onk supermotard lelystad

die van remy, dus zijn erste wedstrijdmotor, die heeft een kitje van 610 en zijn reserve motor is er eentje van 580 cc. laterz :W :W :W
 
Dat is geen mening maar een feit. Van Drunen doet met dezelfde motor overigens ook mee aan sommige wedstrijden van het wereldkampioenschap in de S2 klasse.
Tja, beter een goed geprepareerde S2 dan een slechte S1 zal de insteek wel zijn. 8-)

Alleen een kitje veranderen is waarschijnlijk even te kort door de bocht. O-)
 
Weten jullie trouwens dat Marcel op een S2 Yamaha tegen een S1 KTM van van Rees een ongelijke (PK) strijd heeft moeten leveren? De KNMV vond het namelijk nodig om de S1 en S2 klasses samen te voegen in het ONK. (zie ook hierboven)

Marcel van Drunen rules. :}

Marcel heeft me een tijdje terug verteld juist voordeel te hebben met z'n S2 op Lelystad. Op andere banen (lees industrieterreinen)komt ie net te kort op de lange rechten stukken.
 
S2 klasse is sterk in opkomst door de belangen van de fabrikanten.

Zie oud artikel uit 2004. 8-)

Eddy Seel, de wereldkampioen Supermoto S1 van 2003, zal in 2005 met Husqvarna overstappen naar de lichtere S2 klasse. Momenteel vindt er een verschuiving van belangen plaats van de S1 koningsklasse met 650 cc motoren, naar de lichtere 450 cc S2’s. Husqvarna ziet die verschuiving gebeuren en droeg Eddy Seel op om volgend jaar in die klasse aan te treden. De Belg verklaarde dat hij liever een sportieve revanche gekregen op de Fransman Thierry van den Bosch, die hem in 2004 ontkroonde van de S1-titel, maar tevens vertelde Seel dat hij meer dan gemotiveerd aan de start zal verschijnen. Aan tegenstand zal het hem niet ontbreken. Naast de huidige lichting S2-sterren, met aan het hoofd de Franse wereldkampioen Jerome Giraudo op Aprilia, maakt ook Boris Chambon de overstap van de S1 naar S2.
 
full
 
heb eindelijk die kutfotos binnen dus.....
dit is de machine vvan remy(wisten jullie allemaal wel denk ik) met 610 cc en rigting de 80 pk (ff nagevraagd :P )
full
 
aan worldbeater: nee 8erwiel. Zo'n vriend van mij(die crosst) krijgt les van hem dus.... kom ik wel eens in contact met hem maar ja...( je moet je klx egt zwart maken, Te bruut gewoon :Y :Y :+ :+ :+ )

Aan mike500: ja dat weet ik ook wel dat ze van zijn temagenoot zijn, mar het merk wil ik graag weten.

en nog ff snel beter piccie van de cr500
full
 
Aan mike500: ja dat weet ik ook wel dat ze van zijn temagenoot zijn, mar het merk wil ik graag weten.
Ik denk dat hij het vermogen bedoelde. :P


Die velgen zijn van Motoport :+ , want er zit een Motoportsticker op. :+

Lijkt me dat die carbon dingen juist niet tegen de klappen van het neerkomen kunnen. :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan