonnement van 15 automatisch afloopt, maar op die incasso staat dat ie automatisch wordt verlengd.

Heb al een mail aan die klantenservice gestuurd, want dat 888 nummer zal wel duur zijn, en er wordt al genoeg geroofd en gescammed.
 
Ik heb zoiets een hele tijd geleden ook gehad met de Pabo. Kreeg die ineens in de bus en toen ik mijn rekeningafschriften nakeek bleken ze geld van mijn rekening afgeschreven te hebben. Naar de bank gegaan, geld terug laten storten en een kwaad telefoontje gepleegd.
Ik dacht dat ze me hadden opgelicht. Maanden later bleek het een grap van een bekende te zijn die in mijn naam een abonnement had besteld, inclusief handgetekende acceptgiro...
 
Zo heb ik ook al jaren een motor blad ongevraagd. Als ik niet betaal sturen ze de deurwaarder dus blijf ik maar betalend lid om gedonder te voorkomen.
 
even de datum opvragen bij die toko wanneer je 'lid' bent geworden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan