ONK races in Hengelo Gld

Villie

MF veteraan
14 apr 2003
11.260
0
Westerbork
Wie gaan er nog meer naar de races in Hengelo?

(http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/2519)

Ik ben er weer als baancommisaris, ter hoogte van post nummer 13, staat hieronder op het kaartje ook:

full


9 races, das een heel mooi programma! En de organisatie is iets strakker dan in Oss :P
Komt allen ;)

Enneh, om Fuse voor te zijn, Andre Martens rijdt een thuis race :P
Arno Visscher trouwens ook, dus dik feest!

Check ook www.hamove.nl
 
Wie gaan er nog meer naar de races in Hengelo?

(http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/2519)

Ik ben er weer als baancommisaris, ter hoogte van post nummer 13, staat hieronder op het kaartje ook:

(Afbeelding)

9 races, das een heel mooi programma! En de organisatie is iets strakker dan in Oss :P
Komt allen ;)

Enneh, om Fuse voor te zijn, Andre Martens rijdt een thuis race :P
Arno Visscher trouwens ook, dus dik feest!

Check ook www.hamove.nl
Post 13? Dan ga je iig een rustig weekeinde tegemoet....daar gaan er niet zo veel.

[me]Tr@x die ooit nog Henk vd Mark (in een witte overall) bij post 14 in een enorm veld met modder heeft zien verdwijnen.....wat een troep! ;)
[/me]


Oh ja, ik ben er zaterdag (met m'n zoons van 5 en bijna 3, zorgdragen voor de besmetting met het "racevirus"... ;) ) en zondag.
 
Mij is vaker verteld dat een bocht rustig zou zijn, waarna ik de hele dag wrakken bij elkaar stond te vegen, dus ik ga niet op statistieken af :P
En als ze gaan, zullen ze vast errug hard gaan. Dan zijn twee klappers ook wel genoeg ;)

MITS DE COUREUR OK IS! :P
 
ik ga ook alleen het maakt me niet uit waar ik sta als ik maar niet weer de zelfde postLIJDER krijg als vorige week wat zijn de dagen dan lang.
:] :] :] :]
 
Ben er vanmiddag geweest en natuurlijk morgen weer. Tis hier zowat om de hoek.
En de weergoden lijken ook goed gestemd, zullen prima wedstrijden worden.
 
Wie heeft de volledige trainingsuitslagen van de Supersport en Dutch Superbikes klassen?
 
Dan ben ik nog achter je langs gelopen als je op post 13 zat. Heb het hele circuit een keer rond gelopen. Heb Wim Vos (als ik het goed heb) nog wel zien crashen.. Nare crash tussen de bomen.
 
twas echt heerlijk weer, gelukkig had ik mn korte broek onder mn motorpak aangedaan *D

mooie races gezien maar ook n hoop fouten gezien van diverse rijders waarvan ik denk.... naja... laat maar... :X
 
mijn foto's

Bas Winkel


Joan Veijher en Jarno Jansen
(Jarno was sneller, maar maakte veel fouten...

Jarno Jansen

Mike Velthuijzen
Motor is optisch redelijk kapot... (kuipruit & kont)

Patrick Lakerveld
Ondanks 2e plek toch nog n wheelie! (zo kan het ook gibernau :mean:

Menzen en Steenbergen
Mooi gevecht, ook Steenbergen wist nog aardig wat foutjes te maken, maar kon snel terug komen.

Pail Mooijman
Ook hij weet er nog n wheelie uit te trekken ondanks n 2e plaats

Menzen
Altijd n feest met die kerel! :9~
 
Mooie races gezien vandaag!

In de supersport Jan Hanson en Barry Veneman wel een klasse apart. Ze lagen met z'n tweeën een halve ronde voor op de nummer drie. Hanson trok twee keer aan het langste eind, maar die twee hoeven elkaar geen duimbreed toe te geven.

Dutch Superbikes ook mooi. Een dubbele overwinning voor Bob Withag maar hem werd toch het vuur na aan de schenen gelegd in beide manches.

In de 250cc is het toch wel een beetje armoe troef. Maar 5 coureurs in de dezelfde ronde gifinished. Bovendien is die Hans Smees echt beter dan alle andere.

Die 3-landencup daar was niet echt veel aan, dat was een ratjetoe aan machines en niveauverschillen aan coureurs. De Nederlandse toppers lieten deze race ook compleet links liggen.

Er deed ook een Belg mee die stond maar liefst 3 keer op het podium! Twee keer 3e in de 3-landencup op een Gixxer 1000 en 3e in de 250cc-race. ZIjn naam is Davd Driege uit Schellebelle. Die was goed bezig!

En die tweede commentator was echt geweldig leuk! Dat is wel wat anders dan dat gezappige geleuter in Assen!
 
Hier een hele kleine bijdrage van mijn kant, heb alleen de foto's wat verkleind:

IMG_1459.jpg

De stuntrijder

IMG_1468.jpg

De ferrari :) Die vent zat aardig te blazen en was hier dus net klaar met een burnout, maar het was meer de koppeling die begon te stinken dan de banden :)

IMG_1533.jpg

Wat een klote stuk om foto's te maken, dit is na start/finish, de kop ging daar zo hard dat ik daar bijna geen enkele fatsoenlijke foto van heb, maar een stukkie daarvoor was het gewoon te druk om een fatsoenlijke foto te schieten. Helaas dus ook de bagger op de achtergrond waardoor het allemaal een beetje druk wordt..

IMG_1549.jpg

Even showen voor het publiek :)

IMG_1566.jpg

Volop actie..

IMG_1625.jpg

Net de bocht door..

IMG_1691.jpg

En verrek, er kwamen er nog meer door de bocht :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan