onk hengelo

beeetje doeloos en makkelijk deze stelling ,een straten circuit moet je mee met verstand rijden !!wat door de heren coureurs wel eens vergeten wordt dit jaar door kervin dom om in een vrije training risico`s te nemen .wat joey betreft hij verkeek zich op een andere rijder en knalde eerst daar tegen op .ik was er bij dat jaar
tuurlijk zijn de risicos hoger op een straten circuit ,dat kan niemand ontkennen maar gebeuren er op permanente circuits niets dan............beetje struisvogel politiek denk ik
persoonlijk doe mij de straten circuits maar meer gezelligheid lekker ontspannen ,en de grootse ned coureurs hebben op straten ciruits echt leren sturen.
bij koment feit is dat ik een paar jaar geleden een onderzoek gehouden heb onder de superbike en ss600 coureurs en meer dan 80%gaf aan dat ze graag op deze circuits reden incl tolbert,eemshaven en raalte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
beeetje doeloos en makkelijk deze stelling ,een straten circuit moet je mee met verstand rijden !!wat door de heren coureurs wel eens vergeten wordt dit jaar door kervin dom om in een vrije training risico`s te nemen .wat joey betreft hij verkeek zich op een andere rijder en knalde eerst daar tegen op .ik was er bij dat jaar
tuurlijk zijn de risicos hoger op een straten circuit ,dat kan niemand ontkennen maar gebeuren er op permanente circuits niets dan............beetje struisvogel politiek denk ik
persoonlijk doe mij de straten circuits maar meer gezelligheid lekker ontspannen ,en de grootse ned coureurs hebben op straten ciruits echt leren sturen.
bij koment feit is dat ik een paar jaar geleden een onderzoek gehouden heb onder de superbike en ss600 coureurs en meer dan 80%gaf aan dat ze graag op deze circuits reden incl tolbert,eemshaven en raalte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klink tinderdaad logisch in mijn oren want deze circuits bieden wat anders als (altijd maar) Assen. Niet voor niets dat die straten circuits races in UK zo populair zijn toch.....
Ben er zelf ook fan van. :P
 
Ik ben zelf ook een grootte fan van het racen op stratencircuits, maar de feite liegen er toch niet om, de opkomst was tamelijk laag. En natuurlijk crashen coureurs op permanente circuits ook, maar vaak is daar het (kans op)letsel toch wel iets kleiner. Om te zeggen dat je met verstand moet rijden op stratencircuits en dat rijders dom zijn als ze in een vrije training hard gaan vind ik behoorlijk kort door de bocht. En of de grote nederlandse coureurs nou net op de stratencircuits hebben leren sturen is natuurlijk moeilijk vast te stellen. Feit is dat er wel voor grote nederlands coureurs levens/carrières geeindigd zijn zoals middelburg en litjes.
 
Ik ben zelf ook een grootte fan van het racen op stratencircuits, maar de feite liegen er toch niet om, de opkomst was tamelijk laag. En natuurlijk crashen coureurs op permanente circuits ook, maar vaak is daar het (kans op)letsel toch wel iets kleiner. Om te zeggen dat je met verstand moet rijden op stratencircuits en dat rijders dom zijn als ze in een vrije training hard gaan vind ik behoorlijk kort door de bocht. En of de grote nederlandse coureurs nou net op de stratencircuits hebben leren sturen is natuurlijk moeilijk vast te stellen. Feit is dat er wel voor grote nederlands coureurs levens/carrières geeindigd zijn zoals middelburg en litjes.

ben het deels met je eens dat een straten ciruits minder veilig is, maar kijk eens hoe in hengelo de ontwikkeling is! snap ook niet dat er maar zo weinig dsbk coureurs komen.... over kervin bos het volgende, wat ik heb gehoord is dat hij in z'n 2de ronde (zijn eerste flying lap) gevallen te zijn op een plek waar zand op de baan had gelegen, dit zand had er de eerste ronde ook al gelegen en had kervin dat moeten weten. en boven dien is kervin er zeker niet hard af gegaan maar heeft hij pech gehad dat zijn motor op zijn enkel is gestuiterd.

ook was het afgelopen weekend het geval dat elke crash die er gebeurt is op assen dezelfde of misschien ergere gevolgen zou hebben gehad (puur omdat ze op assen veel harder rijden en zeker in de bochten)
 
zeker in hengelo hebben ze gelukkig al heel wat aan gepast ik kom er nu zn 15jaar en dan zie je dat er elk jaar wel iets gebeurd.
belangrijk is ook hoe de burgemeester en wethouders hier tegen over staan ,deze hebben ze gelukkig mee anders is het ook moeilijk
@ schure jammer dat je middelburg aanhoud als voorbeeld want iedereen die toen bij hem was hadden hem geadviseerd om niet te rijden zn geestelijke toestand was toen vrij dwaas (is mij verteld door meerdere partijen ,kan er zelf niet overoordelen was er toen nog niet bij)
 
Terug
Bovenaan Onderaan