ONK Assen 8/9 Juli

NeoGeniX

MF veteraan
22 feb 2004
5.768
26
Utrecht
Er was nog geen topic dus ik dacht open er 1!

Ik vond het een geweldige dag met mooie races. Laat de fotos maar komen *O*
 
Er was nog geen topic dus ik dacht open er 1!

Ik vond het een geweldige dag met mooie races. Laat de fotos maar komen *O*
Foto's zie MF-racing Team :Y
Idd mooie races,vond de classics ook top,mooie ABSAF,Truimphs Soezen e.d,trouwens die demo van die Honda Mike Hailwood,wat een geluid , bbrrrr kippenvel,op deze motor werd een fotoshoot van Lenuzz door een prof fotograaf gemaakt *O*
 
Foto's zie MF-racing Team :Y
Idd mooie races,vond de classics ook top,mooie ABSAF,Truimphs Soezen e.d,trouwens die demo van die Honda Mike Hailwood,wat een geluid , bbrrrr kippenvel,op deze motor werd een fotoshoot van Lenuzz door een prof fotograaf gemaakt *O*

Je vergeet erbij te vertellen dat m'n jurkje wel wat langer had mogen zijn, want ik zat toch ff behoorlijk voor lul |( :+
Maar ik ben ook zéér benieuwd naar het resultaat en wát een geluid idd!! :}
 
Je vergeet erbij te vertellen dat m'n jurkje wel wat langer had mogen zijn, want ik zat toch ff behoorlijk voor lul |( :+
Maar ik ben ook zéér benieuwd naar het resultaat en wát een geluid idd!! :}
Je zat niet voor lul,no way,van alle omstanders alleen maar bewonderende blikken en dat in de goede zin des woords :Y ;)
maarre dat helmpie wou je niet op,wel de handschoentjes _O-
idd ben ook benieuwd naar het resultaat,weet bijna sekers dat het goed is geworden *O*
 
Je zat niet voor lul,no way,van alle omstanders alleen maar bewonderende blikken en dat in de goede zin des woords :Y ;)
maarre dat helmpie wou je niet op,wel de handschoentjes _O-
idd ben ook benieuwd naar het resultaat,weet bijna sekers dat het goed is geworden *O*

Zo'n helmkapsel staat me niezo :+
Leuk dat ik nu es weet wat je nick is hier, kom je zo vaak tegen!
 
Je vergeet erbij te vertellen dat m'n jurkje wel wat langer had mogen zijn, want ik zat toch ff behoorlijk voor lul |( :+
Maar ik ben ook zéér benieuwd naar het resultaat en wát een geluid idd!! :}
goh, waar ben ik toch altijd met zulke fotos?? :? B| :P
Ik heb nog wel een foto van je op de grid lenuhzz.
full
 
Supersport superbike superstock. Ik heb gister meer namen voor klasen gehoord dan dat er wedsrijden waren. Bedoel je deze?

Nee dus, andere klasse, geen foto's meer gemaakt, pitbox aan het opruimen.
Dit zijn Ferry van Rijn (Motor-Forum racing team) en Mile Pajic
full
 
Laatst bewerkt:
Zien er goed uit die foto's. Is er bij jouw toevallig ook nog nr 35 uit de Dutch Superbike langsgekomen??
Ik heb er eentje op mijn mobiel ........... maar we zullen het maar niet over de kwaliteit hebben.

Weer een relaxed dagje gisteren gehad in Assen, is weer voor herhaling vatbaar.
Zonde dat ik bij de foto's van dat te korte jurkje net aan de achterzijde van de Honda stond. (zijn ze wel op internet dan ?)
 
Nu snap ik het weer Superbike was de klasse die als laatste was. Heb ik geen foto's meer gemaakt, ik was helpen pitbox opruimen.
 
Je vergeet erbij te vertellen dat m'n jurkje wel wat langer had mogen zijn, want ik zat toch ff behoorlijk voor lul |( :+
Maar ik ben ook zéér benieuwd naar het resultaat en wát een geluid idd!! :}

Leuk dat je ook hier op het forum komt, volgende keer een startrij verder naar voren bij mij op de grid? :9~ (startnr 3 dutch SBK)

(moeten alleen nog zorgen dat we de snelheid in de training ook in de wedstrijd hebben :X )
 
Ik heb er eentje op mijn mobiel ........... maar we zullen het maar niet over de kwaliteit hebben.

Weer een relaxed dagje gisteren gehad in Assen, is weer voor herhaling vatbaar.
Zonde dat ik bij de foto's van dat te korte jurkje net aan de achterzijde van de Honda stond. (zijn ze wel op internet dan ?)

Stom toevallig stond ik net als jij ook aan de achterzijde, zag er weing fouts aan, zowel aan de Honda als aan Lenuzzz
:9~ :+

was een geslaagde dag, gaat zeker vaker gebeuren.
 
was zeker een mooie dag, bij de stock 600 kregen we er nog 2 motorijders in de grindbak, een groene kawa met nummer 24 en een yamaha met nr 4, toevallig ook van het forum?
 
Ronald ter Braake komt hier wel eens voorbij, Gerald Perdon volgens mij niet, maar daar kan ik me in vergissen. Je stond in de Ruskenhoek dus? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan