onk hengelo

niemand dwingt ze toch?
iedereen moet t voor zich zelf weten.
doe ik ook.
racen is relatief gezien altijd wel gevaarlijk.
maar om een stratencircuit nou te vergelijken met een GP circuit als t om veligheid gaat.
naaah, niet echt te vergelijken lijkt me.
Denk dat we je mening nu wel weten he :z
 
nog onzeker of ik morgen kan hopen van wel benieuwd na de foto's van vandaag vooral na die van de dsbk van virgil bloemhard mijn favoriet
 
bij de ramshoek heb je nog uitloop. op heel t circuit van assen.
stratencircuits zijn gewoon gevaarlijk bij elke val.
Bosch bocht is veiliger dan de Ramshoek, ook als je valt. Alle bomen zijn daar weg dit jaar. Verderop 5e versnellingsbocht staan nog wel die 2 dikke vervelende bomen. Hopelijk zijn die snel weg! Assen is over het algemeen natuurlijk wel veel veiliger dan Hengelo.
 
Joey's ongeluk had niets met de baan verkennen te maken. Hij moest uitwijken voor een gevallen mede coureur en kwam daarna ten val, waarbij hij een boom raakte.
Volgens mijn bron klopt bovenstaande niet. Hij zag het gebeuren namelijk en heb het er Donderdag met hem nog over gehad.
 
Laatst bewerkt:
er staan mooie foto's op het onk fototopic
full
 
Ach, elk jaar weer dezelfde discussies veilig/onveilig.....
Onthoud dat de rijders hier VRIJWILLIG rijden, en het LEUK EN SPANNEND vinden.
Zij weten als geen ander de gevaren van een stratencircuit, en zijn zich er ter dege van bewust.
Iedereen kan nog zo hard schreeuwen van het is onveilig, maar zolang de coureurs er geen problemen mee hebben, zal het doorgaan.....(gelukkig....)


er zijn rijders die er niet zo dol op zijn maar toch meedoen omdat ze anders 2 nul resultaten hebben (Hengelo en Oss) en daardoor wellicht een hoge eindklassering mislopen. Lees de reactie maar van Leon Bovee op zijn website en op Racesport .
 
Laatst bewerkt:
De mensen die hier klagen over de veiligheid van de straten circuits, zijn die hier überhaupt wel eens in real life geweest?
 
klagen?
je mag toch wel aangeven hoe de zaken ervoor staan? ik noem het niet klagen wat 'ze' doen.

mocht je mijn verhaal bedoelen, ik klaag niet.. ik vertel hoe ik 't ervaar en ja, ik ben er al héél vaak geweest.. dus als 't je daar om gaat dan kun je nog even.
 
Laatst bewerkt:
tussen klagen en realisme is ook een verschil, als de rijders er zich veilig voelden en dolgraag zouden rijden waren er wel 45 supersports en 35 superbikes aan de start geweest i.p.v. een handje vol zoals afgelopen weekend lijkt mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan