ONK SM Lelystad (foto's)

Nou, ik wil in de USA een Canon 70-200 F4 L kopen. Misschien dat ik er ook nog een 75-300 Sigma bij koop, die kost hier maar iets van €225 ofzo.
 
Die heb ik ook nog ergens zwerven is een beetje te licht voor z'n lengte en kwalitatief wat minder. Ik zou iets langer sparen en er meer aan uitgeven. Meestal een 28-100 erop of voor het afstandwerk een 100-400
 
ey gave foto's man, zitten echt mooie tussen. (ik heb ook nog wel wat foto's maarja een standaard digicam wordt niet echt wat).
die xt660 die kwam ons nog best hard voorbij beetje vaag geluid komt dr uit vind ik maarja als je de hele dag supermoto aan de kop hebt valt een ander geluid al snel tegen
 
Die heb ik ook nog ergens zwerven is een beetje te licht voor z'n lengte en kwalitatief wat minder. Ik zou iets langer sparen en er meer aan uitgeven. Meestal een 28-100 erop of voor het afstandwerk een 100-400


Daarom wil ik de L-versie van Canon kopen, die 70-200.
Liever natuurlijk een 300 of zelfs 400, maar die zijn zo asociaal duur...kosten gewoon een dik maandloon man (of 2)!
 
Erg mooie foto's , beter als die van mij !
Was een geslaagd dagje daar in lelystad, 5 Juni weer !!!

Ik ben der in ieder geval !! :]
 
Mooie foto's Ruud!

Ben ook bij het ONK wezen kijken en moet zeggen dat het een superrelaxte dag was. Prima weer en lekker rustig, dus je kon overal bij komen. K had het midlandcircuit nog niet in supermotard lay-out gezien en moet zeggen dat ik er van onder de indruk was. Gave jump en een lekker stuk offroad er bij, maar het driften in de twee bochten aan de achterkant van het circuit blijft toch wel het allermooiste....

Bizar om te zien hoe ook dit jaar Marcel en Remy weer van een absoluut ander nivo blijken te zijn dan de rest van het veld. De derde rijder kwam over de finish met 50 seconden achterstand ofzo?
 
Hoe krijg je het voor elkaar,...hahahahaa,....ik met m'n vriendin op de tiende foto nog wel,...met dat blauwe husky jack, jeetje.
Mooie foto's man, heb er zelf ook div gemaakt met m'n NIKON, ja ik zweer bij dit merk hoor, maar is persoonlijk natuurlijk.
Wel als je 5 juni iemand ziet met een blauwe jas met gele opdruk: HUSQVARNA RACING mag je me aanspreken, hahahhaa, weet dat ik de enige ben met die jas dus kan geen vergissing mogelijk zijn *D .

Groeten, Richard :] .
 
aankomend weekend weer SM in lelystad een endurance d8 ik ga miss wel weer ff kijken :)
 
IMG_0115.jpg

Leuke foto's :}
 
die kerel met die ktm en dat vage pak die reed de eerste manche echt super vaag of reed die nou met die start van de 2de manche achterop die andere :? beetje vaag allemaal
 
Die reed inderdaad met een behoorlijke achterstand op de andere omdat de motor tijdens de start afsloeg en hij deze niet snel genoeg meer aan de praat kreeg, dus was inderdaad mischien voor sommige wat verwarrend, hahahaha.

Groeten, Richard :] .
 
Terug
Bovenaan Onderaan