ONK op TV

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
ONK-wegraces in SBS SportMagazine

SBS SportMagazine brengt na lange tijd van afwezigheid weer wedstrijd-beelden van het Open Nederlands Kampioenschap wegraces op TV. SBS SportMagazine zendt op zaterdag 1 juni tussen 11.30 en 12.00 uur beelden uit van de ONK-races op het stratencircuit van Oss, die op 20 mei jongstleden zijn verreden. Op zondag 2 juni is er een herhaling van het programma van circa 10.00 tot 10.30 uur
(bron: racesport.nl)

Goede zaak dat er weer Nederlandse wegraces op tv komen. :) Slechte zaak dat ik geen SBS kan ontvangen '(
 
Zou ook wel leuk zijn als ze NK races uit 1970 of zo gaan uitzenden. Kan Jaap Timmer eindelijk verhalen vertellen over de race die op TV is :P
 
Over een half uurtje begint het! Tijd om de topic even omhoog te schoppen voor de vergeetachtige medemens.
 
Viel niet eens echt tegen :) . Toch meer dan vijf minuten zendtijd, en ik wilde bijna enthousiast zeggen dat er geen domme opmerkingen bij gemaakt werden tot ze aan het eind nog even vertelden dat Wim Theunissen (onderuit gegaan door fout van achterblijver) uitgleed over de treinrails (die meters naast het circuit ligt) :z :z :z . Maar in ieder geval ONK op TV dus toch nog een paar :} :} :} voor SBS6.
 
Kheb het gezien ja... Alleen toen die gast vroeg: Is het een moeilijke piste? Zag je die gozer denken... wat bedoelt tie nou :?
 
Kheb het gezien ja... Alleen toen die gast vroeg: Is het een moeilijke piste? Zag je die gozer denken... wat bedoelt tie nou :?

:^ idd ja......
En iedereen ook "onze" nr 69 gezien in de Superstock????? Was wel jammer dat ze erbij moesten vertelden dat dit de achterblijvers waren!
Maar al bij al toch leuk om te zien!!!!!!! :} :} :}
 
Ja, beetje jammer van dat commentaar, maar toch enkele seconden duidelijk op nationale TV, die Ronald! *D
 
ONK-wegraces in SBS SportMagazine

SBS SportMagazine brengt na lange tijd van afwezigheid weer wedstrijd-beelden van het Open Nederlands Kampioenschap wegraces op TV. SBS SportMagazine zendt op zaterdag 1 juni tussen 11.30 en 12.00 uur beelden uit van de ONK-races op het stratencircuit van Oss, die op 20 mei jongstleden zijn verreden. Op zondag 2 juni is er een herhaling van het programma van circa 10.00 tot 10.30 uur
(bron: racesport.nl)

Goede zaak dat er weer Nederlandse wegraces op tv komen. :) Slechte zaak dat ik geen SBS kan ontvangen '(
Over het algemeen mis je niet veel aan SBS6 hoor ;)

Benieuwd hoe het zich verhoudt tot het WSB. :] Alleen jammer dat ik dit pas om 19:15 lees :( En morgen zit ik op Zandvoort :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan